Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 82
    Member pinoken's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)

[LoL] Builds en Item discussion thread

Bij deze een thread met vragen over builds en Items. Indien je met vragen zit over welke items het beste bij welke champion gaan. Stel ze hier.

Bij deze,

Zou ik op Xin eerst Bloodthirster gaan of eerst zorgen voor meer attackspeed vanwege de Q? Of andere builds.

En ik heb nogal de gewoonte om op veel champs met regrowth pendant te beginnen, goeie keuze?

Approved 9-lifer Alex40014's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Zo wil ik ook nog een goede vlad build weten en of heart of gold/faerie echt hun geld waard zijn.

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alex40014 Bekijk bericht
    Zo wil ik ook nog een goede vlad build weten en of heart of gold/faerie echt hun geld waard zijn.
    Op gebied van die Vladbuild. Wat ik tegenwoordig build is het volgende.

Afhankelijk van het feit of ik aan het winnen ben op mijn lane of niet kies:
    Bij een winnende lane: Direct Rabadon's
    Bij een verliezende lane: Will of the ancients om me meer health terug te geven zodat 'k langer in de lane kan blijven.

2de item is dikwijls het item dat ik niet gekozen heb en het 3de item is Rylia's waarvan Vladimir ongeloofelijk goed scaled. Magic Penetration komt dan indien nodig en anders een paar situationele items. Abyssal sceptre, die hoofdband met MR.

Als boots Magic pen en die gooi ik er gewoon tussen als ik zie dat het nodig is. Meestal na mijn eerste item.

Hearth of gold is goed voor supports om toch hun geld te halen dat ze niet krijgen door kills/minions of als je het item uitbuild naar Randium's Omen.

Hetzelfde geld voor faerie maar voor supports is HoG eerder aangewezen. Persoonlijk vind ik dat er betere items zijn dus faerie is in mijn ogen verloren gold.

Als er andere meningen zijn. Feel free, 'k pen ook maar neer vanuit eigen ervaringen.
    There is no I in team, but there are 5 in individual brilliance.

Banned
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pinoken Bekijk bericht
    Op gebied van die Vladbuild. Wat ik tegenwoordig build is het volgende.

Afhankelijk van het feit of ik aan het winnen ben op mijn lane of niet kies:
    Bij een winnende lane: Direct Rabadon's
    Bij een verliezende lane: Will of the ancients om me meer health terug te geven zodat 'k langer in de lane kan blijven.

2de item is dikwijls het item dat ik niet gekozen heb en het 3de item is Rylia's waarvan Vladimir ongeloofelijk goed scaled. Magic Penetration komt dan indien nodig en anders een paar situationele items. Abyssal sceptre, die hoofdband met MR.

Als boots Magic pen en die gooi ik er gewoon tussen als ik zie dat het nodig is. Meestal na mijn eerste item.

Hearth of gold is goed voor supports om toch hun geld te halen dat ze niet krijgen door kills/minions of als je het item uitbuild naar Randium's Omen.

Hetzelfde geld voor faerie maar voor supports is HoG eerder aangewezen. Persoonlijk vind ik dat er betere items zijn dus faerie is in mijn ogen verloren gold.

Als er andere meningen zijn. Feel free, 'k pen ook maar neer vanuit eigen ervaringen.
    Why gene warmogs ?

Dubbel warmogs en mejais en start raping

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door o0O0o Bekijk bericht
    Why gene warmogs ?

Dubbel warmogs en mejais en start raping
    Nooit echt voorstander geweest van mejai, daar zou ik ook wel een uitgebreide uitleg van pros en cons over willen.

iTrader
    1 (100%)
    Nooit echt voorstander geweest van mejai, daar zou ik ook wel een uitgebreide uitleg van pros en cons over willen.
    Dat is als troll bedoelt omdat ik vroeger al eens Warmog's en Meia's dierf gaan om te roflstompen.

Banned
    iTrader
    0
    Hangt ervan af

1200 voor een item waar ge toch vele AP voor kunt krijgen is weinig, natuurlijk als ge niet fed zijt of wordt afgemaakt zouek het ni pakke

en nope Pinoken was een serieuze vraag lol

iTrader
    0
    Spirit visage is pas generved maar is het niet nog altijd goed voor vladimir?

iTrader
    1 (100%)
    QUICKLY DELETE THAT BEFORE THEY SEE IT!!!! :O

Spirit visage is pas generved maar is het niet nog altijd goed voor vladimir?
    Persoonlijk vind ik het zijn geld niet waard. Weet niet goed waarom maar 'k koop het nooit. 'K heb er een slecht gevoel bij.

iTrader
    0
    Volgens de beste guide op leaguecraft voor vladimir sucken warmogs. Spirit Visage beschouwt hij als een goed item, maar niet goed genoeg voor in de core/build van vladimir.

iTrader
    1 (100%)
    Leaguecraft is veelal rubbish. Ben ik ook al achter gekomen.

Approved 9-lifer The Monopoly Guy's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    vroeger was spirit visage tenminste goed
    CDR, 20/5 healing (dacht ik), magic resist & increased healing
    het buildde uit rejuvenation bead

sinds de change denk ik niet dat ik nog katarina heb gespeeld tbh
    was de core van mn build

Member q-ball_NBK's schermafbeelding
    iTrader
    38 (100%)
    Ondertussen wa games gedaan met Master Yi, gaat soms heel goed! lekker zalig als die een beetje gefeed wordt!

laatste 26/6 en 14/4

Qua build ga ik:
    1x die boots met attack speed
    2x phantom dancer
    1x infinity edge
    1x bloodthirster
    1x stark's fervor

Iemand andere voorkeur? Die superzalige attackspeed met lifesteal <3

iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door q-ball_NBK Bekijk bericht
    Ondertussen wa games gedaan met Master Yi, gaat soms heel goed! lekker zalig als die een beetje gefeed wordt!

laatste 26/6 en 14/4

Qua build ga ik:
    1x die boots met attack speed
    2x phantom dancer
    1x infinity edge
    1x bloodthirster
    1x stark's fervor

Iemand andere voorkeur? Die superzalige attackspeed met lifesteal <3
    1 phantom dancer minder en op zn minste 1 counteritem (FoN, Thornmail, GA,Frozen Heart,Quicksilver Sash)

Zoveel AS is niet nodig, met uw ult zit ge sowieso al aan de 2.5 cap; boots zou ik ook veranderen door bv mercury's threads

iTrader
    1 (100%)
    Zeg om terug te komen op mijn 2 orginele vraagjes.

-Welk item zou ik als eerste kopen met Xin zhao en hoe build ik hem best?
    -'K koop op veel champs (niet-tanks) als eerste regrowth pendant met een health/mana pot. Is dat een goede investering? Op pakweg Vayne doe ik het altijd omdat ik heel aggressif speel meestal en dan wil ik zo snel mogelijk mijn health terug.

Member Jaegger159753's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pinoken Bekijk bericht
    Zeg om terug te komen op mijn 2 orginele vraagjes.

-Welk item zou ik als eerste kopen met Xin zhao en hoe build ik hem best?
    -'K koop op veel champs (niet-tanks) als eerste regrowth pendant met een health/mana pot. Is dat een goede investering? Op pakweg Vayne doe ik het altijd omdat ik heel aggressif speel meestal en dan wil ik zo snel mogelijk mijn health terug.
    Goh ligt eraan of ge gaat junglen met Xin of niet. Either way zou ik hem sowieso als offtank builden. Ge ziet vaak dat ze xin full AD bouwen en dat werkt dan ook tot de midgame, maar als de teamfights dan komen en ze gaan hem focusen, dan is hij in 2 klappen neer...
    En aub nooit phantom dancer kopen op Xin, dat is zo onnozel gezien hij een attack speed buff heeft met zijn Z.

Als jungler zou ik armor/5 pots, dan wriggles lantern bouwen, daarna frozen mallet/force of nature/ warmogs/ randuins omen /atmas impaler etc...

Als laner ongeveer hetzelfde maar dan beginnen met dorans shield of regrowth pendant/1 potion. Ik be neerder voorstander van regrowth pendant omdat ge dan al een deeltje hebt van uw "toekomstige" force of nature.

Member elvlad's schermafbeelding
    iTrader
    0

Champions

Hey, Ik speel nu aardig lang league of legends. Heb ook veel ervaring met dota. Maar mijn mening over vladimir en xin:
    Vladimir zou ik zeker warmog en mejaj soulstealer afraden veel mensen gebruiken vooral warmog vanwege passive maar =
    1. te duur voor nix
    2. voor dat geld kan je beter in 1 x rylai halen.
    Dus als je vladimir speelt gewoon het standaard begin boots en 3 hp pots.
    Vervolgens (hangt af van je farm) haal je WOTA of rabadon's (tussendoor magic pen boots) daarna haal je de andere. Vervolgens ga je voor rylai's. Wat je daarna haalt is aan jezelf veel ap items zijn goed maar ligt er natuurlijk aan wat je team verder doet. Ik prefer zelf een abysal en cd'r.
    Runes:
    Marks: magic pen
    Seals: Flat AP
    Glyph's:AP per lvl
    quints: Flat AP

XIN:
    op xin zhao zou ik als lane item halen als counter van je tegenstander dus als je tegen ad moet armor 5 pots. Vervolgens haal je wriggle (Goed voor dragon's en baron en farm.) Mercury treads frozen mallet/atma black cleaver FON/Banshee ligt eraan tegen wat voor heroes je moet hoeveel cc etc.

YI:
    Yi moet je niet op as/lifesteal spelen aangezien je dan te squishie bent.
    Op yi prefer ik wel dan wriggle/as boots warmog atma, bloodthirst of starks, yomu ghostblade of als je nog te snel dood gaat FON (geen banshee want je hebt veel hp en is snellere hp regen beter).

Zo ver mijn ervaring / tips nog vragen je kan ze stellen.

PS speel op moment pas 1500 elo binnenkort weer hoger. Heb ook al in tournament tegen LLL mix gespeeld en gewonnen.

iTrader
    6 (100%)
    Vlad zou ik pas lategame wota halen, hextech rushen en dan rabadons gaan
    Rylais daarna

Op xin ga ik meestal phage & AS item om zoveel/snel mogelijk een enemy in de lucht te kunnen gooien (meestal wit's end) daarna frozen mallet + atmas & wat jij zegt, cleaver & banshees

yi speel ik enkel voor de fun en dan ga ik gewoon voor de 100000 ad & 2.5 as

Member elvlad's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ja er zijn aardig wat opties en kan hextech rushen maar geen van de 3 speel ik echt. Dit lijkt mij iig goede build(s) wits end is op meerdere heroes goed voorbeelden zijn kog maw/ irelia en ww nog wel aantal.

maarja over mijn main kan ik je alles vertellen:P lee sin (A)
    rest kan ik ookw el gwn goed overweg.

Member Killstick's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jaegger159753 Bekijk bericht
    Goh ligt eraan of ge gaat junglen met Xin of niet. Either way zou ik hem sowieso als offtank builden. Ge ziet vaak dat ze xin full AD bouwen en dat werkt dan ook tot de midgame, maar als de teamfights dan komen en ze gaan hem focusen, dan is hij in 2 klappen neer...
    En aub nooit phantom dancer kopen op Xin, dat is zo onnozel gezien hij een attack speed buff heeft met zijn Z.

Als jungler zou ik armor/5 pots, dan wriggles lantern bouwen, daarna frozen mallet/force of nature/ warmogs/ randuins omen /atmas impaler etc...

Als laner ongeveer hetzelfde maar dan beginnen met dorans shield of regrowth pendant/1 potion. Ik be neerder voorstander van regrowth pendant omdat ge dan al een deeltje hebt van uw "toekomstige" force of nature.
    idd de dagen dat je xin full dmg kon builden zijn er wel al uit met PD nerf en zijn nerfs.

Je built Xin wat tanky (net zoals elke melee dps)
    CDR is een zeer goede stat op hem. Meer stuns en dmg door sneller A, meer AS doordat Z meer up is, meer gapclosing omdat E meer up is....
    Frozen heart en Yuomuu's zijn vind ik super ervoor
    Mercury threads en wits end om dan ook AP te counteren

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten