Ik ben op kog ook ni echt fan van IE als eerste item. ik zou eerder gaan voor bt pd en dan iets als als last whisper of madreds. Ik vind dat die ni echt depend op die crit dmg van die ie.
Ik ben op kog ook ni echt fan van IE als eerste item. ik zou eerder gaan voor bt pd en dan iets als als last whisper of madreds. Ik vind dat die ni echt depend op die crit dmg van die ie.
last whisperer als eerste item?![]()
het is een feit dat builds & items altijd voor discussie zorgt.
Ik heb aan ieders uitleg wat gehad eigenlijk (tx Pino, Jaegger, ...), maar het bashen op nen anderen is er wa teveel aan inderdaad.
Na de uitleg te hebben gelezen hier over AP/AD heb ik gezien dat Soraka zeker wat AP kan gebruiken, maar niet te veel.
Hoeveel maakt mij eigenlijk geen reet uit
(voor de meesten trouwens niet denk ik)
Ik heb intussen een game geplayed en wat info opgezocht over Soraka build, en heb eens andere items gekocht.
Mijn speelstijl is hetzelfde gebleven, mijn healing done was ong. gelijk.
Maar ik heb denk ik iets meer utility/support gebracht door die items.
ondertussen al gespeeld met: soraka, alistar, annie, ryze, cho'gath, olaf
Soraka veruit de leukste.
Deze week nog eens nieuwe champ proberen.
Iemand aanbeveling voor Jungler?
En tip? vooral junglen dan zekersen ganken?
Een jaar? Sinds caitlyn patch? Haha nee man, ni zeveren, kheb pakt 2 maand geleden nog mee u samengespeeld in ne 9lives premade(greenthy & misterblort zaten er ook bij) maar ge wist waarschijnlijk niet eens dat ik het was anders hadde waarschijnlijk mijn invite niet eens geaccepteerd haha. Gij speelde toen toevallig kogmaw en waart aant sucken, en kwam dan nog met de arrogante commentaar "hoeveel wins/losses hebben jullie in normal? want die gasten zijn wel slecht" terwijl ge er zelf niks van bakte op bot lane en zwaar gecarried werd door de rest.
Mijn punt gaat niet over uw warmogs vlad. Het gaat erover dat ge een jaar geleden op dit forum, al try-hard posts maakte over uw "goeie builds", en dat ge een jaar later nog steeds dezelfde scrub zijt met dezelfde onnozele uitleg en uitdrukkingen.
Ja ESL EMS Qualifiers, herinnert ge u het niet meer? Dat we met monopoly & eskimostripper een teamke hadden gevormd? Maar ge kon maar tot half 10 spelen want dan moest ge vd mama uwe computer afsluiten?![]()
Laatst gewijzigd door Jaegger159753; 19 november 2011 om 22:15
Was dat met die ene hollander die olaf speelde?
Ga daar eerlijk in zijn dat ik van die qualifiers niets meer weet en dat het waar kan zijn. Maar jongen, jij kan zeggen wat je wilt, ik kan ook claimen dat ik vorige week met u in een game zat en dat jij suckte met Annie. I am just saying, er zijn genoeg mensen die kunnen staven dat ik geen slechte speler ben, zelfs op dit forum. Maar ja, als we jou denkpatroon volgen zal iedereen die mij niet slecht vind zelf ook wel slecht zijn, inbefore narcisme.
Gelukkig ben je niet ver meer verwijdert van een madred's als je het geld neemt dat IE en PD kost. Een 900 gold zou ik zeggen.
Laatst gewijzigd door pinoken; 20 november 2011 om 09:27
There is no I in team, but there are 5 in individual brilliance.
Ik twijfel soms om de nocturne Atmogs build wat aan te passen.
Meestal ga ik dus altijd warmogs atmas (na youmuus blade), en dan later nog frozen mallet.
Maar tegenwoordig denk ik vaker om eerst frozen mallet te kopen, die geeft bijna evenveel hp als warmogs, maar toch wat meer midgame damage/teamfight voordelen. En dan later pas warmogs.
Toughts?
Daar willen we zelfs nog niet aan denken, arpen owns flat ad in het begin en helemaal op het eind als iedereen armor heeft gebuild kan je een last whisper kopen om toch nog damage te behouden.
Wat die nocturne build betreft, als je zowel warmogs als frozen mallet gaat zonder atma's impaler doe je ten eerste te weinig damage en ten tweede counteren ze je volledig met een madred's. Het is nooit goed om heel veel hp te stacken als je geen armor of mres hebt. Daarom kopen ze ook atma's, dat geeft armor. En je hebt ook zeker nog wat mres nodig anders hitten de ap carry's 1000 op je, dan heb je niet meer veel aan je 4000hp.
1370 Hp van warmog's VS 700 van frozen mallet. Warmog's geeft zo goed als het dubbel aan HP, dus zeggen dat dat bijna hetzelfde is lijkt me ronduit larie. Warmog's koop je eerder zodat je die HP ten minste al kan farmen en dat niet end-game meer moet doen als het te laat is.
Kort samen gevat:
Je koopt warmog's eerst (van de 3) zodat die HP en regen zo snel mogelijk gefarmed zijn.
vervolgens koop je atma's om niet te lang zonder dmg/armor te zitten.
daarna koop je het andere item/ de andere items.
Laatst gewijzigd door pinoken; 20 november 2011 om 15:39
atmas koop ik uiteraard ook altijd, dacht dat dat wel obvious was dus niet vermeldIk ga meestal warmogs atmas frozen mallet, maar soms ga ik frozen malet atmas warmogs omdat ik vind dat ik midgame nogal weinig damage toe tegen die atmogs build compleet is.
En dan ook nog banshees veil en dan zit ik meestal op 4.5k hp en 150/150 armor/mr
Haha, klein kinnekes hier toch. Schattig.
't is maar een spelleke ze boys.
Eerste keer net ingelogd in LoL na een heel tijdje, die nieuwe masteries is wel ff wennen...
Laatst gewijzigd door dr.lee; 20 november 2011 om 17:25
Iemand ne goeie rune/mastery/item build voor wukong?
Het is ni dat het totaal niet gaat maar ik krijg er geen damage uit en wordt nogal snel gedenied op top (tis ni dak geen kills of cs ofzo haal)
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)