Pagina 214 van 472 EersteEerste ... 114164204210211212213214215216217218224264314 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.196 t/m 3.210 van 7079

Discussie: Solo Q Rage Topic!

Approved 9-lifer Weebl's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Kzat nog eens naar Dyrus zijn stream te kijken paar weken terug en hij zei dat de beste manier om ELO te gainen gewoon "geen fuck meer geven" is.. Ge moogt u niet vastpinnen op dat ELO en denken van: fuck als'k nu verlies zit'k nu op dat ELO... Gewoon blijven proberen en uiteindelijk zult ge er wel doorkomen. Als ik een goeie ranked game heb gespeeld en ik weet wie de game carriede, dan probeer ik die meestal toe te voegen om er dan later mee te duo'en. Heb zo al een gast of 4 in mijn friendslist waar ik al mee geduo'ed heb, en op die manier heb'k toch al wat ELO kunnen sprokkelen.
    Maar wat hier al paar keer gezegd is, is wel waar. Best speel je geen ranked tussen 7 en 10 uur 's avonds. Want dan zit je 9/10 met een kutteam .
    Superbia In Proelio

Approved 9-lifer Ciberth's schermafbeelding
    iTrader
    26 (100%)
    Na tien uur is het op EUW het slechtst man, dan zit je met al die pubers die niet willen slapen en jongvolwassenen die tijd zat hebben. Dat zijn de rage en flame beesten en zoals we weten wint ragen altijd het spel he

Mijn win rate tussen 6-8 uur smorgens ligt bij de 90% zonder overdrijven ^^
    Op zoek naar: - Kingdom Hearts collector item's + Xbox360 FF13 editie + Kingdom Hearts Goodies

iTrader
    17 (100%)
    Maar niemand speelt om dat uur he cibke..
    En ik vind het na 11u 's avonds toch meestal het best. :/
    Superbia In Proelio

Approved 9-lifer Alex40014's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Flamers kan kloppen om dat uur maar je hebt toch dezelfde kans om bij trolls uit te komen als het enemy team, ongeacht het uur.
    Gaming Rulez
    IGN LoL: Bloodvampire

iTrader
    26 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alex40014 Bekijk bericht
    Flamers kan kloppen om dat uur maar je hebt toch dezelfde kans om bij trolls uit te komen als het enemy team, ongeacht het uur.
    Mwah ik geloof er echt in dat je winkansen dalen hoe later op de avond rond een middig elo. Het klopt dat er in beide teams dan meer kans is op trollen maar meestal zit ik met flamers vanzodra de champ select

Mij ga je nie proberen try hard elo naar boven te geraken om elf uur 's avonds
    Op zoek naar: - Kingdom Hearts collector item's + Xbox360 FF13 editie + Kingdom Hearts Goodies

Member
    iTrader
    0
    Ik vind het altijd grappig dat als je speelt iedereen begint te flamen van champselect van een vorige game ofzoiets. Maar als je dan carried en er is iemand fed is dan kunne ze lachen en zijn ze opeens beste vrienden XD

Member gazmask's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Weebl Bekijk bericht
    Maja, gij waard die Ashe zeker?

FU! Ik had de enige kill met jungle mundo, slet!
    i5-3450|Asrock H77|16GB CORSAIR XMS3 1600mhz| HIS Radeon 7770 IceQ X Turbo|Samsung 830 SSD 64GB|Hitachi 1TB|WD 160GB Scratch Disk w/ Premiere CS5|CM Storm Scout|Logitech G15|CM Storm Xornet|Win 7

iTrader
    17 (100%)
    Haha, rage nog wa jong
    Superbia In Proelio

Member Kennethdw's schermafbeelding
    iTrader
    0
    LoL is precies ook weer niets veranderd in de tijd datk pauze nam. Speel wat op vriend ze acc rankedjes om er weer in te komen (sucking like a bawss atm). Team doet een dom ding direct hele chat vol flame blabla bla surrender at 20.

En dan zitten ze te zagen dat ze in elo hell zitten, I giggled.

Das dus 1300-1400 elo lol.
    League Of Legends IGN: BelgianBastard

iTrader
    26 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kennethdw Bekijk bericht
    LoL is precies ook weer niets veranderd in de tijd datk pauze nam. Speel wat op vriend ze acc rankedjes om er weer in te komen (sucking like a bawss atm). Team doet een dom ding direct hele chat vol flame blabla bla surrender at 20.

En dan zitten ze te zagen dat ze in elo hell zitten, I giggled.

Das dus 1300-1400 elo lol.
    Meuh das het probleem me solo Q op elk elo. 1 iemand doet iets verkeerd en de rest doet zijn best al nietmeer daarna "tis toch al verloren door dienen kerel" etc.

ik daarnet ezreal en lee sin support gegaan tegen sivir lux. Die waren boos toen we die continu towerdivede

Lee sin support zo grappig

http://9gag.com/gag/4517512 ^^

Member Kennethdw's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ciberth Bekijk bericht
    Meuh das het probleem me solo Q op elk elo. 1 iemand doet iets verkeerd en de rest doet zijn best al nietmeer daarna "tis toch al verloren door dienen kerel" etc.

ik daarnet ezreal en lee sin support gegaan tegen sivir lux. Die waren boos toen we die continu towerdivede

Lee sin support zo grappig

9GAG - Victory! ^^
    Lol 9gag ftw, so true!

En jah support is ook een ras apart, khad net nen dude die niks zei in champ select, instalocked (hij was last pick) lux met ignite flash als support. Begint game met dorans ring. Begint alle cs te nemen lol. Koopt niks wards. Halen we uiteindelijk wel wa kills omdat enemies niet echt snugger waren. Zat ik in spawn vraagt em aan mij voor wards te kopen xD. Hele game had em nul komma nul wards gekocht, ikke stuk of 10. Die gast negeerde ook alle pings wnr em overextende etc, echt nen troll^^

Zo spijtig dat we dien game eigenlijk toch nog gewonnen hebben en hij elo krijgt xD.
    League Of Legends IGN: BelgianBastard

iTrader
    0
    Ik ga me ook is toespitsen op ranked, iemand suggesties voor champs waarmee ik kan stompen. Het maakt niet uit welke positie.
    Gaming Rulez

Member
    iTrader
    24 (96%)
    Ik ga me ook is toespitsen op ranked, iemand suggesties voor champs waarmee ik kan stompen. Het maakt niet uit welke positie.
    Riven

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Razors Bekijk bericht
    Riven
    Die heb ik al gejungled en ik krijg daar zo weinig dmg uit (ik doe iets fout denk) maar is dat nog wel een goede keuze voor top, meestal kom je tegen jax rene kayle irelia shen en volgens mij counteren die je door hun mobility.
    Gaming Rulez

iTrader
    26 (100%)
    Die heb ik al gejungled en ik krijg daar zo weinig dmg uit (ik doe iets fout denk) maar is dat nog wel een goede keuze voor top, meestal kom je tegen jax rene kayle irelia shen en volgens mij counteren die je door hun mobility.
    Nie junglen solo top
    Olaf zeer goed.
    Swain. Urgot en soraka bot ofzo

Speel waar je je goed mee voelt

Pagina 214 van 472 EersteEerste ... 114164204210211212213214215216217218224264314 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten