Weergegeven resultaten: 1 t/m 17 van 17

Discussie: Max Payne 3

Approved 9-lifer Runkle's schermafbeelding
    iTrader
    58 (100%)

Max Payne 3

Had nog geen thread gezien die over de game handelde (wel eentje over crews ma bon).

Developer: Rockstar studios

Publisher: Rockstar Games

It's been nine years since gamers had a chance to relish new Bullet-Time sequences. Max Payne 3 continues the dark and gritty melodrama of the titular former New York City detective Max Payne, and is the direct sequel to Max Payne 2.

Max Payne 3 is being developed as a cross-studio collaboration between Rockstars Vancouver, Toronto, London and New England, in a collaboration labeled Rockstar Studios. Max Payne 3 is set to be released on May 15, 2012 for North America, May 18, 2012 for Europe and May 29 for PC. It will be available on Xbox 360, PlayStation 3, and PC.

review

Heb hem vandaag uitgespeeld. DAAAAMN, wat een game. Zalige gameplay, zalige physics (wat heb ik me soms kapotgelachen met die lijken), heerlijk verhaal en wat een soundtrack.
    Genoten van begin tot einde!
    XBL:Cyanide BE / Steam ID: Runkle - Last.fm - Chelsea FC - Mumford and sons

Member
    iTrader
    0
    Heb de Special edition hier liggen al paar dagen , kan haast nie wachten om eraan te beginnen , eerst tijd vinden !!

Member josuwa's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Ben ook bonkers aant gaan voor deze. Na de examens sowieso halen!

Member nemises1973's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Juist uitgespeeld echt super en geweldige muziek .

iTrader
    58 (100%)
    Heb hem zelf al 2 maal uit, eenmaal op hard en dan op hardcore.
    Zal zeker nog een PT of 2 bijkomen.

En zoals je zegt, super muziek (zie spoiler)

Spoiler:

Member
    iTrader
    2 (75%)
    Waarom verandert het personage vanaf Chapter 7?

iTrader
    58 (100%)
    Dat is nog altijd Max... Volgt gij het verhaal/bekijkt gij de cutscenes wel?

Member kiewitcity's schermafbeelding
    iTrader
    114 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snoeckers Bekijk bericht
    Dat is nog altijd Max... Volgt gij het verhaal/bekijkt gij de cutscenes wel?
    cutscenes, daar zegt ge iets.mijn goesting is over om hem te herspelen met al die verplicht te kijken filmpjes.

iTrader
    58 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kiewitcity Bekijk bericht
    cutscenes, daar zegt ge iets.mijn goesting is over om hem te herspelen met al die verplicht te kijken filmpjes.
    Hehe, eerlijk gezegd vond ik het zoooo erg niet. Het is wel jammer dat je soms lang moet wachten om die cutscenes te skippen, maar ik vond de sfeer zo goed dat het mij nauwelijks stoorde. Heb hem dan ook 4 (of 5) keer uitgespeeld, alleen die NYM hardcore; daar begin ik niet aan .

Iedereen zijn ding uiteraard, en ik kan het zeker begrijpen dat sommige mensen dit storend vinden.

Approved 9-lifer ShiryuX's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Kvond het toch geen zo'n simpel spel toen ik 'em uitspeelde op Hard met free aim, maar wel geniaal verhaal zoals altijd met Max Payne . Vond de sfeer er weer goed inzitten (misschien dat de 2de wel iets beter was qua sfeer maar goed).

Ben nog niet begonnen aan NYM/Old School/Hardcore...misschien later .

Iemand die nog de MP speelt toevallig?

iTrader
    58 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ShiryuX Bekijk bericht
    Kvond het toch geen zo'n simpel spel toen ik 'em uitspeelde op Hard met free aim, maar wel geniaal verhaal zoals altijd met Max Payne . Vond de sfeer er weer goed inzitten (misschien dat de 2de wel iets beter was qua sfeer maar goed).

Speel hem niet maar ge moogt mij altijd adden voor eens een matchke.

Eerste PT op hard met free aim is inderdaad niet simpel, bij de andere difficulties komt het er gewoon op neer zoveel mogelijk cover te gebruiken + headshots + goed zoeken naar painkillers.

iTrader
    114 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ShiryuX Bekijk bericht

ik vond de eerste op xbox de beste

Member hummel's schermafbeelding
    iTrader
    47 (98%)
    ik erger me dood aan dit spel door die slome cutscenes en vervelend dronken camera werk. Ben zelfs gestopt met spelen halverwege het spel

Member Mikadoez's schermafbeelding
    iTrader
    48 (100%)
    Heeft iemand het volgende soms ook eens voorgehad? Wanneer je met Max Payne in cover zit, dat hij dan ineens freezed. Je zit vast in cover en kan niets meer doen. Niet meer uit cover komen, niet meer schieten, niet meer bewegen. Enkel van wapen wisselen lukt nog soms. Voor de rest zit je vast en gebeurt er niets meer, tenzij er nen bad guy u komt opzoeken en u neerschiet en je toevallig nog een painkiller hebt, waardoor je dan ineens terug kan schieten en kan voortspelen. Redelijk irritant eigenlijk, en toch wel lastige bug? Komt ineens dikwijls voor in de level in de terminal en daarna. Ervoor geen problemen gehad. Enig idee of oplossingen? Bedankt.

(Xbox is nieuw. Max Payne 3 is nieuw. Discs zijn geinstalleerd op de HD van de Xbox.)

iTrader
    114 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mikadoez Bekijk bericht
    Heeft iemand het volgende soms ook eens voorgehad? Wanneer je met Max Payne in cover zit, dat hij dan ineens freezed. Je zit vast in cover en kan niets meer doen. Niet meer uit cover komen, niet meer schieten, niet meer bewegen. Enkel van wapen wisselen lukt nog soms. Voor de rest zit je vast en gebeurt er niets meer, tenzij er nen bad guy u komt opzoeken en u neerschiet en je toevallig nog een painkiller hebt, waardoor je dan ineens terug kan schieten en kan voortspelen. Redelijk irritant eigenlijk, en toch wel lastige bug? Komt ineens dikwijls voor in de level in de terminal en daarna. Ervoor geen problemen gehad. Enig idee of oplossingen? Bedankt.

(Xbox is nieuw. Max Payne 3 is nieuw. Discs zijn geinstalleerd op de HD van de Xbox.)
    ik heb voorgehad dat hij tot aan zijn hoofd in de grond zakte,en toch voort kon schieten,maar niet meer eruit te komen.herstarten door dat.

Member Dubbelpunt's schermafbeelding
    iTrader
    5 (86%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mikadoez Bekijk bericht

Yup, ik heb die bug toch al 7 keer meegemaakt.
    Helaas moet je dan herbeginnen.

Member Mikadoez's schermafbeelding
    iTrader
    48 (100%)
    Ik heb het even vanalles geprobeerd, dan even op pauze laten staan en dan terug uit pauze op paar knoppen geduwd en ineens kwam er terug beweging in. Maar het is toch vreemd en het is/was lastig

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten