Bekijk resultaten enquête: Beste Halo-game van Bungie?

Aantal stemmers
161. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Halo: Combat Evolved

61 37,89%
  • Halo 2

21 13,04%
  • Halo 3

32 19,88%
  • Halo 3: ODST

3 1,86%
  • Halo: Reach

31 19,25%
  • What's a Halo?

13 8,07%
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 57

Discussie: Halo-serie & Bungie

Member SHIGSY's schermafbeelding
    iTrader
    0

Halo-serie & Bungie

Lijkt me toch eens leuk om "tribute" te doen aan de Halo-serie en Bungie in het bijzonder naar aanleiding van het bericht op de mainpage Bungie neemt afscheid van Halo. Denk dat we het er over eens kunnen zijn dat de Xbox-roots van deze serie te zwaar doorwegen om het droogweg in FPS- of Games General-sectie te plaatsen.
    De Halo-titels van Bungie in een poll gestoken, kies het beste exemplaar er zelf maar uit en vooral, post eens zelf je kijk op de Halo-serie.

Puur voor mezelf sprekend, toch wel een dikke dank je wel aan Bungie. Ik ben helemaal geen FPS-fanaat (en dat is nog zacht uitgedrukt) maar ik draag de Halo-serie zeker een warm hart toe. In het verleden uren en uren in multiplayer met de vrienden van toen en extra het familieverband met de drie broers met als mooie afsluiter Halo: Reach die we bij mij thuis in System Link hebben afgewerkt. Klinkt wat melig maar dat zijn herinneringen die veel verder gaan dan goede gameplay of verhaal.

Quote uit het See You Starside-bericht van Bungie:
    "Halo is yours now. In many ways, it always has been. Its new caretakers will strive, just as we did, to be worthy stewards but you have the package. Hold these characters and stories and worlds to the same unflinching standards you did while we were at the helm, but allow them all to blossom and change and grow in the ways that they must.”

Halo-titels:
    Halo-versie
    Releasedatum
    Developer
    Halo: Combat Evolved
    14 maart 2002
    Bungie
    Halo 2
    11 november 2004
    Bungie
    Halo 3
    26 september 2007
    Bungie
    Halo Wars
    27 februari 2009
    Ensemble Studios
    Halo 3: ODST
    22 september 2009
    Bungie
    Halo: Reach
    14 september 2010
    Bungie
    Halo: Combat Evolved Anniversary Edition
    15 november 2011
    343 Industries
    Halo 4
    TBA
    343 Industries

Halo op het web:
    Officiële Halo-Website
    Halo Nation (Dedicated Wiki)

Nog actieve Halo-plekken op 9lives:
    9lives Halo Groep
    Halo Reach
    Halo 4
    Halo: Combat Evolved Anniversary Edition
    Miyamoto: "A delayed game is eventually good, a bad game is bad forever."
    HALO (1 Bungie-title 2 rule them all!) - SPLINTER CELL (Sam Fisher needs you!)
    E3 2013 (Algemeen)
    Raptr - Twitter

Member Veruca's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mijn Halo ervaring beperkt zich tot 10 minuten Halo: Combat Evolved en de volledige campaign van Halo 3.

Toen ik voor de eerste keer Halo speelde, was ik best wel onder de indruk. Tot ik voor de eerste keer achter het stuur van zo'n jeep moest gaan zitten. wat was me dat?! Controls trokken op niets. Heb dus ook niet doorgebeten. Jammer eigenlijk, want nu ik Halo 3 gespeeld heb zit ik wel met het gevoel dat ik de andere 2 ook nog 'moet' spelen.

De remake van Halo: CE komt dus zeker in huis, alleen hopen dat ze deel 2 ook gaan 'upgraden'.

Anyway, na Halo 3 gespeeld te hebben blijf ik maar de indruk zitten dat heel de franchise zwaar overhyped is. Sure, de personages zijn best wel oké, en de soundtrack is nice... maar voor de rest weet ik het toch niet goed. Ik heb al veel leukere shooters gespeeld.

Misschien komt het omdat ik een shooter vooral beoordeel op de singleplayer, en Halo het eigenlijk van z'n multiplayer moet hebben.
    Roleplaying in a galaxy far far away...
    Star Wars - Edge of the Empire ~ Star Wars - Age of Rebellion

Xbox LIVE: V3ruc4

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Veruca Bekijk bericht
    Tot ik voor de eerste keer achter het stuur van zo'n jeep moest gaan zitten. wat was me dat?! Controls trokken op niets.
    Mij is het verboden om in multiplayer achter het stuur van een Warthog te gaan zitten. Waarom weet ik niet zeker maar het zal ongetwijfeld aan de controls liggen!
    E3 2013 (Algemeen)
    Raptr - Twitter

Member Dark_ParaSite's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    warthog controls zijn toch zo slecht nie? nu k'moet wel nog altijd halo reach aanschaffen, na de zwaar teleurstellende odst nog niet de goesting gehad eigenlijk

Member
    iTrader
    14 (100%)
    Weblogs
    7
    De warthog is in mijn mening het beste en leukste voertuig in elk spel ooit ^^

Beste halo is reach, al kan niets toppen aan de nostalgie van halo ce ^^
    Ex-redactie: xet360
    Ex-redactie: 9lives
    Ex-redactie: G.mag

Member Tuldur's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    warthoh is perfect van controls, het heeft gewoon wat tijd nodig om onder de knie te krijgen.

Member
    iTrader
    0
    Halo 3 voor mij.

Een meer dan geslaagde campaign die de (nu moeten we spreken van 'eerste') trilogie mooi afsloot met genoeg epische momenten along the way en een spetterende finale. Er kon haast geen beter einde zijn dan met de Warthog over een ineenstortende Installation 04B rijden richting de Forward Unto Dawn, hommage aan het einde van Halo: CE toen je met de 'hog moest ontsnappen uit The Pillar of Autumn.

Halo 3 was ook de eerste Halo-game die ik via LIVE speelde, en dat heeft mij toch voor redelijk wat uren bezig gehouden.

Approved 9-lifer
    iTrader
    58 (100%)
    Ik snap dus echt niet waarom zo veel mensen moeite hebben met de warthog controls.

RT: gas geven
    LT: achteruit/Remmen
    En voor de rest gewoon u rechterstick gebruiken (ge moet dus kijken naar waar ge wilt rijden).

Warthog speelt gewoon zo lekker
    XBL:Cyanide BE / Steam ID: Runkle - Last.fm - Chelsea FC - Mumford and sons

iTrader
    0
    Geef maar toe dat we allemaal op dit Warthog-exemplaar willen zitten:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dark_ParaSite Bekijk bericht
    warthog controls zijn toch zo slecht nie? nu k'moet wel nog altijd halo reach aanschaffen, na de zwaar teleurstellende odst nog niet de goesting gehad eigenlijk
    Davy, zeker de moeite om Reach af te werken, toch wel een wereld van verschil met ODST.
    E3 2013 (Algemeen)
    Raptr - Twitter

Approved 9-lifer
    iTrader
    81 (100%)
    de beste blijft toch wel het origineel. Vroeger nog met de eerste xbox via pc programma online geraakt en dan uuuuuuren blijven spelen gewoon.

Ook toen met een maat heel de campaign op legendary uitgespeeld (crazy momenten gehad met die flood, al die kleine beestjes amai!)

Elk ne grote kom chips voor de neus, 1 xbox, 1 copie of halo = epic gaming moments
    Dem gainz

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Ik heb altijd van de halo-serie gehouden maar ook gewoon van de hele Bungie-community.
    Persoonlijk heb ik altijd geloofd dat Halo2 mijn meest gespeelde game allertijde zou blijven maar ik denk dat Halo:Reach nu al stilaan dicht in de buurt komt.
    PSN Ruley_G

Approved 9-lifer ralleke's schermafbeelding
    iTrader
    504 (100%)
    Weblogs
    1
    Beste Halo is toch nog altijd CE. De uren in splitscreen versus dat ik daar wel ni heb ingestoken.

En dan het epische einde met de wharthog

Ik kan niet wachten om de HD-remake te spelen.
    Gamertag & Playstation ID: ralleke
    3DS friendcode: 3007-8062-6808
    Currently playing: FIFA 15, Halo: The Master Chief Collection (xbox one) & The Last of Us (ps4)

Member Dark_ParaSite's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SHIGSY Bekijk bericht

Davy, zeker de moeite om Reach af te werken, toch wel een wereld van verschil met ODST.
    I know, al vaker gehoord dat reach echt de moeite is, ma k'heb gewoon te veel games en te weinig tijd

Member
    iTrader
    4 (100%)
    Iemand die weet hoe je de afbeeldingen in links automatisch kan openen bij google chrome?
    The real voyage of discovery consists not in seeking new landscapes, but in having new eyes.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dark_ParaSite Bekijk bericht
    k'heb gewoon te veel games en te weinig tijd
    Davy, one of those gameburdens we all share.

Na de verhuis moet je Reach maar eens komen multiplayeren. Zullen we je gelijk eens in groep vertellen wat mijn broers mij tijdens één van die Halo-multiplayerweekends hebben gelapt, niet normaal beschamend. Op familiegebeurtenissen komt het altijd terug naar boven...

We zijn in elk geval niet de enige dankbare gamers. Je moet op google/youtube maar eens beginnen zoeken met "tribute to 10 years of bungie" als kenmerk.
    E3 2013 (Algemeen)
    Raptr - Twitter

Member
    iTrader
    399 (99%)
    De originele Halo blijft de beste. De slechtste (by far) is Halo ODST.

Approved 9-lifer Rikie's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wild bass Bekijk bericht
    Iemand die weet hoe je de afbeeldingen in links automatisch kan openen bij google chrome?
    http://www.9lives.be/forum/profile.php?do=editoptions -> Toon afbeeldingen (inclusief bijlagen en afbeeldingen in [IMG]-code)

Is dus gewoon een profieloptie.

OT: De eerste heeft voor mij de beste SP, de derde beste MP.
    "The creatures outside looked from pig to man, and from man to pig, and from pig to man again; but already it was impossible to say which was which."
    ~ George Orwell, Animal Farm

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JimmyPatterson Bekijk bericht
    De originele Halo blijft de beste. De slechtste (by far) is Halo ODST.
    Toch al 1 vote voor ODST.
    E3 2013 (Algemeen)
    Raptr - Twitter

Approved 9-lifer
    iTrader
    3 (100%)
    Wat vonden jullie precies zo slecht aan ODST? Sinds de eerste Halo kijk ik niet meer naar de multiplayer dus is het voor mij puur voor de campaign dat ik het speel. Je kan toch niet zeggen dat er in bepaalde Halo games een slechte campaign zat? Alleen die stukken in het donker in die stad waren saai, maar voor de rest was er niet één moment waarvan ik zei 'jeetje zeg, dit spel trekt echt op niets'

Maar als we echt een beste en slechste Halo moeten kiezen dan is de beste zonder twijfel Halo: Combat evolved puur voor nostalgische redenen en de slechtste Halo wars puur door de verandering van gameplay. Net zoals met de andere games heb ik hier plezier aan gehad, maar dit was gewoon compleet anders door obvious reasons.

Van mij mogen ze dit gerust blijven uitmelken om eerlijk te zijn... Net zoals de mass effect games.
    Ik hou gewoon van games,films,boeken,etc... waar ze een compleet universum kunnen verzinnen met een geschiedenis, verschillende rassen en werelden. De uren dat ik al niet heb verspild met het lezen van dingen op de wikipedia van beide games.
    .

Member
    iTrader
    0
    ik vind halo wars en odst de slechtste
    1 2 en 3 zijn met john reach is met u eigen spartan en wrschnlijk de 4tot6 ook me john

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten