Pagina 14 van 16 EersteEerste ... 410111213141516 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 261 t/m 280 van 318

Discussie: FIFA 12

Approved 9-lifer Loxiax's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Illcat Bekijk bericht
    Nen dikke 2nd! Die afleg goalkes altijd heb'k echt genoeg van.
    Zeker als ze alleen op de keeper afgaan, gayer kan echt ni!

Flemish Lions!
    Ooooh lions we love you!

Approved 9-lifer Runkle's schermafbeelding
    iTrader
    58 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Loxiax Bekijk bericht
    Gezocht!

Een degelijke keeper gezocht om fifa clubs te spelen met ons.
    We spelen meestal s'avonds vanaf 8 uur tot ...

We zijn momenteel met 4 die actief spelen (bijna elke avond dus). We zijn competitief ingesteld, maar het plezier blijft voor ons de hoogste prioriteit.

Liefst zouden we een 18+ persoon hebben, ben je dit niet maar je kan je je toch deftig gedragen, dan is dat al genoeg voor ons!

GeÔnteresseerd? Stuur me message of add Illc4t of EsV Brandon maar toe op xbox live en we inv je dan wel in een party!

Greetings EsV Brandon!
    Ik mag nimer keepen?

Approved 9-lifer Loxiax's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Kan je niet lezen Snoockie? DEGELIJK!

Member SgT_dEUS's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snoeckers Bekijk bericht
    Dus omdat gij niet kunt verdedigen met het nieuwe systeem trekt het op niets?
    Zoals Gamus al zegt, tactical defending is heerlijk. Maakt alles realistischer en zorgt ervoor dat je teminste een beetje moet kunnen verdedigen (in de vorige versies was dit gewoon brainless knopje inhouden).

Ivm de collision kan ik je lichtjes volgen, ja het is hatelijk dat er soms nogal rare dingen gebeuren maar het is nu niet dat die elke match compleet verneuken.

En als je constant op de paal knalt, leer dan eens deftig op doel schieten (ook hier zijn er uiteraard van die matchen waar het gewoon niet wil lukken).

Ik erger mij in fifa meer aan de speelstijl van andere mensen online, er wordt precies alleen gespeeld om te winnen, maakt niet uit hoe ze het doen.
    Ja, ik speel ook om te winnen, maar ik probeer dit op een zo mooi mogelijke manier te doen (dus geen 5 verdedigers en puur counter-voetbal).

Ik speel toch niet zoveel head to head matchkes, voornamelijk pro clubs.
    Ik speel nu nog maar een weekje online Fifa 12 en zit nu in divisie 5 ( alle divisies zonder veel problemen doorgeraakt ) maar nu zit ik gewoon vast .. Ik verlies bijna alles omdat er van die kerels zijn die dat raar dribbel gedoe doen .. zo heen en weer schommelen met hun mannekes en het is echt suuuper moeilijk om dat tegen te houden.
    Het tactical defense systeem is niet slecht .. ik vind het gewoon raar dat het zo moeilijk is om iemand die zo begint te dribbelen zo moeilijk tegen te houden is omdat uw manneke zo snel loopt zelfs al doe je die strafe ( left trigger ) en ook dat als je eenmaal tackled en je mist dan is het voorbij omdat die tackle zo lang duurt ..
    Ik zeg niet dat het daarom op niets trekt, ik vind het gewoon wat ergerlijk dat ik goalen tegen krijg op zo'n manier ... daarstraks ff gewoon wat pissed off daarvoor om eerlijk te zijn

iTrader
    58 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SgT_dEUS Bekijk bericht
    Ik speel nu nog maar een weekje online Fifa 12 en zit nu in divisie 5 ( alle divisies zonder veel problemen doorgeraakt ) maar nu zit ik gewoon vast .. Ik verlies bijna alles omdat er van die kerels zijn die dat raar dribbel gedoe doen .. zo heen en weer schommelen met hun mannekes en het is echt suuuper moeilijk om dat tegen te houden.
    Het tactical defense systeem is niet slecht .. ik vind het gewoon raar dat het zo moeilijk is om iemand die zo begint te dribbelen zo moeilijk tegen te houden is omdat uw manneke zo snel loopt zelfs al doe je die strafe ( left trigger ) en ook dat als je eenmaal tackled en je mist dan is het voorbij omdat die tackle zo lang duurt ..
    Ik zeg niet dat het daarom op niets trekt, ik vind het gewoon wat ergerlijk dat ik goalen tegen krijg op zo'n manier ... daarstraks ff gewoon wat pissed off daarvoor om eerlijk te zijn
    Beter leren timen, en die dribbels zijn bij 95% van de mensen zo opzichtig als iets (IMO).

Approved 9-lifer fcberke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SgT_dEUS Bekijk bericht
    online is dit spel echt gewoon slecht .. bijna onspeelbaar .. het aantal bugs en idiote dingen zijn gewoon ontelbaar .. spelers die vallen en dan in elkaar blijven vasthangen, kleine duwtjes zorgen ervoor dat uw speler meteen op de grond valt en daar 2 seconde lang blijft liggen, spelers die na een tackle precies vastgevroren zijn ..
    De tactical defense die het onmogelijk maakt om fatsoenlijk te verdedigen ...
    En uiteraard alle spelers die altijd proberen om zoveel mogelijk te paal of deklat te raken .. gewoon 50% van de kansen gaat tegen paal of deklat .. echt zalig spel
    je moet ze gewoon met X rammen

Member
    iTrader
    18 (100%)
    weet er iemand waar in godsnaam ik de code moet ingeven om online te spelen met fifa12? ik loop er al hele tijd achter te zoeken, maar vind dit niet ><

iTrader
    58 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door horste Bekijk bericht
    weet er iemand waar in godsnaam ik de code moet ingeven om online te spelen met fifa12? ik loop er al hele tijd achter te zoeken, maar vind dit niet ><
    Bij de fifa online store als ik me niet vergis (daar kan je redeem code doen). En staat dat normaal niet uitgelegd onder die code?

Member
    iTrader
    18 (100%)
    op die kaart staat dat ik de code moet ingeven bij de online pass screen, maar ik vind dit helemaal niet ofwel kijk ik er gewoon glad over, maar ben wel al even aan het zoeken

Approved 9-lifer fcberke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    normaal komt er een scherm op als je fifa voor het eerst opstart?

anders moet je eens een xboxlive matchke starten dan zal ie zeker nog is vragen naar de online pass

Member
    iTrader
    18 (100%)
    ik dacht dit ook, maar bij mij komt er gewoon dat "this profile isn't eligible for this function" ofzoiets, maar nergens iets over hoe ik een code moet toevoegen. Ik heb live etc, dus dat is het niet

Member
    iTrader
    18 (100%)
    ik het het, bedankt voor alle antwoorden!

Member [PwF]Hchest's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    FIFA CUP #III
    http://www.9lives.be/forum/xbox-live...l#post15798581
    1on1 max 4 sterren 16 slots!

Member crazyjoker's schermafbeelding
    iTrader
    98 (100%)
    krijg stress van fifa nu Heb het sinds donderdag en speelde normaal altijd op professioneel. Speel met real madrid en maakt niet uit tegen welke ploeg ik speel, die zijn bijna altijd sneller dan de mijne Zelfs tegen Ronaldo winnen ze een duel op snelheid. En ze blijven de hele tijd met die bal rondlopen ipv te passen zoals vroeger. Sta wel eerst na 9 wedstrijden, maar toch is het echt frustrerend
    Laatst gewijzigd door crazyjoker; 14 januari 2012 om 18:50

Member promaxius's schermafbeelding
    iTrader
    14 (89%)

Graag maak ik nog eens reclame voor ons Playstationtornooi.
    Wij spelen niet via psNetwork, maar komen in real life samen in een gezellig cafe te Zelzate, waar we de oorlog uitvechten op grote schermen met beamers.
    Voor meer informatie kan je terecht op onze website. De prijzen komen later online, we zijn nog aan het onderhandelen met onze sponsers.

Welkom om de website van Ps3tournament.be
    Je kan je al gerust registeren om in ons ledenbestand te staan. Zo wordt je automatisch op de hoogte gehouden van volgende evenementen. Je hoeft daarvoor niet persee deel te nemen.

Foto's & Filmpjes kan je vinden op de site

Hopelijk tot dan !

Member
    iTrader
    1 (100%)
    iemand zin in wa belgische matchkes fifa vanavond?
    voeg mij toe Thekidcplus

Approved 9-lifer thebiglematskii's schermafbeelding
    iTrader
    13 (93%)
    het verdedigen op zich is eigenlijk niet moeilijk. Het eerste wat je moet doen is kijken hoe je tegenstander speelt( snelheid gwn lopen, dribbelen) dan moet je containen, dan kan hij niks doen maar deze speelstijl wordt eigenlijk niet zo geappreciŽerd. Maar als je competitief bent ingesteld, dan doe je dit zonder na te denken. Om het nog gemakkelijker te maken, gwn rb inhouden( voor xbox) om druk te zetten en ondertussen met jouw speler(lt) afschermen zodat hij niet kan passen.( deze methode is de beste)

Member Boromir's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thebiglematskii Bekijk bericht
    het verdedigen op zich is eigenlijk niet moeilijk. Het eerste wat je moet doen is kijken hoe je tegenstander speelt( snelheid gwn lopen, dribbelen) dan moet je containen, dan kan hij niks doen maar deze speelstijl wordt eigenlijk niet zo geappreciŽerd. Maar als je competitief bent ingesteld, dan doe je dit zonder na te denken. Om het nog gemakkelijker te maken, gwn rb inhouden( voor xbox) om druk te zetten en ondertussen met jouw speler(lt) afschermen zodat hij niet kan passen.( deze methode is de beste)
    Ik speelde op fifa 11 reeds op deze manier. Maar bracht het weinig meerwaarde.
    Verdedigen was toen een frustratie. Fifa 12 bracht daar gelukkig verandering in. Prachtig spel. Ik vond het wel hilarisch om zeker in de releaseperiode veel frustratie van mensen te lezen, terwijl ik het verdedigen net beter vond.

Ik heb altijd veel offline fifa gespeeld. Heb nu eindelijk xboxlive terug aangeschaft en speel voor de eerste keer fifa 12 online. Enorm verslavend merk ik . Maar de initiele appeal van ultimate team is al verminderd. In principe verzint daar iedereen een manier om te counteren en gebruiken ze vooral snelle spelers. Allť met gold spelers zou het misschien wel anders worden.

Head-to-head competition:
    Zoals hierboven al neergeschreven gebruiken ook hier de meesten die counter-techniek (Newcastle; Napoli). Zelf gebruik ik speel ik net wel op balbezit, weinig dribbelen, maar wel veel voorzetten (favoriete team: Benfica). Verdedigend secuur, balbezit spelen, verdediging aftasten, scoren. Tot nu toe 4 keer achter elkaar promoted in een seizoen. Maar ondanks mn balbezit (>55-60%), heb ik echt nog moeite met afmaken. Absurd veel kansen heb ik nodig...

Benfica is echt een leuk team. Witsel & Aymar
    Cardozo kan dan ook enorm veel binnenkoppen, maar Oskar is ooohhh zooo traag .

Member DeepKick's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    CŰte d'Ivoire online, en alles gaat vanzelf

Probleem met tactical defending online is dat iedereen tegenwoording containing gebruikt en amper zelf nog een poot verzet. Maar het idee zelf is uiteraard schitterend, gewoon hopen dat ze het de volgende editie nog wat op punt kunnen zetten.

iTrader
    58 (100%)
    Jep, zeker in online clubs is 5 verdedigers + ultra defending geen uitzondering. Om zot van te werden, bende anti-voetbal bleiterkes dat het zijn.

Zelf speel ik buiten Pro clubs en online friendlies niet veel online, te veel mensen die op de meest irritantste manieren proberen winnen.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten