Pagina 161 van 343 EersteEerste ... 61111151157158159160161162163164165171211261 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.201 t/m 3.220 van 6850

Discussie: Solo Q Rage Topic!

Member
    iTrader
    0
    Ik vind het altijd grappig dat als je speelt iedereen begint te flamen van champselect van een vorige game ofzoiets. Maar als je dan carried en er is iemand fed is dan kunne ze lachen en zijn ze opeens beste vrienden XD

Member gazmask's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Weebl Bekijk bericht
    Maja, gij waard die Ashe zeker?

FU! Ik had de enige kill met jungle mundo, slet!

Approved 9-lifer Weebl's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Haha, rage nog wa jong

Member Kennethdw's schermafbeelding
    iTrader
    0
    LoL is precies ook weer niets veranderd in de tijd datk pauze nam. Speel wat op vriend ze acc rankedjes om er weer in te komen (sucking like a bawss atm). Team doet een dom ding direct hele chat vol flame blabla bla surrender at 20.

En dan zitten ze te zagen dat ze in elo hell zitten, I giggled.

Das dus 1300-1400 elo lol.

Approved 9-lifer Ciberth's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kennethdw Bekijk bericht
    LoL is precies ook weer niets veranderd in de tijd datk pauze nam. Speel wat op vriend ze acc rankedjes om er weer in te komen (sucking like a bawss atm). Team doet een dom ding direct hele chat vol flame blabla bla surrender at 20.

En dan zitten ze te zagen dat ze in elo hell zitten, I giggled.

Das dus 1300-1400 elo lol.
    Meuh das het probleem me solo Q op elk elo. 1 iemand doet iets verkeerd en de rest doet zijn best al nietmeer daarna "tis toch al verloren door dienen kerel" etc.

ik daarnet ezreal en lee sin support gegaan tegen sivir lux. Die waren boos toen we die continu towerdivede

Lee sin support zo grappig

http://9gag.com/gag/4517512 ^^

Member Kennethdw's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ciberth Bekijk bericht
    Meuh das het probleem me solo Q op elk elo. 1 iemand doet iets verkeerd en de rest doet zijn best al nietmeer daarna "tis toch al verloren door dienen kerel" etc.

ik daarnet ezreal en lee sin support gegaan tegen sivir lux. Die waren boos toen we die continu towerdivede

Lee sin support zo grappig

9GAG - Victory! ^^
    Lol 9gag ftw, so true!

En jah support is ook een ras apart, khad net nen dude die niks zei in champ select, instalocked (hij was last pick) lux met ignite flash als support. Begint game met dorans ring. Begint alle cs te nemen lol. Koopt niks wards. Halen we uiteindelijk wel wa kills omdat enemies niet echt snugger waren. Zat ik in spawn vraagt em aan mij voor wards te kopen xD. Hele game had em nul komma nul wards gekocht, ikke stuk of 10. Die gast negeerde ook alle pings wnr em overextende etc, echt nen troll^^

Zo spijtig dat we dien game eigenlijk toch nog gewonnen hebben en hij elo krijgt xD.

Approved 9-lifer Alex40014's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik ga me ook is toespitsen op ranked, iemand suggesties voor champs waarmee ik kan stompen. Het maakt niet uit welke positie.

Member
    iTrader
    23 (96%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alex40014 Bekijk bericht
    Ik ga me ook is toespitsen op ranked, iemand suggesties voor champs waarmee ik kan stompen. Het maakt niet uit welke positie.
    Riven

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Razors Bekijk bericht
    Riven
    Die heb ik al gejungled en ik krijg daar zo weinig dmg uit (ik doe iets fout denk) maar is dat nog wel een goede keuze voor top, meestal kom je tegen jax rene kayle irelia shen en volgens mij counteren die je door hun mobility.

iTrader
    23 (100%)
    Die heb ik al gejungled en ik krijg daar zo weinig dmg uit (ik doe iets fout denk) maar is dat nog wel een goede keuze voor top, meestal kom je tegen jax rene kayle irelia shen en volgens mij counteren die je door hun mobility.
    Nie junglen solo top
    Olaf zeer goed.
    Swain. Urgot en soraka bot ofzo

Speel waar je je goed mee voelt

iTrader
    17 (100%)
    Karthus en TF kunnen ook een game carryen als je ze goed speelt imo

Approved 9-lifer MetalG's schermafbeelding
    iTrader
    40 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Weebl Bekijk bericht
    Karthus en TF kunnen ook een game carryen als je ze goed speelt imo
    twisted feed ^^

Member St3vain's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Met TF kan je écht geen game carryen in solo queue, tenzij je een fuckin beest bent... je team snapt 90% van de tijd niet dat TF er in 1 seconde kan zijn in tegenstelling tot een gewone jungler die ze zien afkomen. Ze hebben geen tijd om te realiseren dat er een gank komt en gaan quasi nooit fatsoenlijk baiten. TF kan een game carryen als je een (eigen) team hebt, dat wel. Maar dat is wel een wezenlijk verschil met solo queue ranked hé.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door St3vain Bekijk bericht
    Met TF kan je écht geen game carryen in solo queue, tenzij je een fuckin beest bent... je team snapt 90% van de tijd niet dat TF er in 1 seconde kan zijn in tegenstelling tot een gewone jungler die ze zien afkomen. Ze hebben geen tijd om te realiseren dat er een gank komt en gaan quasi nooit fatsoenlijk baiten. TF kan een game carryen als je een (eigen) team hebt, dat wel. Maar dat is wel een wezenlijk verschil met solo queue ranked hé.
    Maak uw geen zorgen twisted fate is niks voor mij, ik ken wel iemand die er goed mee is maar ik zie ook vaak tf's failen met hun gold card te trekken en zo wil ik absoluut niet zijn. Failen meestal niet echt gewoon die card niet van de eerste kunnen trekken of gewoon stilstaan terwijl ze het aan het doen zijn. Echt terrible!!!

@Ciberth: Ja Olaf werkt goed, daar heb ik nu 5 wins en 2 losses mee XD

iTrader
    23 (100%)
    Tf kunde wel mee carryen maar moede er wel goe mee zijn punt.

Ge negeert u lane door enkel te farmen pushen en ge gaat bot of top samen me u jungler kills halen easy peasy als u lanes solid zijn.
    Ik speel die kerel gwn nie graag, is nie fun

Maar tf, taric, olaf, riven, leona, ali, anivia da zijn hypercarries in solo Q

iTrader
    17 (100%)
    2 ranked gespeeld en 2 keer surrender na 20' dankzij botlane die allebei 0/7/0 stond in eerste game en tweede game wast bijna even erg. Ben twee keer zonder blue mogen beginnen aan mijn jungle, dus ik wist al hoe laat het was in feite .

iTrader
    0
    Tf kunde wel mee carryen maar moede er wel goe mee zijn punt.

Ge negeert u lane door enkel te farmen pushen en ge gaat bot of top samen me u jungler kills halen easy peasy als u lanes solid zijn.
    Ik speel die kerel gwn nie graag, is nie fun

Maar tf, taric, olaf, riven, leona, ali, anivia da zijn hypercarries in solo Q
    Taric werkt enkel met graves/sivir, op dit moment zijn er toch veel betere supports. Leona (je kan heel het team stunnen), soraka (je kan heel je team healen), janna (too much knockup/slow/shield), zelfs alistar en blitz zijn beter atm. Het enige echt nice aan taric is die armor buff, daarom levelen goede tarics ook eerst die armor buff ipv hun heal.

Member
    iTrader
    3 (100%)
    Dacht dat Foxfire Ahri skin vanaf vandaag te koop zou staan, niet dus. Ween!

Maar aan de positievere kant: Talon eindelijk for sale!

iTrader
    23 (100%)
    Taric werkt enkel met graves/sivir, op dit moment zijn er toch veel betere supports. Leona (je kan heel het team stunnen), soraka (je kan heel je team healen), janna (too much knockup/slow/shield), zelfs alistar en blitz zijn beter atm. Het enige echt nice aan taric is die armor buff, daarom levelen goede tarics ook eerst die armor buff ipv hun heal.
    Taric geeft lane kills, soraka, janna doen dat niet (kunnen enkel goede hulp zijn bij een gank)

Leona is ook goed jah maar taric heeft burst zoals geen enkele andere support dat heeft.

iTrader
    0
    Taric geeft lane kills, soraka, janna doen dat niet (kunnen enkel goede hulp zijn bij een gank)

Leona is ook goed jah maar taric heeft burst zoals geen enkele andere support dat heeft.
    Soraka niet, maar janna zeker wel ze. Ik speel vrij vaak janna en dan kunde naar voor rushen, tornado, zephyr, shield en das gedaan. Btw met taric kunde niet harassen met soraka en janna wel. Die autoattacks lijken op het eerste zicht niks maar als een support dat blijft doen dan kost dat toch wel wat hp zeker op die eerste lv's.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten