Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11

Discussie: London 2012

Member
    iTrader
    1 (100%)

London 2012

Hey iedereen.

Ik heb al paar filmpjes op youtube bekeken van Het Olympische spelen spel op console.
    Het ziet er mij wel de moeite uit enzo, vooral dat zwemmen lijkt mij heel erg fijn.

Heeft iemand hier al evaringen mee. Zijn er mensen die het al gespeeld hebben.
    Is het een aanrader en de moeite om het te kopen of zijn er mensen die dit afraden?

Thx

Approved 9-lifer Naradia's schermafbeelding
    iTrader
    63 (98%)
    Zo'n games trekken op niets, koop het eens als het in de budgetbak ligt, want €50 is het zeker niet waard.
    Also, ik had een review ervan gelezen waarin mijn voorspelling bevestigd werd, dus het is niet puur omdat ik tegen de game ben. Integendeel, een degelijke olympic game moet weldegelijk mogelijk zijn, maar tot op dit moment moeten we ons beperken tot mario and sonic on the olympics op de wii, en voor xbox geen enkele game :/

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Naradia Bekijk bericht
    Zo'n games trekken op niets, koop het eens als het in de budgetbak ligt, want €50 is het zeker niet waard.
    Also, ik had een review ervan gelezen waarin mijn voorspelling bevestigd werd, dus het is niet puur omdat ik tegen de game ben. Integendeel, een degelijke olympic game moet weldegelijk mogelijk zijn, maar tot op dit moment moeten we ons beperken tot mario and sonic on the olympics op de wii, en voor xbox geen enkele game :/
    Thx voor de reactie
    Heb jij het zelf al gespeeld?

Member Joramovic's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik heb het spel al getest op pc, misschien moet je dat zelf ook eens proberen.
    En het is zeker geen slecht spel maar de volle 50/60 euro is het toch niet waard.

De pluspunten: grafisch zeer mooi, splitscreen is geweldig (online heb ik niet kunnen testen).

De minpunten: Het grootste minpunt is dat het spel gewoon veel te makkelijk is, een groot verschil met Bejing 2008, na een paar keer proberen heb je zo een wereldrecord op een discipline, wat er voor zorgt dat je gewoon heel snel bent uitgekeken op het spel. Ook zijn er minder disciplines dan in Bejing.
    De singleplayer stelt ook zeer weinig tot niks voor, dus daar moet je het ook niet voor kopen.

Ik zou het dus alleen kopen als je met meerdere spelers kan spelen, splitscreen of online, want dan komt het spel pas echt tot zijn recht.
    XboxLiveGT : joram live

Approved 9-lifer Marginal0's schermafbeelding
    iTrader
    123 (100%)
    Weblogs
    3
    Het spel trekt zeker en vast op iets. Maar het is idd zijn 40/60-euro prijs helemaal niet waard. Dit zijn leuke spelletjes voor tussendoor. Ik speel die meestal zot op één dag, en heb achteraf geen behoefte om het nogmaals te spelen.

En rofl @ te makkelijk. Beijing was al poepsimpel. Na een paar keer proberen na elkaar kon je al ownen in de meeste disciplines. Andere zijn dan weer zeer tricky en heb ik nog nooit gewonnen (skeet & kano: wtf?). London nog niet gespeeld maar als het nog simpeler is hoeft het voor mij niet meer. Niemand wil dat spel ooit in MP spelen dus dan is het rap gedaan met de pret. Hebben ze er dan nog altijd geen moeilijkheidsgraad in gestoken?

Speel dan beter "Summer Stars". Dat spel is goedkoper + het is op 'hard' daadwerkelijk moeilijk om in de carrière - die overigens wél iets voorstelt - meteen te winnen (zelfs onmogelijk soms gezien je de career skills nog niet hebt). Veel plezanter zo.

De presentatie van London is wel top heb ik me laten vertellen. Maar als je dat wilt kan je beter naar de échte Olympics kijken ipv je tijd te verdoen met dat spel.
    "Ignis aurum probat"

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Dus jij zou dan eerder Summer Stars kopen? Het is vooral dat zwemmen enzo dat ik vind dat het er wel leuk uitziet. En is er op Summer Stars Ping pong?

Member redblack's schermafbeelding
    iTrader
    92 (97%)
    Ik heb London 2012 hier liggen en vind hem persoonlijk de beste die ik ooit gespeeld heb in het genre

Approved 9-lifer Dennoman's schermafbeelding
    iTrader
    107 (98%)
    Weblogs
    33
    Bwoah, ik blijf bij mijn mening dat de meeste mensen die deze games zwaar bekritiseren dat vooral doen omdat ze het niet kunnen

Dit is inderdaad zuiver buttonmashen of andere bewegingen heel repetitief doen. Ik heb zelfs nog niks van het spel gezien, dus ik weet niet hoe het is ten opzichte van Beijing 2008, maar ik vond zijn voorganger leuk in korte opstootjes. Heb er ook 1000 op gehaald en bij bepaalde disciplines is dat geen sinecure. Er was totaal geen balans: elke judo-match duurde letterlijk maximum 20 seconden en de tegenstander klopte af voor een ippon, terwijl idd kajakken en kleiduifschieten zot moeilijk waren om goud te halen. Laat staan de voor de achievements vereiste wereldrecords.

Ge doet er dus goed aan om het spel niet als één geheel te zien, maar als volledig los van elkaar staande minigames. Akkoord, er zal wel weer een soort Career Mode zijn waarin ge alles na elkaar tot een goed einde moet brengen, maar dan oefent ge ze maar eerst apart.

Tenzij er echt broken mechanics zijn (en dat was in Beijing alleszins niet het geval), is het imo vrij onzinnig om zulke games heel lage scores te gaan geven. Ze doen wat ze moeten doen: minigame-compilaties hopen immers niet echt een diepe spelervaring te geven of zo.

Om er 60 euro voor te gaan betalen: nee, maar dat hangt ook volledig van uw gamegedrag af imo. Als ge u niet eens kunt "zetten voor iets", gaat ge sowieso maar in korte opstootjes spelen en is dit evengoed uw geld waard. Voor mij niet, maar ik game dan ook anders. Als ik dan nog game, want het is alweer efkes geleden.
    ~ "You don't see faith healers working in hospitals for the same reason you don't see psychics winning the lottery." ~

Member
    iTrader
    0
    Is mario & sonic olympics niet beter?

Member
    iTrader
    66 (100%)
    Ik heb het spel ook gekocht en vind het toch een goed spel.
    De besturing is beter dan Beijing 2008.

Approved 9-lifer Marginal0's schermafbeelding
    iTrader
    123 (100%)
    Weblogs
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door X-toff Bekijk bericht
    Dus jij zou dan eerder Summer Stars kopen? Het is vooral dat zwemmen enzo dat ik vind dat het er wel leuk uitziet. En is er op Summer Stars Ping pong?
    Neen, maar het zwemmen is veel beter uitgewerkt dan in Beijing 2008. Zowat alles is beter. Ping pong zoog in Beijing. Koop dan voor 5 euro Rockstar Ping Pong. Zo goed maken ze het nooit meer na.

Voornaamste reden is dat het veel cheaper is en je geen 40 euro wil neertellen voor een spel als dit. Tenzij je het zelf niet betaald, in welk geval: by all means buy

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten