Pagina 15 van 49 Eerste ... 511121314151617181925 ... Laatste

Discussie: Battlefield 3

lookoutordie's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Ik twijfel tussen mijn brommer verzekeren en dan wachten tot de 16e November om dan BF3 te kopen ofwel nu BF3 kopen en wachten tot de 16e om dan pas mijn brommer te verzekeren. Difficult choice!
    Laatst gewijzigd door lookoutordie; 26 oktober 2011 om 19:12

iTrader
    11 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lookoutordie Bekijk bericht
    Maar ik twijfel tussen mijn brommer verzekeren en dan wachten tot de 16e November om dan BF3 te kopen ofwel nu BF3 kopen en wachten tot de 16e om dan pas mijn brommer te verzekeren. Difficult choice!
    Als ge zo krap bij kas zit kunde mss overwegen om BF3 niet te kopen?

Spel is fucking awesome!!! Krijg ni genoeg van die online..

iTrader
    0
    zijn de graphics beter dan in de beta?
    want ik vond ze toen echt nie mooi

maartendq's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door overxander Bekijk bericht
    Grafisch kan het aan Crysis 2 tippen. Mijn mond hing op de grond tijdens de tweede missie in single player.

En dan heb ik het over de PC versie van Crysis 2 (minus DX11 wel).
    Laatst gewijzigd door maartendq; 26 oktober 2011 om 18:36

Apocalypt0's schermafbeelding
    iTrader
    132 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lookoutordie Bekijk bericht
    Maar ik twijfel tussen mijn brommer verzekeren en dan wachten tot de 16e November om dan BF3 te kopen ofwel nu BF3 kopen en wachten tot de 16e om dan pas mijn brommer te verzekeren. Difficult choice!
    waarom quote gij mijn bericht nu? O.o heeft er niks mee te maken eerlijk gezegd .
    maar goe, ik zou wachten. Tis maar een spel.
    " A great civilization is not conquered from without until it has destroyed itself from within."

PSN: PRQPHET_

iTrader
    132 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door overxander Bekijk bericht
    Véél beter, ik heb in de beta maar 2 matchkes gespeeld, maar dit overtreft alles. Idd vergelijkbaar met Crysis 2 ^^. Kopen die handel!

OT: Die jetmissie is bangelijk
    " A great civilization is not conquered from without until it has destroyed itself from within."

iTrader
    39 (93%)
    Soo gaayyy

Heb nog nooit met ne maat deftig in ne squad gezeten.

lookoutordie's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door freakblade Bekijk bericht
    waarom quote gij mijn bericht nu? O.o heeft er niks mee te maken eerlijk gezegd .
    maar goe, ik zou wachten. Tis maar een spel.
    Haha wtf, zie het net ook . Goede vraag waarom ik u gequote heb, waarschijnlijk effe onoplettend geweest.

Noodle's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Vandaag in media markt Hasselt gehaald en net de single player uitgespeeld (wel op easy... ) in tegenstelling tot de review vond ik de singleplayer enorm goed! (maar kort) en grafisch... vooral de jet level vond ik adembenemend knap gemaakt...
    Alea jacta est

iTrader
    132 (100%)
    Daarjuist wa mp gespeeld. Leuk, tga wel snel en tis gewoon worden met de controls na Gears 3.
    Kheb ook al 2x Co-op gespeeld. Public dan wel, mr wtf. Ik mocht telkens reviven want den andere was dood. Echt nie fun zo.
    Dan de missie met chopper, hij telkens piloot en na 5 sec. storten we al te pletter. Plezant is anders.

Fir3wulf's schermafbeelding
    iTrader
    81 (100%)
    morgen eens wa winkels afgaan om deze
    Steam, PSN, Nintendo, Origin, Uplay: Fir3wulf
    Desktop: i7-3770k - ASUS STRIX GTX 970 - 16Gb Corsair vengeance pro - 60GB SSD + 2x2Tb HDD - 250GB SSD - HP 2211x

maartendq's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Een uurke multiplayer gespeeld.. Wat.Een.Game. Enkele bevindingen:

-Gameplay: Damage model heeft veel weg van dat van COD, wat wil zeggen dat je snel neergaat en quasi niet kan reageren als ze je in de rug gaan aanvallen. Persoonlijk vind ik dit een pluspunt want in 'n spel als Battlefield zou tactical awareness belangrijker moeten zijn dan snelle reflexen. Het feit dat je niet als een spons kogels kan absorberen zorgt er ook voor dat je realistischer gaat spelen (crouch, prone en gewoon alles rond je in het oog houden) en niet zoals in BC2 even snel een half slagveld gaat aflopen wetende dat je toch tegen een stootje kan. Recoil is erg voelbaar: als je vlak tegenover elkaar staat kan je nog sprayen maar vanaf een bepaalde afstand doe je het best niet meer.

-Geluid: eng. Heel eng. Zo echt klinkt dit spel. Je voelt de kogels gewoon rond je oren suizen en de geweren klinken zéér realistisch en dodelijk, zeker met een headset op je kop. Je voelt je gewoon betrokken in de gevechten

-Grafisch: net zoals Crysis 2 indrukwekkend op sommige plaatsen (vooral outdoor) en minder indrukwekkend op andere (vooral indoor). Spel draait aan een vlotte en quasi ononderbroken framerate.

-Controls: beter dan Bad Company 1. Ik heb geen idee hoe de controls van Bad Company 2 waren gezien ik dat enkel op PC gespeeld heb. Gunplay voelt accuraat aan.

Dit spel speelt en voelt anders aan dan BC2. Het is ook een stuk meer afgewerkt, meer gepolished.

Ik dacht nooit dat ik het ging zeggen maar dit veegt gewoon de vloer aan met COD.

kleine EDIT: wat ik me wel geenzins kan inbeelden is hoe dit spel leuk is met 64 man op die maps. Ik heb er een drietal gespeeld en elk ene was quasi perfect voor 12v12. Dit is iets dat ik ook al gemerkt had bij Bad Company 2: 16v16 werd in elke map gewoon een clusterfuck van jewelste terwijl 12 v 12 veel overzichtelijker bleef. Misschien dat maps als Caspian Border zich meer lenen tot zo'n gigantische spelersaantallen maar voor het ogenblik vind ik die 32v32 maar een gimmick voor mensen die van clusterfucks houden. Beeld je overigens eens in dat je Rush speelt met 32 man per team. De aanvallers zijn binnen de vijf minuten door hun tickets heen.
    Laatst gewijzigd door maartendq; 26 oktober 2011 om 22:45

Piekatsjoe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Bom van een game .

Met paar man van m'n clan samengespeeld en het valt op dat als je zelfs met z'n 3 wat samenwerkt, de rest van uw team gewoon volgt . Maps zijn meer dan deftig, grafisch is het spel top (imo), controls zijn in orde.

Als iemand last heeft van niet met zijn maat in squads te zitten, hadden dit ook vanavond...

- Zit je in een ander team: ronde gewoon uitspelen en dan van team switchen volgende map, is altijd wel plaats.

- Zit in zelfde team, maar andere squad: leaved gewoon uw squad en join dan een ander.

Wel irritant maar is maar een klein minpuntje die het plezier niet kan vergallen .
    PSN: Piekatsjoe

iTrader
    39 (93%)
    Ik wil wel clan

ReVaX Be

the_real_hex's schermafbeelding
    iTrader
    33 (100%)
    kan je in deze versie ook tegen bots spelen ?
    CrOnIc FoR My ToNic

Pagina 15 van 49 Eerste ... 511121314151617181925 ... Laatste

Regels voor berichten