Pagina 1 van 175 123451151101 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 3491

Discussie: Heroes of Newerth

Approved 9-lifer Sir.Killalot's schermafbeelding
    iTrader
    0

Heroes of Newerth

Voor iedereen die in de Heroes of Newerth beta zit, this is the 9lives place to be!
    Gezien er meer dan 300 mensen zeker al een beta-key hebben gekregen van 9lives, is een topic om over het spel te discussiëren wel op zijn plaats..

Misschien ook een lijstje maken met de in-game nicks van iedereen?

You are free to communicate and discuss Heroes of Newerth publich, including forum discussions and talking to friends and family. However, the sharing of media relating to HoN (videos, screenshots) is prohibited and we'd kindly ask our testers not to disclose any game related media to those not actively in the Heroes of Newerth Beta.
    Dus discussies zijn zeker toegelaten!

Approved 9-lifer freakykiller's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ja twerd tijd k'was ier al aant zoeken.
    ik ben Luize zoals altijd op het spel. Moet wel ngo goed m'n weg vinden, k'vind het niet zoooo simpel. Ligt ook aan feit dat ik al heeltijd support classes per toeval heb gehad.

iTrader
    0
    Ik heb nog nooit Dota gespeeld, dus ik vind het nogal moeilijk atm. Lastig om te weten wat je moet doen

Approved 9-lifer tb-303's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ... spijtig dat net als bij de wc3 dota de spelers zomaar kunne leaven zonder gevolg... echt ellendig... spelleke begint en na 5 minuten loopt de helft al weg!

Approved 9-lifer tb-303's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir.Killalot Bekijk bericht
    Ik heb nog nooit Dota gespeeld, dus ik vind het nogal moeilijk atm. Lastig om te weten wat je moet doen
    Beste is gewoon 1 baan naar andere kamp uitkiezen, achter u eigen stroom van ai-mobs blijven en als ze gekilled worden , terugtrekken en wachten tot volgende stroom mobs en herhalen.

Als ge op een lane zit met teveel tegenstand vrrag hulp aan team genoten of verander van lane als ge op uw gemak alles tot u wil laten komen.

Eenmaal dadde level 4-5 word, eens zien voor paar accessoires, boots om sneller te lopen of hp/mana regen items zijn altijd handig op laag level

Member ferdi14's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Voor iedereen die de beta speelt, mijn nick is Fredje (voeg me toe!). Aan het begin was het even wennen, ondanks dat ik DotA heb gespeeld. (Ik was trouwens niet erg goed :P) Maar langzamerhand wen je aan de andere namen van items en tweaks bij de heroes.

... spijtig dat net als bij de wc3 dota de spelers zomaar kunne leaven zonder gevolg... echt ellendig... spelleke begint en na 5 minuten loopt de helft al weg!
    Waarom speel je dan niet alleen no leave-games? Mensen die daar leaven worden gestraft en krijgen minpunten.

Member s00ky s00ky's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Wat een zalig spel!

Word er ene om te kopen wnr ie uitkomt!

Member oNt-'s schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    tziet er inderdaad goed uit.
    weet er iemand hoeveel en welke de nieuwe heros zijn ? want ik ben momenteel alleen nog maar heros van in DoTa tegengekomen

iTrader
    0
    Kheb nog maar 1 keer een spel geleaved, en dat was omdat het veel te lang duurde en ik met een class aan het spelen was die ik écht niet leuk vond..

Member Ikaruga's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    is er soms niemand die eens wat private games wil spelen om te oefenen? Ik en nog 2 andere ontbreken altijd 1 iemand om wat private games te hosten en builds/synergies te testen om dan publics te hosten

mijn ign is asukhama
    Laatst gewijzigd door Ikaruga; 25 juli 2009 om 19:24

iTrader
    15 (100%)
    ja ik wil wel joinen want ik bak er nog niet teveel van

Astralicious
    ik voeg je toe

Member oNt-'s schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ikaruga Bekijk bericht
    is er soms niemand die eens wat private games wil spelen om te oefenen? Ik en nog 2 andere ontbreken altijd 1 iemand om wat private games te hosten en builds/synergies te testen om dan publics te hosten

mijn ign is asukhama
    toegevoegd

ign oNt`

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door s00ky s00ky Bekijk bericht
    ja ik wil wel joinen want ik bak er nog niet teveel van

Astralicious
    ik voeg je toe
    ik ook, dat is het dus. Oefenmatches, maar zonder het gevaar om zwaar ingemaakt te worden door public stompers.

iTrader
    1 (100%)
    Ik bak er NIX van
    Ik wordt altijd p00ned door andere Heroes, zelf al was ik ooit eens 4 lv's hoger (mja kwas Support Hero ofzo met skills zoals Heal en Entangle etc.)
    één keer met Melee class gespeeld in de hoop zo beter te kunnen vechten maar ook steeds ingemaakt, zelfs 2 x mijn kill gestolen geweest door een andere van m'n team en dan erna zelf gemold worden FFS ik was boos. Zo van ja bijna dood ! vriend komt plots in het gevecht gerushed en killed hem en dan ga ik er vlak na dood door die andere vijandelijke hero die ook in het gevecht zat.
    en die Recipes zo ingewikkeld K'zie dat de beste dingen Recipes zijn mja zelfs geen idee hoe ze werken (en nog geen tijd gehad om een te maken)
    HHHNNNNGGG

iTrader
    0
    Ik speel met nick: Ardanwen

iTrader
    1 (100%)
    op 3 games heb ik blijkbaar al 1 leave Gewoonweg omdat de host afwezig was en het spel niet launchte toen het full zat

iTrader
    0
    Gah, ik suck. Ele, ik begin al wat beter te worden, het "last kill" systeem begin ik door te hebben. Maar ik weet voor de rest niet echt wat te doen, waar te gaan. Als er geen speler is met wat meer kennis die orders geeft loop ik nogal verloren

Alsook, al die items :| Geen flauw idee wat ik moet kopen..

iTrader
    15 (100%)
    Zullen we morgen een paar games spelen? vandaag met 3 9 livers zitten spelen was zeer leuk.

heb nu ook nog maar een game of 10 gespeeld maar het begint te wennen.

Al die items kunnen idd verwarrend zijn een goeie tip is bij de recipes/initation kun je enchanced marhcers kopen of steamboots dat zijn items waar er veel spelers het eerste voor gaan.
    Als je wil weten welke items een bepaald recipe nodig heeft klik je er gewoon op en dan kun je zelfs van daaruit de items kopen die je nodig hebt en als je al de nodige gekocht hebt transfomeert alles vanzelf naar de geupgrade item

Grtz
    PSN Yentl-S

iTrader
    1 (100%)
    Sir Killalot: ik host frequent oefenservers. Kunt gerust joinen om wat meer weg te raken met HoN. Kan u ook maar advies bieden van wat ik zelf weet .

Kwestie dat publics right away niet de beste manier zijn om het spel goed te begrijpen (& motivatie om te spelen) als je constant in de grond gestampt wordt door pro's.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door s00ky s00ky Bekijk bericht
    Zullen we morgen een paar games spelen? vandaag met 3 9 livers zitten spelen was zeer leuk.

heb nu ook nog maar een game of 10 gespeeld maar het begint te wennen.

Al die items kunnen idd verwarrend zijn een goeie tip is bij de recipes/initation kun je enchanced marhcers kopen of steamboots dat zijn items waar er veel spelers het eerste voor gaan.
    Als je wil weten welke items een bepaald recipe nodig heeft klik je er gewoon op en dan kun je zelfs van daaruit de items kopen die je nodig hebt en als je al de nodige gekocht hebt transfomeert alles vanzelf naar de geupgrade item

Grtz
    Mjah, dat weet ik allemaal wel al. De steamboots etc probeer ik ook vaak te kopen, maar verder weet ik het nooit goed. Soms probeer ik voor bepaalde items te gaan, maar die zijn dan uiteindelijk te duur..

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ikaruga Bekijk bericht
    Sir Killalot: ik host frequent oefenservers. Kunt gerust joinen om wat meer weg te raken met HoN. Kan u ook maar advies bieden van wat ik zelf weet .

Kwestie dat publics right away niet de beste manier zijn om het spel goed te begrijpen (& motivatie om te spelen) als je constant in de grond gestampt wordt door pro's.
    Voor mijn stats zijn die pubs idd niet zo goed
    Maar sure, die oefenservers lijken wel leuk

Pagina 1 van 175 123451151101 ... LaatsteLaatste

LinkBacks (?)

1. 30 december 2009, 18:23
  2. 4 oktober 2009, 16:49

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten