|
|
#3421 | ||||
|
ik heb HoN gespeeld tijdens de beta, door OPen beta, en dan uiteindelijk gekocht. Ik speel dat nu al een paar jaar. Waar ik vroeger dacht dat heroes zoals succubus waardeloos waren, leer je met de tijd dat die onmisbaar kunnen zijn en bijzonder sterk.
Ik ken intussen voor het grootste deel het nut en nadeel van de meeste heroes, maar ik heb het totaal gehad met S2 heroes. De eerste S2 heroes zoals balhpagore waren doorgaans ondermaats (aka Flux and Balph), heeft eeuwen geduurd voor die een buff kregen (flux zijn damage en balph zijn ulti). Sindsdien zijn alle S2 heroes gewoon zwaar ongebalanceerde stukken vuilnis geworden. Ik kijk nog altijd naar de 3 voornaamste, Tremble, Nomad en Emerald Warden. Die zijn tot op heden nog altijd niet gefixed. Tremble met zijn overkil ulti die een support kan neerleggen, en stackende slow op zijn melee aanvallen van 40%, rechargeable. Om maar te zwijgen van totale map controle. EW met wolven die een range van 2500 hebben (wat gewoon onozel is), een ulti die om de 2 second aanvalt met max range en zo een waanzinnig overdreven harass heeft. Een 5 seconden silence met scaled damage. En dan natuurlijk Nomad, de meest achterlijke creatie van de idioten bij S2 die het ooit retail heeft gehaald. Is ENORM inbalanced early game, zo unbalanced dat het spel meestal voorbij is voor mid/end game er is, gewoon door die hero zijn damage output. Kan 1/3 van uw hp wegnemen met 1 skill die onvermijdbaar is, terwijl hij zelf stealth gaat. Zijn ulti die veel te veel damage doet en een overdreven range heeft. Er is een reden waarom die hero de beta nooit heeft gehaald, hij was absurd OP. Na wat "herwerkingen" besluiten ze er hem toch in te smijten. Maar nu het probleem is, hoewel die heroes absoluut niet scalen met de vanilla ports (toen alles nog opging), is het kwestie dat die heroes quasi onstopbaar zijn zonder een goed team. Met solo MM is er altijd bakken veel kans (quasi 99%) dat je met een chaotisch team zit dat begint te flamen aan 100 in de duur bij de minste fout. Dat zorgt ervoor dat matchen gewoon van zichzelf gewonnen zijn van het moment dat 1 van die heroes gekozen wordt en gespeeld wordt door iemand die er wat mee overweg kan. Elk spel dat ik speel waar ik tegen tremble, nomad of EW speel, heb ik verloren. Gewoon omdat iedereen op zichzelf speelt. En daarbij komt ook nog het probleem dat de meeste S2 heroes absoluut neits van farm nodig hebben om andere heroes te steamrollen. Ik heb het na zoveel jaar echt gehad met Heroes of Newerth. S2 heeft hun eigen spel gewoon gans naar de kloten geholpen. Met elke hero release komt er weer een stuk vuil uit de S2 bandwagon die multipurpose is en systematisch bestaande heroes gaat vervangen. HoN wordt meer en meer een single player spel, omdat al die heroes gewoon niets van teamwaarde meer hebben. De meeste released heroes zoals MoA kunnen carry'en of supporten als ze willen. Gemini is een initiator, carry, shadowblade is een support, carry, tank, tremble is bloodhunter 2.0 en nomad is een ganker semi carry. Wie trouwens 'speel beter en ga uit die bracket", moet alvast eens opnieuw lezen. Ik zit in de 1500 bracket en blijf daar vastzitten door de 2 bovenvermelde redenen. Kheb al genoeg geprobeerd mensen gemotiveerd te krijgen om een team te vormen voor HoN. Maar iedereen die het destijds speelde is ook zo beu als koude pap, en andere zien er gewoon tegenop vanwege de community |
||||
|
|||||
|
|
#3422 (permalink) | ||||
|
Ik ben gestopt met hon eens ik dota 2 key had, de balance in hon is ni echt om over naar huis te schrijven. Ik begin spontaan te ragen als ik dat spel speel, wat in dota veel minder is (tenzij ik weer 4 russen op team heb
). Eens dota af is zal het veel meer balance hebben als hon, in dota gebeurt er zoveel meer scaling enzo... |
||||
|
|||||
|
|
#3423 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Of zie ik dat verkeerd ? Greets |
|||||
|
||||||
|
|
#3425 (permalink) | ||||
|
Je kan idd banning draft of banning pick spelen. Metagame is tegenwoordig weer aan het switchen naar een tanky hero gecombineerd met een heal en veel push (ctulu kraken jera). Altijd handig om naar streams van proplayers te kijken. Vooral h4nn1 die streamt als ze scrimmen. Sinds kort ook naar NoVa aan het kijken, die was gisteren een kleine 2u lang vragen aan het beantwoorden van al zijn viewers, steek je wel veel van op.
|
||||
|
|||||
|
|
#3426 (permalink) | ||||
|
Ik heb het gevoel dat stilaan het niveau van de spelers gelijk aan het lopen is.
In de laatste 4 weken heb ik al enorm veel epic battles gehad. Nog steeds wel af en toe een retarded russian of turk of w/e, maar véél minder, bijna verwaarloosbaar. Aan alle HON spelers die ons hebben verlaten voor LOL, bedankt Dankzij die massale overstap, is eindelijk het niveau gestegen en de playing field geleveled. ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#3427 (permalink) | ||||
|
vind je? ik zit al weeken vast in 15xx rating, gewoon omdat het niveau zo bedroeven laag is. gisteren ook, ik als berserker mid vs pebbles. martyr gaat bot met 2 wards, plaatst ze NOOIT, en noemt mij dan een noob omdat ik constant zei dat pebbles rune bot had en bot ging ganken. maar ik ben de noob omdat meneer zijn wards niet wil plaatsen en zo nodeloos feed.
iedere game zit er zo wel een in, en dus zit ik vast in een bedroevende rating terwijl ik zo veel beter kan. |
||||
|
|||||
|
|
#3428 (permalink) | ||||
|
Ja, dat is natuurlijk nog steeds wel een nare zaak ja
Iedereen denkt daar de waarheid in pacht te hebben... totaal gebrek aan kennis over de verschillende rollen en hoe ze gespeeld moeten worden. Dat is idd wel nog steeds vrij bedroevend. Daarnet had ik ook zo'n matchke. Ik ga Nomad mid tegen EW, ik own hem compleet mid, maar ik krijg geen rune wards van de support (wist het weer beter) op minuut 10 nog steeds geen ward, ondertussen had EW natuurlijk alle runes genomen en geganked. En dan maar schreeuwen mid suckt, mid noob etc etc ochja.Over het algemeen vind ik het toch al veel verbeterd tbh, maar er zijn idd momenten waarop ge uw haar zou willen uittrekken van miserie ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#3429 (permalink) | ||||
|
FJ Presents: The black code - Heroes of Newerth Forums
De beste guide die ik tot nu toe heb gelezen, zéér compleet en professioneel, ook voor beginners staan er veel tips in, maar ook voor mensen die al op een iets hoger niveau zitten! Zeker het lezen waard ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#3430 (permalink) | ||||
|
ik zit eveneens vast in de eind 1400, begin 1500, meestal door afk'res, instant dc's en mensen die hun heroes nie kunnen spelen.
x games geleden hadden we ik als pyro me ne maat die glacius speelde (freeze+stun+wave combo = easy kills in de lane early game), mid Deadwood en top amun ra en voodoojester. ra en vj verloren top fenomenaal tegen 1 kerel, salforis (ze hadden legio woods), mid die er geen kloten van kon (weigert ook Root te doen als er 5 man in een hoopke staat, net naast onze toren). Amun Ra had 40m 2 HotBL's en een Slayer, geen boots. Dead Wood kon dat spel zo gemakkelijk keren als hij een PK kocht ipv een codex. Ander team was al zo gefeed, dat een PK NODIG was om hun essentials te vloeren (bubbles), maar nee, hij levelde liever zijn codex om uiteindelijk geen zak damage te doen. Het zijn matches zoals dit die de laatste tijd hoogtij vieren in die bracket. kzeg hier niet dat ik pro ben (verre van, maar ik kan tenminste met mijn heroes overweg) Dat, en de influx van multipurpose agility carries die S2 maar blijft uitspuwen. Draconis, Gunblade, en binnenkort Blitz. Op de kop toe gaan ze vindicator nog eens "verbeteren" door hem gans naar de kloten te helpen (auto attack carry die absoluut geen kans maakt tegen de vanilla melee carries zoals predator, MM, etc). Kortom, nog ne carry, cause everybody wants to carry. |
||||
|
|||||
|
|
#3432 (permalink) | ||||
|
True.
Staat ook in die guide, als je beter wil worden in het spel , samenspelen met maten , heb je geen maten die hon spelen, vrienden maken in pubgames, voeg goeie mensen toe etc. En anders gewoon voor de fun spelen is ook altijd eens leuk! Ik speel liefst wel serieus, maar heb er ook plezier aan ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#3437 (permalink) | ||||
|
ha Airwave maar u kennek zen
Ik geloof da wij op een of andere account al eens samengespeeld hebben Asura666 is een acc van mij Jij bent toch die maat van cornholio en fantje enzo? gij speelt altijd all pick zeker? das nu net een modus die ik niet graag speel.Altijd banning pick tbh |
||||
|
|||||
|
|
#3440 (permalink) | ||||
|
Mijn main schommelt rond de 1620-1680: Ferocity_
En mijn smurf rond de 1580-1620 : Cptvelo heb ook nog 3 andere smurfs/freetoplay accounts waar ik af en toe eens op speel voor eens iets anders te proberen van builds of heroes. Voeg mij maar toe of pm ingame, ik zit ook in het 9lives channel op HoN. |
||||
|
|||||
![]() |
| Labels |
| competitief, dota, heroes, legion vs hellbourne |
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.9lives.be/forum/moba-games/660522-heroes-newerth.html
|
||||
| Geplaatst door | For | Type | Datum | |
| HomePage : Belgian hon wiki | This thread | Refback | 30 december 2009 17:23 | |
| Strategy games on 9lives Forum | BoardReader | This thread | Refback | 4 oktober 2009 15:49 | |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|