IGN: barsarkaa
Ik speel al een maand of 2-3, eerder sporadisch maar ik speel wel graag eens voor de fun of als ik eens wat vertrouwen heb in m'n skills wil ik wel ranked beginnen spelen.
IGN: barsarkaa
Ik speel al een maand of 2-3, eerder sporadisch maar ik speel wel graag eens voor de fun of als ik eens wat vertrouwen heb in m'n skills wil ik wel ranked beginnen spelen.
Isjekitty
sinds gisteren level 30, zoek mensen voor ranked ^^
Speel LoL sinds de krokusvakantie, zit al jaren op dit forum en wist pas vandaag dat dit subforum bestond.
Anyway, IGN: Yusifer
Op moment van deze post lvl21, speel vooral Ahri mid. Spendeer atm nogal wat tijd in het spelen van Kennen, Udyr, Graves, Sona & Singed, kwestie van meer dan enkel mid role te vervullen.
IGN: Talbadar.
Speel alleen support en junglers, maar vooral janna 80percent of the games. (Ahja kheb maar 2 runepages.)
IGN: Gen1a
Nog maar 4 weken geleden begonnen met LoL, probeer elke role te testen, enkel support is niet echt mijn ding.
IGN: JiMMMM707 (redelijk addicted)
cekmeister
jungle, solotop en ad carry
HapHazard
Low low looooow elo![]()
lol kheb die lijst al een half jaar ni geupdate ofzo
Siinuxx
Zechrion, voeg me maar toe als je eens samen wilt spelen![]()
IGN: Raan03
Mijn account is ~24 en is mijn eersteNormaal speel ik met Fiddlesticks, maar voor de afwisseling speel ik de afgelopen weken als Pantheon
. Als er mensen zijn die ook nog hun 'eerste' account aan het levellen -- maakt niet uit welk level of skill, zolang het plezier erin zit -- zijn mogen mij gerust toevoegen
Op dit moment ben ik zeer ongeregelmatig online (soms uren, andere dagen gewoon niet) maar eens ik met iemand samenspeel, zouden er tijden kunnen afgesproken worden![]()
Quelaan! Voeg me maar toe, bijna niemand van mijn vrienden speelt toch LoL :C
LuintoST
IGN: LuintoST
Nothing fancy there!
rowenwand
IGN: Rowenwand
Wat handig toch overal dezelfde nick hebben![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)