Pagina 1 van 354 123451151101 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 7079

Discussie: Solo Q Rage Topic!

Member Jaegger159753's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)

Solo Q Rage Topic!

Deze topic moest er gewoon komen.

We kennen allemaal the never ending cycle of ELO HELL!

Leef je uit!

Banned
    iTrader
    0
    Juist ranked game
    Had met morde 18-5...
    Kills hadden we 50 tegen 23 ofzo...

We maken alles en ied kapot en komen aan nexus turrets en spreken af van te dansen voor het enemy team hun nexus turrets, die mannen spawnen acen ons halen barron, acen ons nog eens en winnen de game
    Ze hadden een vayne die een turret in 3 sec neerhaalde, dus tegen dat de eerste bij ons respawnde waren ze al aan onze nexus turrets bezig...

No shit, true story

Was wel lache, maar al snel epicrage...

Member MrFlava-'s schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door o0O0o Bekijk bericht
    Juist ranked game
    Had met morde 18-5...
    Kills hadden we 50 tegen 23 ofzo...

We maken alles en ied kapot en komen aan nexus turrets en spreken af van te dansen voor het enemy team hun nexus turrets, die mannen spawnen acen ons halen barron, acen ons nog eens en winnen de game
    Ze hadden een vayne die een turret in 3 sec neerhaalde, dus tegen dat de eerste bij ons respawnde waren ze al aan onze nexus turrets bezig...

No shit, true story

Was wel lache, maar al snel epicrage...

Bijna hetzelfde meegemaakt..

Wij waren hun nexus aan het neerhalen opeens spawnt er 2 man van hun en gaat er 2 man die proberen te killen voor hun spawn oppeens spawnt er nog iemand van hun en worden we alle 4 gedood terwijl we nog 2 slagen op die nexus nodig hadden om te winnen.
    Dus zij kunnen dan doorpushen naar onze spawn en winnen dus omdat wij dood zijn,inplaats van mee op die nexus te slagen gaan ze daar die spawners proberen te doden..
    Ik was echt pist toen,nie te geloven..

Banned
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrFlava- Bekijk bericht
    Bijna hetzelfde meegemaakt..

Wij waren hun nexus aan het neerhalen opeens spawnt er 2 man van hun en gaat er 2 man die proberen te killen voor hun spawn oppeens spawnt er nog iemand van hun en worden we alle 4 gedood terwijl we nog 2 slagen op die nexus nodig hadden om te winnen.
    Dus zij kunnen dan doorpushen naar onze spawn en winnen dus omdat wij dood zijn,inplaats van mee op die nexus te slagen gaan ze daar die spawners proberen te doden..
    Ik was echt pist toen,nie te geloven..
    Hahaha das ook wel klote

Ja kwas eiglk ni zohard aant ragen omda het mijn idee was om te danse voor hun nexus

Achja wordt allemaal gereset en was zelfs de eerste loss waar niemand vn ons team ragede en er gwn mee lachte

Approved 9-lifer The Monopoly Guy's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    2 games met shaco
    2x easywin

antirage

Approved 9-lifer Alex40014's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Net weer kutnoob Blitz en nu wilk opnieuw starte zit er zone yorick die meteen locked, natuurlijk heb ik da gedodged. Van alle games die ik met een yorick in team heb gezeten, hebk er maar 1 gewonnen. Welke noob pakt nu yorick.

iTrader
    10 (100%)
    Yorick , wie neemt er nu de meest underpowered hero om ranked te spelen

Banned
    iTrader
    0
    5v5 met een shit blitz en archislechte eve. Die is echt wel minder goed nu ze geen stun meer heeft, ganks zijn nu veel moeilijker.

Anyway, die mega hard feeden int begin al. Ik moest solo lanen tegen een Yi en een TF. Zat meer te tower hugge dan iet anders. Zag er heel slecht uit voor ons maar het enemy team wachte veel te lang om te pushe waardoor ik goed kon farmen. Dus ikke heel da team bijeen rakke me super xin en menne maat die Annie was. Hunne Yi was ondertussen ook mega gefed door alle noobs van ons team. Dus ik en annie dan maar alleen alles doen. Bear stun -> Xin jump en alles kappot rakke.

Was toch wel fkes mega rage aangezien dieie blitz duidelijk niet wist hoe em moest grabben. Liep naar die manne, stond dan stil, en grabde dan naar de plek waar ze 2 seconden eerder stonden...

het skill level op den EU is toch wel duidelijk een pak slechter dan op de US in het algemeen. Ook meer bleters en anti-teamwork polachs die geen woord engels kunnen.

Member MrFlava-'s schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FrownedUpon Bekijk bericht
    het skill level op den EU is toch wel duidelijk een pak slechter dan op de US in het algemeen. Ook meer bleters en anti-teamwork polachs die geen woord engels kunnen.
    Da komt omda er 10x meer spelers op de EU servers zitten dus ook meer noobs en mongolen opt spel.

Approved 9-lifer Alex40014's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrFlava- Bekijk bericht
    Da komt omda er 10x meer spelers op de EU servers zitten dus ook meer noobs en mongolen opt spel.
    Ik denk dat het komt omdat hij nog niet op een hoog genoeg elo level zit.

Banned
    iTrader
    0
    Hehehe pantheon is en blijft toch zone noobstomper, ni normaal

Member Kennethdw's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Net weer ad carry gespeelt, kwas ashe. Zoals bijna atlijd krijg ik een KUT support, een soraka, ze eerst item? Een freaking tear...
    Hij bleef ook nonstop in de lane, met als gevolg dat we dus nooit wards hadden. Elke keer werd ik gepleurt door een noc ult omdat ik hem nooit kon zien aankomen. Het team op mij pissed natuurlijk terwijl die mongool van een soraka ook al minions zat te starcallen op level 7...
    Hele game lang amper wards gezien waardoor hun noc vrij spel had. Dan toch nog dicht geraakt maar verloren. Hadden ook weinig kans met een team van 4 ap tegen een team met galio. Soraka is dan zo easy te spelen, alleen wards kopen en wa healen en nie gelak ne mongool van voor lopen en toch kunnen zo weinig deftig support spelen. Snappet echt nie zene. En als ge dan zefl deftig support speelt krijgde van die carries die der gene zak van kunnen.

iTrader
    10 (100%)
    Omfg net de grootste caitlyn nub ooit gezien. 80 minions op 30 minuten gefarmed

Ene elke keer als er een teamfight was, en ze was low hp, probeerde ze te escapen met haar E, duwt ze zichzelf steeds recht midden het enemy team

iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kennethdw Bekijk bericht
    Net weer ad carry gespeelt, kwas ashe. Zoals bijna atlijd krijg ik een KUT support, een soraka, ze eerst item? Een freaking tear...
    Hij bleef ook nonstop in de lane, met als gevolg dat we dus nooit wards hadden. Elke keer werd ik gepleurt door een noc ult omdat ik hem nooit kon zien aankomen. Het team op mij pissed natuurlijk terwijl die mongool van een soraka ook al minions zat te starcallen op level 7...
    Hele game lang amper wards gezien waardoor hun noc vrij spel had. Dan toch nog dicht geraakt maar verloren. Hadden ook weinig kans met een team van 4 ap tegen een team met galio. Soraka is dan zo easy te spelen, alleen wards kopen en wa healen en nie gelak ne mongool van voor lopen en toch kunnen zo weinig deftig support spelen. Snappet echt nie zene. En als ge dan zefl deftig support speelt krijgde van die carries die der gene zak van kunnen.
    wards helpen ook geen zak voor noc ult he lol

& ik snap u laatste punt
    vaak dat ik met een ashe zit die er in slaagt om ELKE minionkill te missen en constant zit te harassen
    i died a little on the inside

Member q-ball_NBK's schermafbeelding
    iTrader
    39 (100%)
    14/4 met ashe terwijl onze alistar 0/15 had......

"AP alistar owns" zei hij nog voor we begonnen... Maar dat is enkel als er een andere tank in het spel zit, die we dus niet hadden

Member Ironpole's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    1hr 18 min queue, ik kijk een aflevering van Dexter terwijl ik wacht. Wil ik een game spelen na mijn aflevering zegt hij dat mijn session geclosed is. Weeral queue van 1hr 20 min. Speel het een halve week en heb er al dik het schijt aan eigenlijk.

Member Kennethdw's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Monopoly Guy Bekijk bericht
    wards helpen ook geen zak voor noc ult he lol

& ik snap u laatste punt
    vaak dat ik met een ashe zit die er in slaagt om ELKE minionkill te missen en constant zit te harassen
    i died a little on the inside
    Wards zijn de enigste counter tegen noc ult, ik zat bv bot, als soraka een ward had gezet in de entrance van dragon / blue buff had ik noc iedere keer zien aankomen en had hij me niet te pakken gekregen. Pas toen hij level 2 ult fzow had zag ik em 1x ulten van dat bosje naast hun turret / tussen hun blue.

Maar onze lieve soraka verliet de lane geen enkele keer gedurende lane phase waardoor ik er dus iedere keer aan was vor de moeite.
    En na tear haalde ze nog cooldown boots en een sunfire cape... die boots zijn ok maar sunfire was zo compleet nutteloos. Ze had dan ook 9 deaths.

En ik sterf elke keer een beetje vanbinnen wanneer ik een soraka starcall zie gebruiken voor level 10+ (tot je geen keuze meer hebt dan et te nemen)

iTrader
    10 (100%)
    Oh my god, net een triestige game gehad en de loss was grotendeels mijn schuld :/

Khad last pick en enkel solo top was over dus ik pakte 1 van mijn mains (Alistar). Zie ik dat zij een lanewick hebben... Dus ik dacht: ok die gaat lang in zijn lane kunnen blijven, ik start met boots of speed en 3 pots zodat ik ook langer in mijn lane kan blijven. I lold... was het maar zo. Ik speel vrij agressief met alistar AP, en twas gewoon nutteloos. Ten eerste had hij al 50 magicres op lvl 1 :/, ten tweede deed hij na mijn combo gewoon simpelweg zijn A en was hij weer full hp.

Met Anivia had ik vandaag exact hetzelfde voor. Ik wil nog wel eens met mijn Irelia proberen maar kdenk niet dat zij kan winnen van een lanewick.

LANEWICK = OP

Member
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jaegger159753 Bekijk bericht
    Oh my god, net een triestige game gehad en de loss was grotendeels mijn schuld :/

Khad last pick en enkel solo top was over dus ik pakte 1 van mijn mains (Alistar). Zie ik dat zij een lanewick hebben... Dus ik dacht: ok die gaat lang in zijn lane kunnen blijven, ik start met boots of speed en 3 pots zodat ik ook langer in mijn lane kan blijven. I lold... was het maar zo. Ik speel vrij agressief met alistar AP, en twas gewoon nutteloos. Ten eerste had hij al 50 magicres op lvl 1 :/, ten tweede deed hij na mijn combo gewoon simpelweg zijn A en was hij weer full hp.

Met Anivia had ik vandaag exact hetzelfde voor. Ik wil nog wel eens met mijn Irelia proberen maar kdenk niet dat zij kan winnen van een lanewick.

LANEWICK = OP
    En daarom vraag ik om ww te bannen als hij niet gespeeld wordt door mijn team

iTrader
    6 (100%)
    kankerfaggots
    was ff ranked aant doen met soraka
    connect onze kankertristana niet eens, ze had random pick in champ select
    hoeveel ELO verliest ge als ge queue dodged?

twas easy win als die kut had geconnect

Pagina 1 van 354 123451151101 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten