Pagina 7 van 12 EersteEerste ... 34567891011 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 105 van 167

Discussie: The witcher 2

Member SHIGSY's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Installing The Witcher 2 now.

Dan toch maar de developer de volle prijs gunnen. Zo meteen al eens aan beginnen zie.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door syndrom Bekijk bericht
    is lost oddysey eigenlijk echt goed? heb die ooit es begonnen maar wegens gebrek aan tijd toen weer verpatst. Eternal sonata moet ik ook nog altijd es spelen.

En die tales, ooit tales of symphonia gespeeld op de gamecube, de combat vond ik zwaar fun toen. Is dat wat gelijkaardig?

Sorry voor de offtopic.
    Lost Oddyssey is echt wel goed. Staat nog altijd in mijn top 5 (voor de 360). Maar verdorie alles lezen en niet beginnen skippen, zeker de droomverhalen niet. Verhaal zit goed in elkaar en de muziek is prachtig. Niet moeilijk... De grote kleppers van de Final Fantasy-serie van vroeger (niet de huidige onzin) zitten achter de developer Mistwalker. Enfin, LO twee keer afgewerkt, vurig aan het hopen dat er ooit nog een vervolg komt. Enige minpuntje op dit moment... is dat ik er maar niet in slaag om die DLC-baas onder het gras te leggen.

Eternal Sonata zal niet voor iedereen zijn maar echt wel de moeite waard. Chopin als RPG-thema en dan weet je meteen dat de muziek goed zit. Tales of Vesperia is een klepperke. Als je er echt alles wilt uit halen, ga je serieus lang mee bezig zijn.
    Miyamoto: "A delayed game is eventually good, a bad game is bad forever."
    HALO (1 Bungie-title 2 rule them all!) - SPLINTER CELL (Sam Fisher needs you!)
    E3 2013 (Algemeen)
    Raptr - Twitter

Approved 9-lifer Runkle's schermafbeelding
    iTrader
    59 (100%)
    Ge gaat het u niet beklagen. Qua sfeer moet het zeker niet onderdoen voor Skyrim.

Zit zelf tegen het einde van Act 1, denk ik toch

Spoiler:

Had het even op PC gespeeld en de controls op Xbox zijn toch wel pakken vloeiender.
    Graphics zijn ook top.
    XBL:Cyanide BE / Steam ID: Runkle - Last.fm - Chelsea FC - Mumford and sons

iTrader
    0
    Introclipje al niet kindvriendelijk, goed RPG-teken. Kan difficulty gelijk niet veranderen. Dark it must be...

Verwarrend begin. Wil de tutorial afwerken, komt duidelijk op dat autosave zandlopersymbool is dat ik toch meen gezien te hebben. Aan de arena, moest even iets anders doen, Xbox uitgezet maar geen save file?

Enfin, straks derde poging New Game na het eten, alvast veelbelovend begin. Ondertussen iemand met difficulty antwoord?

Edit: Tapatalk lastig aan het doen. Postballast verwijderd, als dat nog gebeurd, geef me maar een seintje...
    E3 2013 (Algemeen)
    Raptr - Twitter

iTrader
    0
    Ah, snel nog even. Zag tweet passeren van Power Unlimited:

“@PowerUnlimited: Heb jij een laatste wens? Vertel het ons onder dit PU TV item: http://t.co/YtslHhiB en wie weet win je dan waar het item over gaat!”
    Iemand dat boek al gelezen waar ze het over hebben in het filmpje?
    E3 2013 (Algemeen)
    Raptr - Twitter

Approved 9-lifer Kennaah's schermafbeelding
    iTrader
    127 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snoeckers Bekijk bericht
    Ge gaat het u niet beklagen. Qua sfeer moet het zeker niet onderdoen voor Skyrim.

Zit zelf tegen het einde van Act 1, denk ik toch

Spoiler:

Had het even op PC gespeeld en de controls op Xbox zijn toch wel pakken vloeiender.
    Graphics zijn ook top.
    Spoiler:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SHIGSY Bekijk bericht
    Introclipje al niet kindvriendelijk, goed RPG-teken. Kan difficulty gelijk niet veranderen. Dark it must be...

Verwarrend begin. Wil de tutorial afwerken, komt duidelijk op dat autosave zandlopersymbool is dat ik toch meen gezien te hebben. Aan de arena, moest even iets anders doen, Xbox uitgezet maar geen save file?

Enfin, straks derde poging New Game na het eten, alvast veelbelovend begin. Ondertussen iemand met difficulty antwoord?

Edit: Tapatalk lastig aan het doen. Postballast verwijderd, als dat nog gebeurd, geef me maar een seintje...
    Kunt difficulty veranderen als je start duwt terwijl je speelt. Idd dat zandloppertje is zeer vervelend, soms is het een teken dat het laad en veranderd het in een skelethoofd. Andere keren ist een autosave.
    Zelf veel saven, zeker op dark difficulty (moeilijkste dus).
    3DS Friendscode: 0834-2425-2785
    PSN: gogeta-san

iTrader
    59 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kennaah Bekijk bericht
    Spoiler:
    Goed om te weten .

Member
    iTrader
    5 (100%)
    Mijn vraag is eigenlijk of de combat complexer en tactischer is als in Skyrim. Skyrim is echt een zeer mooi spel, maar ik heb de indruk dat het een beetje repetitief is.

iTrader
    127 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mugiwara Bekijk bericht
    Mijn vraag is eigenlijk of de combat complexer en tactischer is als in Skyrim. Skyrim is echt een zeer mooi spel, maar ik heb de indruk dat het een beetje repetitief is.
    Combat is complexer en tactischer dan in Skyrim en vele andere rpg's van tegenwoordig. Zeker op dark difficulty gaat ge veel moeten ontwijken en u moment om aan te vallen zorgvuldig kiezen.
    Paar voorbeelden 1 of 2 hits en ge zijt eraan.
    Als ze u in de rug slagen, dan heeft hun aanval ook +200% damage, dus daar moet je ook rekening meehouden. Als je omsingelt is u eerste prioriteit eruit zien te geraken.
    Etc..

Member syndrom's schermafbeelding
    iTrader
    86 (96%)
    ge moet soms echt weglopen om u wat ruimte te geven voor een trap of bomb te smijten. Echt cool
    Only toward when gentle Jesus, meek and mild, makes his appearance are those who won't accept the message told they must depart into everlasting fire. Is this morality, is this ethics?

I submit not only is it not, not only does it come with the false promise of vicarious redemption, but it is the origin of the totalitarian principle which has been such a burden and shame to our species for so long.

Crew Member Den_John's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    9lives - X360 Games - The Witcher 2: Assassins of Kings - The Witcher 2 - Enhanced Edition

Het is al geen geheim meer dat CD Projekt en Namco Bandai het afgelopen jaar hard hebben gewerkt aan de Xbox 360-versie van The Witcher 2. Vorige maand konden jullie nog lezen hoe het spel er tussentijds uitzag, maar nu ligt de game in de rekken en is het tijd voor ons deskundig oordeel. Weet The Witcher 2: Enhanced Edition een jaar na dato ons nog steeds te verleiden?

iTrader
    0
    Paar kleine irritaties tot nu toe maar niets erg. Dat scangedoe onder linkerknuppel hangt mijn voeten uit, activeer dat veel te vaak op momenten waar ik het niet nodig heb, combat dus. Dark zwaar savegebeuren, mis een autosave button. Zeg dat bij veel RPG's maar het is gewoon te handig om niet meer te hebben ipv elke keer maar weer menu te moeten bezoeken. Mass Effect 3 nog vers in het geheugen. Ben van nature een mage of toch wat daar het meest bij aansluit. Barbaric melee is not my style maar het geeft niet. Muziek en sfeer zitten goed, dat ben je al 75% gesettled.
    E3 2013 (Algemeen)
    Raptr - Twitter

iTrader
    127 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SHIGSY Bekijk bericht
    Paar kleine irritaties tot nu toe maar niets erg. Dat scangedoe onder linkerknuppel hangt mijn voeten uit, activeer dat veel te vaak op momenten waar ik het niet nodig heb, combat dus. Dark zwaar savegebeuren, mis een autosave button. Zeg dat bij veel RPG's maar het is gewoon te handig om niet meer te hebben ipv elke keer maar weer menu te moeten bezoeken. Mass Effect 3 nog vers in het geheugen. Ben van nature een mage of toch wat daar het meest bij aansluit. Barbaric melee is not my style maar het geeft niet. Muziek en sfeer zitten goed, dat ben je al 75% gesettled.
    Nog nooit gehad dat ik dat tijdens een gevecht per ongeluk geactiveerd heb hoor.
    En je kunt hier ook best een mage zijn, eens je lvl 10 bent gwn al u punten in sign steken. Je zult altijd wel een beetje melee combat moeten.

Member
    iTrader
    5 (100%)
    Ik speel ook elke keer mage bij rpg's, maar bij Skyrim was ik het echt beu en ben ik met een warrior herbegonnen^^ Hoop dat de mage hier leuk is..

Member valdemaniak's schermafbeelding
    iTrader
    117 (100%)
    ik wil voor full melee built gaan, maar ik speel op normal en ik vind de combat supermoeilijk. Niet dat dat een probleem is hoor, maar ik vond Dark Souls een veel makkelijker spel...
    Battalion: Antwerp Death Metal - join our facebook page!
    STEAM: valdemaniak PSN: valdemaniak
    Xbox Live: valdemaniak
    Sever the head... of the undead!

iTrader
    59 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door valdemaniak Bekijk bericht
    ik wil voor full melee built gaan, maar ik speel op normal en ik vind de combat supermoeilijk. Niet dat dat een probleem is hoor, maar ik vond Dark Souls een veel makkelijker spel...
    Combat is toch echt niet moeilijk? Gewoon beetje kijken naar welk zwaard je moet gebruiken en dan veel rollen + riposte.

@Shigsy, heb echt nog nooit die amulet scan per ongeluk gebruikt.

Pagina 7 van 12 EersteEerste ... 34567891011 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten