Pagina 2 van 472 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 7079

Discussie: Solo Q Rage Topic!

Member Ironpole's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    1hr 18 min queue, ik kijk een aflevering van Dexter terwijl ik wacht. Wil ik een game spelen na mijn aflevering zegt hij dat mijn session geclosed is. Weeral queue van 1hr 20 min. Speel het een halve week en heb er al dik het schijt aan eigenlijk.

Member Kennethdw's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Monopoly Guy Bekijk bericht
    wards helpen ook geen zak voor noc ult he lol

& ik snap u laatste punt
    vaak dat ik met een ashe zit die er in slaagt om ELKE minionkill te missen en constant zit te harassen
    i died a little on the inside
    Wards zijn de enigste counter tegen noc ult, ik zat bv bot, als soraka een ward had gezet in de entrance van dragon / blue buff had ik noc iedere keer zien aankomen en had hij me niet te pakken gekregen. Pas toen hij level 2 ult fzow had zag ik em 1x ulten van dat bosje naast hun turret / tussen hun blue.

Maar onze lieve soraka verliet de lane geen enkele keer gedurende lane phase waardoor ik er dus iedere keer aan was vor de moeite.
    En na tear haalde ze nog cooldown boots en een sunfire cape... die boots zijn ok maar sunfire was zo compleet nutteloos. Ze had dan ook 9 deaths.

En ik sterf elke keer een beetje vanbinnen wanneer ik een soraka starcall zie gebruiken voor level 10+ (tot je geen keuze meer hebt dan et te nemen)
    League Of Legends IGN: BelgianBastard

Member Jaegger159753's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Oh my god, net een triestige game gehad en de loss was grotendeels mijn schuld :/

Khad last pick en enkel solo top was over dus ik pakte 1 van mijn mains (Alistar). Zie ik dat zij een lanewick hebben... Dus ik dacht: ok die gaat lang in zijn lane kunnen blijven, ik start met boots of speed en 3 pots zodat ik ook langer in mijn lane kan blijven. I lold... was het maar zo. Ik speel vrij agressief met alistar AP, en twas gewoon nutteloos. Ten eerste had hij al 50 magicres op lvl 1 :/, ten tweede deed hij na mijn combo gewoon simpelweg zijn A en was hij weer full hp.

Met Anivia had ik vandaag exact hetzelfde voor. Ik wil nog wel eens met mijn Irelia proberen maar kdenk niet dat zij kan winnen van een lanewick.

LANEWICK = OP
    FinalFrag Tournaments (http://finalfrag.be)
    -Hosting tournaments for League of Legends, Haxball & Soldier of Fortune 1.

Member
    iTrader
    16 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jaegger159753 Bekijk bericht
    Oh my god, net een triestige game gehad en de loss was grotendeels mijn schuld :/

Khad last pick en enkel solo top was over dus ik pakte 1 van mijn mains (Alistar). Zie ik dat zij een lanewick hebben... Dus ik dacht: ok die gaat lang in zijn lane kunnen blijven, ik start met boots of speed en 3 pots zodat ik ook langer in mijn lane kan blijven. I lold... was het maar zo. Ik speel vrij agressief met alistar AP, en twas gewoon nutteloos. Ten eerste had hij al 50 magicres op lvl 1 :/, ten tweede deed hij na mijn combo gewoon simpelweg zijn A en was hij weer full hp.

Met Anivia had ik vandaag exact hetzelfde voor. Ik wil nog wel eens met mijn Irelia proberen maar kdenk niet dat zij kan winnen van een lanewick.

LANEWICK = OP
    En daarom vraag ik om ww te bannen als hij niet gespeeld wordt door mijn team

Approved 9-lifer The Monopoly Guy's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    kankerfaggots
    was ff ranked aant doen met soraka
    connect onze kankertristana niet eens, ze had random pick in champ select
    hoeveel ELO verliest ge als ge queue dodged?

twas easy win als die kut had geconnect

iTrader
    0
    Net zonder zwans de twee verschrikkelijkste spelers die ik ooit heb gehad in ranked gezien. In mijn team ofc.
    Tbegon al in champ select, 4th and last picks.
    4e pick = teemo me clarity en teleport. Eel et team wou geen teemo ma hij luisterde nie en lockte em.
    5e pick= veigar me heal en teleport.

Dan ginge ze van start gelijk bot me twee, ik was soraka ma oke ik me chogath top rofl.

En in 12 min tijd had den enemy dus 12 kills.

Veig endscore: 1-14-3
    Teemo endscore: 2-11-4

Ze waren VERSCHRIKKELIJK slecht, zo ongeveer op het niveau van ne level -15 speler. Ze ginge dood door minions zelfs. Gewoon nie om aan tezien, na de game: teemo 6 ranked wins (das al een wonder opzich) en veiger ; 1 ranked win.

Die ware dus gewoon ranked begonnen voor die speciale skin. MERCI RIOT.

Ergste ragepost ooit hiero trolololo.

Member
    iTrader
    14 (100%)
    heb vandaag voor het eerst enkele potjes ranked gespeeld.
    daar zitten bijna nog grotere mongolen in dan in normal?

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kryptz Bekijk bericht
    heb vandaag voor het eerst enkele potjes ranked gespeeld.
    daar zitten bijna nog grotere mongolen in dan in normal?
    Nou en of, de elo waar ik momenteel zit is puren hell. Krijg continue idioten die niks van af weten. Net wer nen janna die minions zat te stealen, niet alles, maar toch wel genoeg om men farm te vertragen. En et grappige was da diene aap dan nog hogeren elo had als kik oek. Krijg er grijs haar van.

iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kennethdw Bekijk bericht
    Nou en of, de elo waar ik momenteel zit is puren hell. Krijg continue idioten die niks van af weten. Net wer nen janna die minions zat te stealen, niet alles, maar toch wel genoeg om men farm te vertragen. En et grappige was da diene aap dan nog hogeren elo had als kik oek. Krijg er grijs haar van.
    kvraag als support meestal gewoon de turretminions

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Monopoly Guy Bekijk bericht
    kvraag als support meestal gewoon de turretminions
    Vindk nie kunnen, ik farm als support enkel en alleen als de carry shoppen is.
    De support heeft die minions gewoonweg niet nodig, start gewoon met een amp tome en ga kage pick hale wanneer ge shopped of een philo stone in geval van sona / janna.
    Daarna boots halen en eventueel nog nen gold / 5 item, meer edde nie nodig voor eel den game 2-3 wards op te houden. En me assist gold kunde uzelf ook paar items halen.

iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kennethdw Bekijk bericht
    Vindk nie kunnen, ik farm als support enkel en alleen als de carry shoppen is.
    De support heeft die minions gewoonweg niet nodig, start gewoon met een amp tome en ga kage pick hale wanneer ge shopped of een philo stone in geval van sona / janna.
    Daarna boots halen en eventueel nog nen gold / 5 item, meer edde nie nodig voor eel den game 2-3 wards op te houden. En me assist gold kunde uzelf ook paar items halen.
    kdoe dat om sneller b te kunnen zodat ik items kan kopen
    either way ik denk dat het zo more profitable is
    die komen maar om de (2/3?) waves dus zeker geen probleem

iTrader
    0
    En 4e loss op rij vandaag, matchmaking heeft weer een pik op me denk. Elke match zit er wel een of meerdere debielen bij mij. 4e game krijgk wer zonen toffen premaden, last picked een van die manne lane amumu me WERAL FKING HEAL EN CLARITY GAST.

Gaan ze dus me twee lanen, swain en amumu bot. Ikke me cait mid tegen nen tf.
    Top was gp vs alistar. Na 12 mins stond alistar 0-6.

Alistar had al 350+ ap na nog gen kwartier en kon mij dus 2 shotten. Bot was ook al paar x doodgegaan, dien amumu koopt dan dodge boots terwijl den enigste ad die ze hadde ashe was...
    En heel hun team zat nog vol cc ook.

Kem oep de moment echt goesting om oep ene zen bakkes te slaan, serieus waarom zitte die na ELKEN GODVERDOMMEN GAME IN MIJN TEAM????

Member
    iTrader
    0
    Die post heeft den titel van da topic wel eer aan gedaan XD

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brainrain Bekijk bericht
    Die post heeft den titel van da topic wel eer aan gedaan XD
    Kweet et, danku.

Zoek maar eens op:

zlymax -> amumu met clarity en heal

Diene gast hadk net als duo premade me nen andere in men team. Wie wilt na me zo iemand nog duoen? Diene kerel eeft op alle games een dikke negatieve feeder score buiten een game tegen bots.

Member Jaegger159753's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Pff Udyr lane of Lanewick = fucking OP

Echt belachelijk hoeveel sustain die hebben.
    FinalFrag Tournaments (http://finalfrag.be)
    -Hosting tournaments for League of Legends, Haxball & Soldier of Fortune 1.

Pagina 2 van 472 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten