Discussie: Solo Q Rage Topic!

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Monopoly Guy Bekijk bericht
    Ahzo, cba to read all^^

Counter:
    Iemand die early veel kan poken en ze weg kan houden van de creeps om te healen (iemand met skills die AD dealen)

GP mid ofzo & geef die blue
    Of een Urgot etc, Vayne,... noem maar op
    Een morgana kunt ge niet weghouden van creeps imo . Met lvl 3 pool, cleart die ne wave vanop nen afstand.

The Monopoly Guy's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MinatO Bekijk bericht
    Een morgana kunt ge niet weghouden van creeps imo . Met lvl 3 pool, cleart die ne wave vanop nen afstand.
    Ze zal altijd wel wat kunnen healen uiteraard, maar als ge vanaf lvl 1 agressief op de creepline staat zal ze niet zo graag blijven staan.

Unpro's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Weer eens met ranked begonnen maar tis daar precies erger dan in normal, troll picks, leavers, feeders

Net nog een leblanc die voor de game tegen de jungler zegt dat ze de 2e blue wilt. Tegen die tijd was de jungler dat vergeten en had hem die zelf gepakt. Leblanc: OMG I GO AFK WHERE IS MY BLUE!!11??

Gaat dan ook effectief afk terwijl we dik voor stonden, ongelofelijk...
    Approved

Boemkool's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Unpro Bekijk bericht
    Weer eens met ranked begonnen maar tis daar precies erger dan in normal, troll picks, leavers, feeders

Net nog een leblanc die voor de game tegen de jungler zegt dat ze de 2e blue wilt. Tegen die tijd was de jungler dat vergeten en had hem die zelf gepakt. Leblanc: OMG I GO AFK WHERE IS MY BLUE!!11??

Gaat dan ook effectief afk terwijl we dik voor stonden, ongelofelijk...
    Als er iets is waar ik mij verschrikkelijk aan kan ergeren zijn het inderdaad die gasten die AFK gaan zelfs als er nog een kans is om te winnen...
    Ik bedoel, waarom zouden ze het niet gewoon proberen? Het is niet dat hunder verlies van ELO points minder ga zijn door gewoon afk te gaan e...

iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door reFleX.be Bekijk bericht
    Als er iets is waar ik mij verschrikkelijk aan kan ergeren zijn het inderdaad die gasten die AFK gaan zelfs als er nog een kans is om te winnen...
    Ik bedoel, waarom zouden ze het niet gewoon proberen? Het is niet dat hunder verlies van ELO points minder ga zijn door gewoon afk te gaan e...
    hun tijdverlies wel

iTrader
    0
    7-0 staan met caitlyn, en dan surrenderen die apen op 20 min omdat we 2 kills en een paar torens achter staan, maar wel maar 700 gold.

iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Monopoly Guy Bekijk bericht
    hun tijdverlies wel
    ja maar dan komen ze wel om de vijf minuten keer kijken zodat ze geen leave krijgen hé, die kijken dus maar weigeren om te spelen...

iTrader
    6 (100%)
    ja maar dan komen ze wel om de vijf minuten keer kijken zodat ze geen leave krijgen hé, die kijken dus maar weigeren om te spelen...
    Als je ondertussen iets anders kan doen & af en toe moet alt tabben en wat skills te gooien, why not.
    Ik haat het als een game duidelijk verloren is en u team niet wilt surrenderen, kan ik ondertussen wel andere dingen doen met mn leven

iTrader
    6 (100%)
    Oh god man juist 2 verschrikkelijke games met ryze gehad en dan een bad at first good later one

Ik had juist m'n runepage veranderd naar full mana/lvl & mpen reds
    Kom ik uiteraard tegen een leblanc met 50 AP op lvl 1, zwaar ingemaakt door de 2shots & mass silence
    2e game kom ik uit tegen een TF met 50 AP op lvl 1 (kdacht al van srsly, why...), dan ook nog eens goed gefeed
    3e game weer tegen een LB (FUCK YOU) deze had 25 AP op lvl 1 en khad ondertussen men runepage aangepast zodat ik met 42 MR startte...
    Still got raped early met die silence & mass dmg, maar ik kon genoeg farmen om uiteindelijk banshees veil first item te kopen
    Dan kon ik ze gemakkelijk aan

iTrader
    4 (100%)
    Zo vreemd dat Leblanc zo veel gespeeld wordt de laatste tijd, vroeger zag je ze echt bijna nooit en nu kom je op de paar games keer tegen.. ik heb ze eigenlijk zelf ook nog maar recent gekocht lol.

Ryze is inderdaad zeer moeilijk, als uw early niet goed gaat loopt ge der echt gewoon bij voor spek en bonen

iTrader
    0
    Zo vreemd dat Leblanc zo veel gespeeld wordt de laatste tijd, vroeger zag je ze echt bijna nooit en nu kom je op de paar games keer tegen.. ik heb ze eigenlijk zelf ook nog maar recent gekocht lol.

Ryze is inderdaad zeer moeilijk, als uw early niet goed gaat loopt ge der echt gewoon bij voor spek en bonen
    Een paar high elo spelers hebben er redelijk wat mee gespeeld recent , misschien dat daar de reden is (misschien ook omdat ze onmogelijk is om tegen te lijnen voor de gemiddelde speler)

iTrader
    6 (100%)
    Moeilijk vind ik Ryze nu niet direct, wel vrij gemakkelijk counterable met early game burst/silences (srsly fuck silences in combinatie met burst)
    Dit maakt het soms lastig in blind pick normals want ge hebt geen fucking idee wat ge tegen krijgt

nexonion's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Gaat weer goed bij mij... 5 losses op rij maar telkens mijn lane gewonnen en eigenlijkgeen fouten gemaakt, maar niet genoeg kunnen carryen. Rating komt wel terug dus als ik een beetje geluk heb met allies
    [xfire=os]nexonion[/xfire]

iTrader
    0

Komt omdat Reginald zichzelf naar nummer 1 had gecarried met leblanc in solo Q.

Zelfde reden ook wrm je opeens zoveel shacos ziet, door 2-3 highelo spelers die ermee ownden in solo Q.

wartaal's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Een karthus die gaat feeden en 3/15 ofzo staat. Swain superfed. Gg.

Ergste is dat ge er als support geen kloot aan kunt doen...
    www.directo-mundo.be // IGN LoL: Naakt

Pagina 106 van 472 Eerste ... 65696102103104105106107108109110116156206 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten