Pagina 106 van 354 EersteEerste ... 65696102103104105106107108109110116156206 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.101 t/m 2.120 van 7079

Discussie: Solo Q Rage Topic!

Member Killstick's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kennethdw Bekijk bericht
    Mr runes pak ik voorlopig ook niet op men ad carry, ben te verslaafd aan die extra att speed die ik haal uit me glyphs

En tijden veranderen. Ik heb mijn ad page gekopieerd van destijds Candypandy (denk ik) en toen zag ik nergens nog mr mee in de runes. Kan zijn datk ze wel eens ga kopen / testen. Armor runes vind ik zowiezo wel heerlijk op ad carries

Heb ook gehoord dat een heleboel ad spelers minder en minder armor pen gaan gebruiken voor een of andere reden? Of dit is miss enkel bij bepaalde carries miss, idk. Moet er eens achter gaan zoeken peinsek
    Zoals ik zei. Ofwel pak je beide (flat armor + mr/lvl). Of pak je de runes naar gelang je role. MR voor AP mid en armor voor top en AD carry.
    Maar helemaal niks van defensive runes is vragen om problemen.
    Dat je dan in het geval van die vlad uit mijn game FLAT HP runes gaan cava nog. Maar toch niet flat AP.

Die eerste armor en MR brengen nog zoveel mitigation bij! en het duurt lang in het game voor je die haalt anders.
    Zoasl je zegt tijden veranderen. Maar ze zijn nu wel al fucking veranderd e

Waarom er veel flat AD gaan is gwn early game. Je zal early game amper CS missen en beter kunnen harassen. Tis gewoon hoe je het spel moet spelen.
    Early lane fase winnen dan met je team voor dragons en torens vechten en game closen.

Member Kennethdw's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Kheb nu flat ad reds gekocht dus kzal ze eens testen de komende dagen. Mr per lvl blues ook wel es ne keer kopen, zien wa da geeft

Member Maser00's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    2x wu ranked gedaan. Top altijd zwaar geowned en ad carry in teamfights meteen gekilled + iedereen knocked up door ult en toch verlieze wij elke tf

Ik snap dat niet ze, carries die niet in de teamfight komen omdat ze te bang zijn => geen dmg => bijna heel het team dood => carry kijkt op afstand => enemies chasen carry => carry dood => carry 0 dmg done en toch dood.

Daarnet mid een annie met +20 kills en ashe met +15 kills, onze cassio en vayne zwaar aant feeden...

Approved 9-lifer The Monopoly Guy's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maser00 Bekijk bericht
    2x wu ranked gedaan. Top altijd zwaar geowned en ad carry in teamfights meteen gekilled + iedereen knocked up door ult en toch verlieze wij elke tf

Ik snap dat niet ze, carries die niet in de teamfight komen omdat ze te bang zijn => geen dmg => bijna heel het team dood => carry kijkt op afstand => enemies chasen carry => carry dood => carry 0 dmg done en toch dood.

Daarnet mid een annie met +20 kills en ashe met +15 kills, onze cassio en vayne zwaar aant feeden...
    Hangt er vanaf wat voor champs he...
    Ranged AD carry blijf zo ver mogelijk weg en schiet op de eerste beste
    Ranged AP carry vant zelfde
    Melees gaan dan weer naar de fight toe (except Ryze he can be everywhere)

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Monopoly Guy Bekijk bericht
    Hangt er vanaf wat voor champs he...
    Ranged AD carry blijf zo ver mogelijk weg en schiet op de eerste beste
    Ranged AP carry vant zelfde
    Melees gaan dan weer naar de fight toe (except Ryze he can be everywhere)
    Als ap carry ebde toch meer ruimte voor te bewegen als ad carry zene, vooral omdat de meeste ap carries CC hebben en de ad carries nie echt op ults na. Plus ap items geven ook meer hp / armor enzow. Nen ad carry not so much.

Ap carries zijn doorgaans ook vaak nuke chars die gewoon in de fight gaan, paar enemies opblazen en dan doodgaan. Zijn natuurlijk ook uitzonderingen in zoals ryze / cass etc.

Ad carry is niet moeilijk om te rechtsklikken, het is gewoon weten waar ge moet staan dat zo moeilijk is. Vooral in een team dat aan het verliezen is is het zeeer moeilijk om deftig te ad carrien sinds de enemies over u team walsen vooraleer gij uw single target damage kunt doen. Of enemies die gewoon heel u team kunnen negeren voor u te pakken. Iz not funny menz.

iTrader
    6 (100%)
    Als ap carry ebde toch meer ruimte voor te bewegen als ad carry zene, vooral omdat de meeste ap carries CC hebben en de ad carries nie echt op ults na. Plus ap items geven ook meer hp / armor enzow. Nen ad carry not so much.

Ap carries zijn doorgaans ook vaak nuke chars die gewoon in de fight gaan, paar enemies opblazen en dan doodgaan. Zijn natuurlijk ook uitzonderingen in zoals ryze / cass etc.

Ad carry is niet moeilijk om te rechtsklikken, het is gewoon weten waar ge moet staan dat zo moeilijk is. Vooral in een team dat aan het verliezen is is het zeeer moeilijk om deftig te ad carrien sinds de enemies over u team walsen vooraleer gij uw single target damage kunt doen. Of enemies die gewoon heel u team kunnen negeren voor u te pakken. Iz not funny menz.
    Als AP carry is het niet mijn doel om in de fight te gaan, wa mense te killen en dood te gaan ze...

iTrader
    0
    Als AP carry is het niet mijn doel om in de fight te gaan, wa mense te killen en dood te gaan ze...
    Daar dienen ze ongeveer toch voor:P Ad carry is normaal cleanup crew. Eerst bruiser(s) die derin gaan, dan ap carry die hun ad / ap probeert te nuken en als laatste zit de ad carry ondersteunt door de support die de strugglers moet killen.

Heb nu flat ad marks geprobeert in een game, twas wel vrij trollish. Moest vs graves + corki lanen met soraka lol. Wij hebben die manne wel een pak slaag gegeven xd. Ze hadden allebei heal anders ware ze veel doodgegaan tbh. Mja ze moeste om de paar min recallen en ik had free cs.
    Ze gingen wriggles en ik merkte toch wel dat ik niet veel damage meer deed na hun cloth armor. Ik had bf sword gehaald, had zon 148 ad en ik hitte hen voor zon 85-95 normal hits. Met passive cait hit deed ik 150 fzow.

Na bloodthirster direct last whisper gehaald, ging iets beter maar zelfs met 46% arm pen en 6 flat arm pen hitte ik nog maar den helft of iets meer van mijn ad.
    Voor last hitten is het makkelijker natuurlijk, maar die 9 extra ad maakt voor mij niet super veel uit voor last hits tenzij ik met boots moet beginnen.

iTrader
    12 (100%)
    Kheb nu flat ad reds gekocht dus kzal ze eens testen de komende dagen. Mr per lvl blues ook wel es ne keer kopen, zien wa da geeft
    Je moet het eens proberen op graves 21/11/0 flat armor en mr/lvl.
    Je zal verschieten van de dmg die je eigelijk kan nemen voor een AD

Approved 9-lifer Alex40014's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yoshingy Bekijk bericht
    Je moet het eens proberen op graves 21/11/0 flat armor en mr/lvl.
    Je zal verschieten van de dmg die je eigelijk kan nemen voor een AD
    Hmm wist niet dat je level 32 kon worden XD

Member webster's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alex40014 Bekijk bericht
    i lol'd

iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alex40014 Bekijk bericht
    woops 21/9/0 trolled ergens nog iets van WoW vanachter in me hoofd

Member Veruca's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Man, gisteren echt een frustrerende game gehad. Iedereen had full builds, het kwam nu vooral aan op team battles... maar verdomme toch, de helft van het team liep als een bende kippen zonder kop over heel de map terwijl er aangemaand werd om te groeperen en samen aan te vallen. Niet dus.

Of wacht, dan toch een team battle. We verslaan 1 tegenstander, waarop het merendeel van mijn team zoiets heeft van "well, our job here's done", en wegloopt om neutral creeps te gaan killen.

Of ik als Leona het gevecht aanga met m'n team achter mij, om dan te constateren dat die gewoon wat staan te kijken, en dan beslissen om ofwel ook aan te vallen nadat ik al dood was, ofwel besluit dat het er toch maar gevaarlijk uitziet en wegloopt.

Fuck man, echt geen enkele teamplay tijdens heel dat spel.
    Enrom frustrerend als ge er dan enige cohesie in probeert te brengen, maar het allemaal op dovemans oren valt. Plus het feit dat die mannen de hele tijd in een vreemd taaltje zaten te typen hielp ook niet echt.

Het spel heeft anderhalf uur geduurd... le fu-.
    Roleplaying in a galaxy far far away...
    Star Wars - Edge of the Empire ~ Star Wars - Age of Rebellion

Xbox LIVE: V3ruc4

iTrader
    6 (100%)
    Ge moet callen dat je gaat engagen en wat ze moeten doen als je engaged

iTrader
    0
    Ge moet callen dat je gaat engagen en wat ze moeten doen als je engaged
    We stonden neus aan neus met het andere team, het enige dat ik dan kan doen is een speler marken en ervoor gaan. Ik typ niet snel genoeg om tactics neer te pennen zodat de rest het hopelijk begrijpt.

Member Ironpole's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Gisteren vier spellekes gespeeld mijn mijne maat. Daarbij zaten nog zijn neef en random vrienden van die gasten. Mijne vriend, zijn neef en ik spelen vrij deftig. Soms wel eens tegenslag maar nooit situaties tegen het randdebiele. Die andere gasten daarentegen. Ze staan bekend om het sucky spelen.

Situatie die het beschrijft: We hadden wards in onze jungle en zagen er een paar bewegen daarin. Zo ne sucky van ons ziet een Caitlyn en gaat erachter. Op dat moment gene vijand op de map. Wanneer hij begint aan te vallen komt de vijand met nog drie man en killt hem dus 4vs1. En dan zegt hem op Teamspeak: "Maar allé, hoe doen die manne dat toch?? Ik zie een Caitlyn en ik pak die en ineens zijn daar nog drie vijanden. Dat kunnen wij toch nie?????"

Sigh, echt. Als ge het concept van de mist op de map nog niet doorhebt. Heb vier spellekes met die mannen gespeeld en allemaal verloren. Ik ben lvl 24 met 80 wins en de rest allemaal lvl 30 en in de honderden wins maar ik krijg het toch voor elkaar om het niet te verkloten. Ene keer toen ik met Kog'Maw samen met Sona stond was ik ff niet mee. Ik pushtte te weinig (Sona hoefde mij niet eens te healen, speelde te defensive). Maar meer dan 3 deaths haal ik nooit. Die kerels halen 8 en 9 deaths en denken dat 15 kills dat dan compenseert.

Member Skipze's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Fucking alt-accountjes met wukong dat gewoon noobs komen stompen, echt zo hatelijk...

Member yannick's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    AAAAAAAAAAAAAAAARGH, elo hell. Trolls, trolls en nog eens trolls. Het is ONMOGELIJK om op uw eentje vanuit elo hell te geraken. Het gaat hier niet om slechte spelers, maar echt mensen die gewoon heel de game niets kopen en naar voor lopen

Mio
    Mio is offline
    Member Mio's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yannick Bekijk bericht
    AAAAAAAAAAAAAAAARGH, elo hell. Trolls, trolls en nog eens trolls. Het is ONMOGELIJK om op uw eentje vanuit elo hell te geraken. Het gaat hier niet om slechte spelers, maar echt mensen die gewoon heel de game niets kopen en naar voor lopen
    DuoQ zou paar issues moeten solven :P

iTrader
    6 (100%)
    Oeps, khad een game gestart en ge alt-tabbed tijdens loading om dan compleet te vergeten dat ik een game had opgestart lol

iTrader
    0
    Oeps, khad een game gestart en ge alt-tabbed tijdens loading om dan compleet te vergeten dat ik een game had opgestart lol

Ik alt-tab ook tijdens het loading screen. Ik weet wanneer het spel gestart is als ik de ingame muziek ineens hoor spelen.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten