Pagina 4 van 6 Eerste 123456 Laatste
    wartaal's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Wat is trouwens een goeie build op Udyr? Heb al wa dingen uitgeprobeerd, maar twijfel nog, en de guides brengen ook niet echt soelaas vind ik
    www.directo-mundo.be // IGN LoL: Naakt

iTrader
    0
    black cleaver vind ik persoonlijk alleen maar goe op vayne
    op kog gewoon IE,phantom dancer...
    als ge alleen maar AS zit te kope lol@you
    Bobbymcwin
    Geeving

pinoken's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DaRkFReeZe Bekijk bericht
    black cleaver vind ik persoonlijk alleen maar goe op vayne
    op kog gewoon IE,phantom dancer...
    als ge alleen maar AS zit te kope lol@you
    Nochthans geen enkele build voor kog zien passeren die het enkel over AS had.

Alex40014's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pinoken Bekijk bericht
    Alleen maar crit of AS kopen is nooit goed, ge hebt ook altijd wat pure attack damage nodig.
    Gaming Rulez
    IGN LoL: Bloodvampire

iTrader
    0
    nee maar uwe malady en wits end als eerste 2 items...terwijl uw q skill ne passive van % attack speed geeft
    vergelijk diej dmg van uw build maar is mee eerst ne IE en Phantom dancer praat dan nog is
    Bobbymcwin
    Geeving

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DaRkFReeZe Bekijk bericht
    nee maar uwe malady en wits end als eerste 2 items...terwijl uw q skill ne passive van % attack speed geeft
    vergelijk diej dmg van uw build maar is mee eerst ne IE en Phantom dancer praat dan nog is
    Ik upgrade mijn Q dan ook niet als eerst.
    En daarbij, denk u dan ook eens in aan uw kostprijs van 6995G Vs de 3805 van wit's end + malady met die 3000 gold extra kan je al zo goed als een bloodthirster kopen.

Zo nog iets, ik kaats de bal terug. Jij gaat damage kopen terwijl je al veel damage krijgt van je Z skill (zeker early als er nog niet veel resistances zijn)

Jij hebt 55% crit chance, elke crit doet +-335 dmg aan ongv. 1/2 van de attacks, 134 voor de rest van je attacks, je hebt 55% attack speed verkregen.

Ik heb 40% + 50% attack speed, 62Magic dmg dmg per attack + 174 dmg per attack wat in totaal 236 dmg is.

(stats op lvl 9)

Bij een attackspeed van 1.0 zou jou gemiddelde dmg in theorie 201 zijn, de mijne 236. Maar!: Ik heb meer AS verkregen.

Laten we nemen dat je 7K gold op level 14 hebt (wat een wilde gok is en me zelfs nog vrij weinig gold lijkt op die level maar tot dan ligt mijn gemiddelde dmg per shot nog hoger dan bij jou build), dan ligt jou gemiddelde dmg gemiddeld op 250 dmg per schot, ietsje hoger dan bij mij. Ik heb echter meer attackspeed en daarbij komt ook nog dat ik lifesteal heb (wat ik beter vind dan movement speed).

Uiteindelijk zal jij meer dmg doen omdat jij een item meer kunt kopen en items van betere kwaliteit hebt, maar als de game zo lang duurt dat ik full build heb, heb ik mijn Malady ook al lang verkocht voor een ander item. Ik bekijk het louter vanuit early- tot mid-game wanneer er geen full builds zijn.

P.s. Verschil in runes laat ik volledig buiten beschouwing, ik ga uit van een situatie die volledig hetzelfde is afgezien van items. Dit is ook onderhevig aan item builds van het enemy team.

Jij gaat voor IE + Phantom dancer, ik ga voor Wit's end + Malady + Bloodthirster. Wie daarmee het meeste dmg doet hangt eerder af van de tegenstand dan van de build in mijn ogen.

En zonder het te willen heb ik weer veel te veel tijd & moeite gestoken in iets dat waarschijnlijk scheef gelezen word, uit de context getrokken word en waar zonder over na te denken weeral goed mee gelachen word.

Jaegger159753's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Waarom zoude in godsnaam voor malady+wits end gaan, als ge voor iets minder geld nen infinity edge hebt die u meer damage geeft... Malady makes no sense aangezien ge kog als AD Carry bouwt.

Nog een grote flaw in uw build is dat gij geen rekening houdt met de tijd van een spel. Ik ben er vrij zeker van dat gij wits end + malady niet haalt voor 23-25 minuten. En aangezien een spel gemiddeld 25-35 minuten duurt, wilt dat zeggen dat gij nooit voor de 35 minuten nen infinity, laat staan phantom dancer zult kunnen afmaken terwijl nen andere zijn infinity+phantom eerst bouwt en dat wel op tijd zal afhebben en meer resultaat zal boeken.
    FinalFrag Tournaments (http://finalfrag.be)
    -Hosting tournaments for League of Legends, Haxball & Soldier of Fortune 1.

^ALUCARD^'s schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    ik vind wits end en malady 10x beter dan infinity en phantom

het is zoveel goedkoper, je kan het in kleinere stukken kopen
    en het doet gelijkaardige damage

malady, wits end en madreds = pwnage

terwijl je met infinity en phantom echt niet hetzelfde resultaat gaat hebben.

Het probleem met infinity en phantom is dat als je lane niet goed gaat dat het veel moeilijker is om dmg te doen en die items bij elkaar te farmen, terwijl met malady en wits end het veel beter gaat

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jaegger159753 Bekijk bericht
    Waarom zoude in godsnaam voor malady+wits end gaan, als ge voor iets minder geld nen infinity edge hebt die u meer damage geeft... Malady makes no sense aangezien ge kog als AD Carry bouwt.

Nog een grote flaw in uw build is dat gij geen rekening houdt met de tijd van een spel. Ik ben er vrij zeker van dat gij wits end + malady niet haalt voor 23-25 minuten. En aangezien een spel gemiddeld 25-35 minuten duurt, wilt dat zeggen dat gij nooit voor de 35 minuten nen infinity, laat staan phantom dancer zult kunnen afmaken terwijl nen andere zijn infinity+phantom eerst bouwt en dat wel op tijd zal afhebben en meer resultaat zal boeken.
    Dus je haalt Wit's end + Malady niet voor 23-25 minuten maar wel IE + PD? Rare theorie aangezien IE + PD 3000G meer kost en Malady + een Recurve Bow (of Wit's end + 2 daggers) vind ik in principe nog altijd beter dan IE op zich omdat uw Z veel dmg doet met die attackspeed en je dus op kortere tijd dmg doet en die resistances neerhaalt voor meer dmg van je Z. Daarbij lijkt 5K Gold op 25 minuten mij helemaal geen onhaalbaar doel (boots bijgerekend).

Als ik exact hetzelfde farm als een andere kog heb ik op de tijd dat hij IE + PD farm 100-200 gold te kort om een Malady, Wit's end en een Bloodthirster te hebben, wat meer dmg oplevert. Of ik even goed farm als een andere kog heeft bitter weinig te maken met de build maar met de skill van de speler wat weer totaal buiten de kwestie valt.

iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ^ALUCARD^ Bekijk bericht
    ik vind wits end en malady 10x beter dan infinity en phantom

het is zoveel goedkoper, je kan het in kleinere stukken kopen
    en het doet gelijkaardige damage

malady, wits end en madreds = pwnage

terwijl je met infinity en phantom echt niet hetzelfde resultaat gaat hebben.

Het probleem met infinity en phantom is dat als je lane niet goed gaat dat het veel moeilijker is om dmg te doen en die items bij elkaar te farmen, terwijl met malady en wits end het veel beter gaat
    als gij echt gelooft dat wits & malady beter zijn dan infinity edge + phantom dancer, dan zijde gewoon retarded, en nee het doet niet "gelijkaardige damage".

@pino, nee kbedoelde inf edge voor 25 minuten, niet inf+phantom

anyways, genoeg gezegd, weer nutteloze discussie

veel geluk met uw builds, zien hoe ver ge gaat geraken in solo Q/premade ranked

The Monopoly Guy's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    als ge geen inf edge hebt rond de 20-25 min zijde toch wel verkeerd bezig denkik
    daarna farmde veel sneller aangezien u dmg massaal meer is
    dan hebde rond de 25-30 min u phantom dancer & ist feest

trouwens op kog maw gade eerst bloodthirster dan phantom dancer
    met u (een of andere skill, weet ni direct welke key) gratis madreds skill hebde dan dmg genoeg + bloodthirster voor sustain & deeps

iTrader
    1 (100%)
    als gij echt gelooft dat wits & malady beter zijn dan infinity edge + phantom dancer, dan zijde gewoon retarded, en nee het doet niet "gelijkaardige damage".

@pino, nee kbedoelde inf edge voor 25 minuten, niet inf+phantom

anyways, genoeg gezegd, weer nutteloze discussie

veel geluk met uw builds, zien hoe ver ge gaat geraken in solo Q/premade ranked
    Probeer eens een weerwoord te formuleren (lees bedenken). Mij dunkt dat jij elke keer je geen tegenargument kan bedenken je eerst gewoon larie verkoopt en vervolgens als iemand dat weerlegt je de discussie nutteloos noemt en er verder niet op ingaat.

Daarbij is een Infinity Edge voor 25 minuten wel een (makkelijk) haalbaar feit.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Monopoly Guy Bekijk bericht
    als ge geen inf edge hebt rond de 20-25 min zijde toch wel verkeerd bezig denkik
    daarna farmde veel sneller aangezien u dmg massaal meer is
    dan hebde rond de 25-30 min u phantom dancer & ist feest

trouwens op kog maw gade eerst bloodthirster dan phantom dancer
    met u (een of andere skill, weet ni direct welke key) gratis madreds skill hebde dan dmg genoeg + bloodthirster voor sustain & deeps
    Exactly my point. Je kan je het je permitteren om AS te kopen als eerste items net omdat je genoeg dmg hebt door je Z early game.

iTrader
    10 (100%)
    Probeer eens een weerwoord te formuleren (lees bedenken). Mij dunkt dat jij elke keer je geen tegenargument kan bedenken je eerst gewoon larie verkoopt en vervolgens als iemand dat weerlegt je de discussie nutteloos noemt en er verder niet op ingaat.

Daarbij is een Infinity Edge voor 25 minuten wel een (makkelijk) haalbaar feit.

Exactly my point. Je kan je het je permitteren om AS te kopen als eerste items net omdat je genoeg dmg hebt door je Z early game.
    Tuurlijk is infinity edge voor 25 minuten een makkelijk doel, ik had deze tijdlimiet gegeven omdat ik geen idee heb hoe uw farmskills atm zijn, en laatste keer dak u heb zien spelen was het toch gene vette .

Als ik echt interesse had om uwen dommen uitleg te weerleggen, had ik er al lang cijfers bij gehaald om de vergelijking te maken. Kheb geen goesting/tijd om die moeite te doen. Waarom zou ik? Zo'n zaken zijn algemene kennis.

Kmoet wel zeggen dat ik uw posts altijd lachwekkend vind. Toen ik een maand Lol speelde, kwam ik op dit forum, en waart ge hier al try-hard zever aant verkopen aan "beginnende spelers" met u zoals gewoonlijk leuke uitdrukkingen & ongebruikelijke woordenschat om u iets of wat intellectueel te presenteren aan een bende gamers?

Kherinner mij nog de zovele leuke theorieën dat ge had, zoals oa de vladimir met warmogs & boots of swiftness, waar ik destijds ookal commentaar op had gegeven maar toch niet wou luisteren. Paar dagen later had ge meegespeeld met ESL EMS Qualifiers, en werd ge gestomped door betere spelers en uitgelachen met uw build.

Nu ongeveer een jaar later, had ik gehoopt dat ge toch iets of wat common sense zou hebben van het spel, maar obviously zijde nog altijd dezelfde scrub.

De enige spelers op dit forum, waar ik van kan zeggen dat ze het snappen zijn monopoly, Greenie, yoshingy & Brainrain.

@Monopoly, bloodthirster is een goeie mogelijke andere optie van IE ja.

The Monopoly Guy's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)

Nee dat bedoel ik niet
    Ipv infinity edge eerst beter bloodthirster
    Samen met bloodthirster & die skill doe je genoeg dmg + krijg je sustain erbij (ipv infinity met veel dmg maar geen sustain)

Voor damage alleen rekenen op die skill is belachelijk

iTrader
    1 (100%)
    Tuurlijk is infinity edge voor 25 minuten een makkelijk doel, ik had deze tijdlimiet gegeven omdat ik geen idee heb hoe uw farmskills atm zijn, en laatste keer dak u heb zien spelen was het toch gene vette .

Als ik echt interesse had om uwen dommen uitleg te weerleggen, had ik er al lang cijfers bij gehaald om de vergelijking te maken dus wat je zegt is klinklare onzin. Kheb geen goesting/tijd om die moeite te doen. Waarom zou ik? Zo'n zaken zijn algemene kennis.

Kmoet wel zeggen dat ik uw posts altijd lachwekkend vind. Toen ik een maand Lol speelde, kwam ik op dit forum, en waart ge hier al try-hard zever aant verkopen aan "beginnende spelers" met u zoals gewoonlijk leuke uitdrukkingen & ongebruikelijke woordenschat om u iets of wat intellectueel te presenteren aan een bende gamers?

Kherinner mij nog de zovele leuke theorieën dat ge had, zoals oa de vladimir met warmogs & boots of swiftness, waar ik destijds ookal commentaar op had gegeven maar toch niet wou luisteren. Paar dagen later had ge meegespeeld met ESL EMS Qualifiers, en werd ge gestomped door betere spelers en uitgelachen met uw build.

Nu ongeveer een jaar later, had ik gehoopt dat ge toch iets of wat common sense zou hebben van het spel, maar obviously zijde nog altijd dezelfde scrub.

De enige spelers op dit forum, waar ik van kan zeggen dat ze het snappen zijn monopoly, Greenie, yoshingy & Brainrain.

@Monopoly, bloodthirster is een goeie mogelijke andere optie van IE ja.
    Ik luisterde wel naar uw commentaar daarop, heb toen de tooltip nog eens grondig gelezen en ben daar dan ook vanaf gestapt. Verder lees ik in uw post niets dan bash-bash-bash, laatste keer dat jij met mij gespeeld hebt is dan ook al maanden geleden als het al niet bijna een jaar is. nog van rond de release van Caitlyn, zoveel weet ik nog.

ESL EMS Qualifiers? Toen ik nog warmog's builde op vlad? Waar haal je het.

Ooit al gehoord van als het kalf verdronken is dempt men de put? Blijkbaar niet, anders zou je niet telkens opnieuw beginnen over vladmog's. Nu ja, als je zelfs al niets anders kan bedenken dan een fout die ik bijna een jaar geleden maakte dan vind ik dat een mooi bewijs dat we hier maar met de discussie moeten stoppen omdat je jezelf toch maar vasthoudt aan beledigingen die al lang achterhaald zijn.

P.s. Over mijn 'leuke' uitdrukkingen & 'ongebruikelijke' woordenschat, misschien als je beter opgelet had in de lessen vroeger, dan zou je ze misschien ook kennen want er is niets ongebruikelijk aan.

Pagina 4 van 6 Eerste 123456 Laatste

Regels voor berichten