Pagina 116 van 343 EersteEerste ... 1666106112113114115116117118119120126166216 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.301 t/m 2.320 van 6848

Discussie: Solo Q Rage Topic!

Approved 9-lifer Thorfin's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)

Approved 9-lifer Alex40014's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brainrain Bekijk bericht
    Die 2 slechtere spelers hadden wel ongeveer hetzelfde elo als u.
    Die hebben helemaal niet hetzelfde elo als mij, als jij met een lv1 account duoq'd wil dat toch ook niet zeggen dat dat account hetzelfde elo heeft als mijn account XD

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alex40014 Bekijk bericht
    Die hebben helemaal niet hetzelfde elo als mij, als jij met een lv1 account duoq'd wil dat toch ook niet zeggen dat dat account hetzelfde elo heeft als mijn account XD
    Dan wil da zeggen dat er iemand van lvl30 meespeelt die een veel hoger elo als jou heeft en dat het dus compenseerd.

Member Killstick's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Lool was net naar TheOddOne udyr commentary aant kijken. in zijn team een tristana die na dorans gwn naar BF sword gaaat (dus geen boots geen extra dorans) > MF ult en bijna full HP down hahahaha en die verschiet daar nog van

Member nexonion's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yoshingy Bekijk bericht
    Lool was net naar TheOddOne udyr commentary aant kijken. in zijn team een tristana die na dorans gwn naar BF sword gaaat (dus geen boots geen extra dorans) > MF ult en bijna full HP down hahahaha en die verschiet daar nog van
    Daar is dus niets mis mee, ik raad ook iedereen om dat te doen als je genoeg geld hebt.

Member CuRv3's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nexonion Bekijk bericht
    Daar is dus niets mis mee, ik raad ook iedereen om dat te doen als je genoeg geld hebt.
    fail

Member Boemkool's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Net een ranked solo queue gespeeld, we waren bijna altijd aan de winnende hand maar toch zat mijn team heel de tijd tegen elkaar te ragen en te vechten.
    Echt zo express niet meegaan met het team omdat de "feeding irelia" het vroeg ofzo, echt zot kinderachtig.. uiteindelijk dankzij mijn goede zorgen toch de game kunnen winnen

Na de game krijg ik een friend request van ene van het vijandelijke team
    Imageshack - carryingnoobsasusual.png
    Kmoest een traantje wegpinken, zo'n zeldzaam moment die je tegenkomt in de hel die solo queue is...

Approved 9-lifer The Monopoly Guy's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door reFleX.be Bekijk bericht
    Net een ranked solo queue gespeeld, we waren bijna altijd aan de winnende hand maar toch zat mijn team heel de tijd tegen elkaar te ragen en te vechten.
    Echt zo express niet meegaan met het team omdat de "feeding irelia" het vroeg ofzo, echt zot kinderachtig.. uiteindelijk dankzij mijn goede zorgen toch de game kunnen winnen

Na de game krijg ik een friend request van ene van het vijandelijke team
    Imageshack - carryingnoobsasusual.png
    Kmoest een traantje wegpinken, zo'n zeldzaam moment die je tegenkomt in de hel die solo queue is...
    meh gebeurt wel af en toe dat ze u toevoegen omdat ge goe speelt
    /ignore & remove die noobs en hoop da ge er nimeer bij samen komt

iTrader
    9 (91%)
    Complimenten waar gepast geef ik ook wel. Heb er ook al gehad overigens en inderdaad ik snap niet waarom mensen je constant proberen toe te voegen lol.

Member Boemkool's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    ja inderdaad, hij zei dat hij mij ging inviten maar liever niet eigenlijk..
    Die kerel was ook zijn team aan het trollen en hij had 2-13 ofzo

iTrader
    12 (100%)
    lo lvoor 1650 G koop ik dan; boots + 2 DROANS . Dan nog 350 over voor pots ofzo.

Stel u dan voor iemand met jij staat in lane.
    Player 1: Dorans + BF sword (+55AD, +3% LS, +100 HP)

Player 2: 3x dorans + boots + pots (+30AD, +9% LS +300 HP + movementspeed potzzzz)

1) player 1 kan player 2 nooit uit lane krijgen (we laten jungle ganks, support, lucky crits er ffkes buiten)
    2) player 2 kan praktisch op player 1 lopen. 1v1 wint die al helemaal. Als 1 dan nog eens een non heal support heeft is de lane al helemaal gewonnen. In beste geval heeft 1 dus soraka en kan hij de lane houden. Maar zal hij zal zeker farm missen.

25AD of 6% Ls, 200 HP, movement speed, pots (en nog geld over). dunno ik weet wat te kiezen.

GET RAPED SON
    Laatst gewijzigd door Killstick; 1 maart 2012 om 13:08

Member webster's schermafbeelding
    iTrader
    0
    mijn laatste 4 rankeds 2 gewonnen en 2 verloren

2 keer onverdiend verloren. Mijn lane gaat goed, ik ga andere lanes ganken, ik ward etc... maar de rest wil gewoon precies niet winnen.

Ik hoor hier echt niet thuis (elo1340),

ik heb met mijn team op fom tegen een team gespeeld met allemaal 1500/1600 elo en supernipt verloren (we waren dan ook nog is zonder onze vaste jungler), ik had dieje mid zelf gewoon los kapot gemaakt, maar in solo q zit ge te vaak met nozems

zeker nu fiddle gratis is constant fiddle jungle en ik haat dat echt, useless imo

iTrader
    12 (100%)
    ok net 20min verkwist

Last pick: im smurf check my ELO i will mid or top nothing else.
    Sure gaat die dan Veigar... trollt die dan zelf niet mid. nee gaat bot wat noob zijn.
    Onze teamcap banned rammus niet..... (= insta win pre 1800)

Dan ozne top Yorick vs Trunlde. Easy win voor ons denk je dan. Die gast psuht trundle 2 maal tot aan zijn turret en sterft dan door rammus gank = flame in chat omg my jungle so useles..... loled. Dan zeg ik "ward maybe?" "thats your job" AHAAHAHA.
    Ik kill met swain sion op mid en dan top OMG TOP JUNGLE. lol ja ik was vergeten dan Maokai zijn W global was...

Golden ELO...this is how we roll

iTrader
    12 (100%)
    Wow weer troll game.

Ik cass mid vs AP yi. Ofc AP yi is Alpha strike en als die u hit neem je massa dmg steeds. Maar geen probleem. Cass counter pushed die. Je callt je miss als die er is en hij kan niet veel doen.

1) Lee jungle begint op red. allemaal nice, maar die ging pas onze blue aan mij geven na 5 minuten!!!! OMDATI K HET VROEG. DAN VERSCHIET DIE KUTMONGOOL DAT DIE ER NIET MEER STAAT WOWOWOWOWOWOWO VERRASSING

2) premade bot. Perfect bezig. Outfarmen bot. Ofc wat doen ze als ze voorstaan; ZEKER U GOLD NI GEBRUIKEN VOOR WARDS EN DIVEN. WTF poke die mannen uit lane, zone die. MAar omdat ge wat voorstaat in farm is da nu een fucking reden om niet te warden en te diven?

Bot overextend = free kills voor Yi mid die daar al van early game met mijn blue rondloopt.

Die mannen doen drake; ik ga er naartoe. We krijgen die van drake. OFC WAT DOET RETARD TEAM DIE LOPEN ACHTER DIE MANNEN IN HUN JUNGLE. fuck da ze ik finish dragon dan maar alleen................... Dragon is 2 kills waard.... NEEM DIE DAN GWN HIJ WAS OP 20%.

Dan zeg ik voor 2e drake in chat "drake soon". Ofc hun garen top komt naar drake waardoor wij met 5 zijn. onze WW dan in chat "omg give timer for drake". Fucker vraagt timers en leest dan niet eens chat als je hem geeft......... gwn zijn lane farmen niet afvragen waarom garen er niet is.

Endgame is het uiteindelijk unaniem. Deze defeat is de fout van cassio op mid trolool omdat ik niet kan switchen omdat Yi 4/0/0 staat door bot te farmen. Omdat die met mij blue ging lopen gezien Lee durdurudru is...
    Waarom moet ik Yi tyrouwens volgen als die fed is, ik side ward zodat ze hem zien komen, de mis call en makkelijk zijn turret kan killen? Premade bot blijft staat een wordt in het gezicht geneukt en das mijn fout....

Aja also deze zin: "CASS YOU ARE HIGHEST ELO DO SOMETHING" .......... golden elo mensen go for it.
    Laatst gewijzigd door Killstick; 29 februari 2012 om 18:50

Member webster's schermafbeelding
    iTrader
    0
    rage
    wat is uw elo? nick?

iTrader
    9 (91%)
    Je klinkt wel als een zeer goeie speler yoshingy

iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door webster Bekijk bericht
    wat is uw elo? nick?
    Te laag

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CuRv3 Bekijk bericht
    Je klinkt wel als een zeer goeie speler yoshingy
    inderdaad

Member nexonion's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    lo lvoor 1650 G koop ik dan; boots + 2 . Dan nog 350 over voor pots ofzo.
    typisch fout van veel low ad carry spelen dat ze boots en zeal gaan rushen ipv een big frend te kopen
    -> je mag geen t2 boots gaan voor je +ad hebt

trouwens jij onderschat die 25 ad wel serieus.. zeker op scalende champs zou ik dit niet onderschatten, met niet scalende champs (bv tristana) zou ik dan wriggle gaan.

Member
    iTrader
    11 (100%)
    Teemo top is zo nice maar ELKE fucking keer heb ik ofwel AD carry die faalt & geflamed wordt en dus leaved ofwel support die het falen ni meer aankan en leaved.

Stats waren 7/1/1, 13/6, .. altijd mijn lane gewonnen buiten 1 keer tegen nidalee.

Stuck in Elo-hell forever I'm afraid

Member
    iTrader
    0
    typisch fout van veel low ad carry spelen dat ze boots en zeal gaan rushen ipv een big frend te kopen
    -> je mag geen t2 boots gaan voor je +ad hebt

trouwens jij onderschat die 25 ad wel serieus.. zeker op scalende champs zou ik dit niet onderschatten, met niet scalende champs (bv tristana) zou ik dan wriggle gaan.
    Het is natuurlijk ook te zien welke support je bij je hebt. Als je een soraka op lane hebt, dan zou ik inderdaad ook een BF kopen omdat je wrs toch in leven blijft tenzij je geganked wordt. En dmg traden als je een soraka tegen je hebt is ook een slecht plan.

Als je iets van een nunu of leona of iets dergelijks op lane hebt dan zou ik toch boots + dorans kopen. Het extra hp en hp pots zullen dan van pas komen.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 4 gebruikers deze discussie. (1 leden en 3 gasten)

1. Zeal

Tags for this Thread

Regels voor berichten