Pagina 16 van 49 Eerste ... 612131415161718192026 ... Laatste

Discussie: Battlefield 3

valdemaniak's schermafbeelding
    iTrader
    117 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maartendq Bekijk bericht
    ...
    kleine EDIT: wat ik me wel geenzins kan inbeelden is hoe dit spel leuk is met 64 man op die maps. Ik heb er een drietal gespeeld en elk ene was quasi perfect voor 12v12. Dit is iets dat ik ook al gemerkt had bij Bad Company 2: 16v16 werd in elke map gewoon een clusterfuck van jewelste terwijl 12 v 12 veel overzichtelijker bleef. Misschien dat maps als Caspian Border zich meer lenen tot zo'n gigantische spelersaantallen maar voor het ogenblik vind ik die 32v32 maar een gimmick voor mensen die van clusterfucks houden. Beeld je overigens eens in dat je Rush speelt met 32 man per team. De aanvallers zijn binnen de vijf minuten door hun tickets heen.
    in IGN review zeggen ze dat de mappen sowieso gedownscaled zijn voor de consoles om het lagere spelersaantal op te vangen. Dus op pc zullen de mappen groter zijn? Fijn dat Dice daar voor welk platform dan ook rekening mee heeft gehouden.

Hoe dan ook, goed om te lezen dat het op de xdoos snor zit met die mapgrootte, hopelijk kan ik daar straks mee akkoord gaan.
    Battalion: Antwerp Death Metal - join our facebook page!
    STEAM: valdemaniak PSN: valdemaniak
    Xbox Live: valdemaniak
    Sever the head... of the undead!

Koffe's schermafbeelding
    iTrader
    60 (98%)
    Ik heb zowel een ps3 als xbox360 thuis maar ik weet niet goed voor welke ik 't in huis moet halen.
    Is er een groot verschil tussen de 2 versies of maakt het zoveel niet uit? Xbox live is geen probleem.
    psn: Ashtaria

dj unc's schermafbeelding
    iTrader
    61 (100%)
    je moet maar eens lezen in het ps3 gedeelte, er zijn er wel een aantal die klagen over voice-lag, op xbox geen problemen ondervonden gisteravond.

Kan je ook kiezen bij welke squad je spawnt? We spelen meestal met 5 man,
    en aangezien er maar 4 man in een squad kan, moet de vijfde ons altijd zoeken op de map.

gisteren heel cool: ik spawn met een parachute, zie een vijandelijke tank rijden in onze basis, met de Bazooka vernield tijdens de landing
    I'd rather be a hammer than a nail

my Gamercard

Jeroen_HD's schermafbeelding
    iTrader
    22 (96%)
    Ik twijfel nog om deze te kopen op xbox. BInnenkort een nieuwe pc, en dan zou ik het zowiso daar op spelen. Maarja. Dan koop ik dat spel 2 keer he
    Steam: The VendeTTa Lord
    NES-SNES-ATARI2600-GAMECUBE-XBOX-WII-XBOX360-DS-3DS-PSVITA-WIIU
    Radeon HD7970, Core™ i5-3570K, 120G-SSD, Fatal1ty Z77 Performance, 1TB HD103SJ, 8 GB DDR3-1600 Kit, Mugen 2-cooler

Lemme's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Spel zou vandaag moeten verstuurd moeten worden door amazon. Dit weekend naar Normandië met m'n vriendin en volgend weekend is zij alleen weg met vriendinnen naar London.

Tobias Fünke: "Are you forgetting that I was a professional twice over - an analyst and a therapist?
    The world's first analrapist."

Xbox LIVE: De Lemme

maartendq's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door valdemaniak Bekijk bericht
    in IGN review zeggen ze dat de mappen sowieso gedownscaled zijn voor de consoles om het lagere spelersaantal op te vangen. Dus op pc zullen de mappen groter zijn? Fijn dat Dice daar voor welk platform dan ook rekening mee heeft gehouden.

Hoe dan ook, goed om te lezen dat het op de xdoos snor zit met die mapgrootte, hopelijk kan ik daar straks mee akkoord gaan.
    Ik denk niet dat de maps kleiner gemaakt zijn voor consoles. In Caspian Border bijvoorbeeld kan je érg lang rondlopen voor je iemand tegenkomt als je maar met 24 spelers op een server zit. Dit is natuurlijk wel ideaal voor flankmanoeuvres en om voertuigen te kunnen ontlopen. De andere maps zijn quasi gemaakt voor 12v12, je voelt dat gewoon. De maps zitten vol genoeg maar tegelijkertijd heb je wat ademruimte en wordt een aanval op een mcom geen kwestie van zergen maar van zorgvuldig de buurt uitkammen terwijl een andere groep de andere mcom aanvalt.

Ik blijf erbij, 64 spelers is een gimmick om PC gamers te lokken. Klinkt cool maar in de praktijk is dat gewoon belachelijk onoverzichtelijk. Iedereen kan letterlijk overal zitten en het aantal voertuigen is niet bepaald aangepast aan zoveel spelers per team met als gevolg dat de overgrote meerderheid als infanterist mag spelen of campen bij de vehicle spawn.

Piekatsjoe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Die 64 spelers is ideaal voor conquest, voor rush vind ik het ook wat te veel .

Sent from my ZTE-BLADE using Tapatalk
    PSN: Piekatsjoe

Furiez's schermafbeelding
    iTrader
    66 (99%)
    Ik vond BC2 ook sowieso aangenamer spelen op xbox dan op pc. Dus die 64 man interesseert mij dan ook niet veel.

syndrom's schermafbeelding
    iTrader
    86 (96%)
    ik speel vanavond wat normaal mensen die willen samen gamen:

reavxBE
    Only toward when gentle Jesus, meek and mild, makes his appearance are those who won't accept the message told they must depart into everlasting fire. Is this morality, is this ethics?

I submit not only is it not, not only does it come with the false promise of vicarious redemption, but it is the origin of the totalitarian principle which has been such a burden and shame to our species for so long.

DePiespaal's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Domme vraag, ik weet het.

Maar online gamen bij Xbox hoe gaat dat precies in zijn werk? Is dat betalend?
    Is het leuker met gamepad spelen dan met muis en toetsenbord? Ik ga ervan uit dat spelen via muis nog altijd beter is in een FPS.
    - Nee, bedankt. Ik amuseer mij wel alleen. -

the_real_hex's schermafbeelding
    iTrader
    33 (100%)
    je moet van mol zijn om zo een vraag te durven stellen

natuurlijk is muis beter , maar de controller went ook na een tijdje .
    CrOnIc FoR My ToNic

Piekatsjoe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Je hebt een xbox live gold abbo nodig om te kunnen online gamen .

Ik vind het persoonlijk aangenamer om te gamen met een controller vanuit mijn zetel dan aan een bureau te zitten . Zelfs voor FPS games...
    PSN: Piekatsjoe

Evil Force's schermafbeelding
    iTrader
    48 (98%)
    Is toch gewoon persoonlijke voorkeur lol.
    Speel je liever met muis, ga dan voor pc ldo.
    XBL: HerbDoctorKrul

maartendq's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piekatsjoe Bekijk bericht
    Die 64 spelers is ideaal voor conquest, voor rush vind ik het ook wat te veel .

Sent from my ZTE-BLADE using Tapatalk
    Voor conquest zit je dan toch gewoon een capture point te zergen in plaats van er omzichtig op af te gaan?

Nuja, ik speel liever rush dan conquest om de simpele reden dat ik vroeger doodgraag Wolfenstein: Enemy Territory speelde en Rush gewoon een verlengde daarvan is.

Ik erger me wel rot aan het merendeel van de spelers. Iedereen gedraagt zich precies als een kieken zonder kop. "Charge has been planted" en driekwart van je team doet gewoon rustig verder waarmee het bezig was. Een deur? Ze gaan er gewoon met zes instaan in plaats van hem met twee onder schot te houden zodat niemand er levend doorkan. Een tank? Niet denken dat iemand er ook maar aan denkt z'n class verandert naar engineer (in m'n laatste game eigenhandig een tank afgemaakt met 4 schoten; gelukkig bleef-ie vriendelijk staan waar hij stond). Gisteren eigenhandig twee mcoms opgeblazen omdat m'n team blijkbaar geen zin had om aan te vallen. Zit er ergens iemand achter je eigen linies? Niet denken dat je team hem eerst gaat uitschakelen, ze doen gewoon verder waarmee ze bezig waren (lees: afgeknald worden door die persoon).

Blijkbaar zijn de meesten veel meer geïnteresseerd in het afknallen van alles en iedereen dan in het daadwerkelijk volbrengen van je opdracht, vervelend genoeg.

Afgezien van dat is het een topspel.
    Laatst gewijzigd door maartendq; 27 oktober 2011 om 15:14

Evil Force's schermafbeelding
    iTrader
    48 (98%)
    Daarom is het obv interessanter om met vrienden samen te spelen.
    XBL: HerbDoctorKrul

Pagina 16 van 49 Eerste ... 612131415161718192026 ... Laatste

Regels voor berichten