Pagina 3 van 66 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 60 van 1314
    Member SHIGSY's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shepard Bekijk bericht
    Aan Oblivion heb ik honderden uren versleten, hopelijk kan TESV evenveel spelplezier leveren.
    @SHIGSY: Ja, muziek is heel mooi. Lijkt wel minder op het Oblivion-theme dan dat het Oblivion-theme op dat van Morrowind lijkt imo. Is het weer Jeremy Soule die componeerde?
    Op Wikipedia is bij Skyrim Jeremy Soule bijgezet in de omschrijving. Mogen we niet als officieel nemen maar het stond er een paar dagen geleden nog niet.
    The Elder Scrolls V: Skyrim - Wikipedia, the free encyclopedia

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NeverwinterX Bekijk bericht
    Tja dat vergt wat meer inleving van jouw kant ja. Mij kunnen filler merchants, filler npc's en filler houses niet zoveel boeien. Met "filler" bedoel ik standaard, zonder nut bij quests, zonder werkelijke toegevoegde waarde: het boeit mij niet als er 100den npc's rondwandelen met een paar standaard lijnen tekst of 100den huizen met wat standaard inhoud. Als dat weglaten er tenminste voor zorgt dat andere aspecten beter uitgewerkt zijn: zoals bijvoorbeeld de combat en het level design. Op die punten scoort dat toch beter dan oblivion: combat is veel uitgebreider en niet standaard met een zwaardje zwaaien zoals in oblivion en verschillende levels en omgevingen ipv de erg generische bossen en generische dungeons van oblivion. Maar goed begrijp me niet verkeerd: ik vind dat soort games als oblivion ook leuk, maar het andere type eveneens. Het heeft zijn voor- en nadelen.
    Kunnen we nog lang over voort gaan. Als eigen inleving het doelpunt is, dan moet de developer voor een correcte assist zorgen.

Puur voor mijn rekening en weer kort door de bocht -> combat is al jaren combat. Met uitzondering van MMO's blijft goede combat bij mij niet echt hangen. Een vorm van saaiheid is er altijd als het met "zwaardjes slaan en pijltjes schieten" te doen is, ronduit te simplistich (auto...), dan blijft dat hangen. Mages, daar zit wel een gevoelig verschil op maar daar zal grafisch toch wel voor 90% een handje bij hebben.

Reken daar dan nog eens bij dat ik een vurige aanhanger blijf van turn based en dat zien we helaas haast niet meer.

Nog even met je tekst geprutst:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NeverwinterX Bekijk bericht
    "weglaten van fillers" <-> "level design"
    Als je het ene weg laat, is er automatisch al geen pluspunt meer bij level design, hangt voor mij onvoorwaardelijk aan elkaar vast. Om in The Elder Scrolls-sfeer te blijven, moet er niet aan denken hoe het zou geweest zijn moest Oblivions Imperial City enkel maar NPC's bevatten die iets bij te dragen hebben aan quests, huizen enkel toegankelijk als er iets te doen is, bossen enkel maar de bomen zijn,...
    Laatst gewijzigd door SHIGSY; 30 december 2010 om 22:23

iTrader
    0
    We zijn 06/01/11, vandaag zou Game Informer een teken van leven moeten geven over Skyrim.

Check back here on January 6th to see the cover reveal, which is the beginning of an entire month of coverage devoted to Bethesda's latest potential masterpiece.
    Nog een ander nieuw spel in de running:

Andrew Reiner has revealed via twitter that this month’s Game Informer will reveal a brand new game, with the only hint being it’s a sequel to a well known title.

“In addition to Skyrim, this issue holds an unannounced sequel. Guess away,” said Reiner on Twitter.

Reiner later added that “The unannounced game ISN’T a BETHESDA game.”
    Edit:
    Aftrap is gegeven voor hun Skyrim-rally:

Dat stukje geschiedenis onder Elder Scrolls Retrospective is wel leuk voor door te nemen maar Elder Scrolls Wiki toch iets aangenamer.

Bwuh, ik wil het boekje!
    Laatst gewijzigd door SHIGSY; 6 januari 2011 om 19:25

iTrader
    0
    Haha, the secret is out! Als het tenminste correct is.

Gamers are clever people, so clever in fact that they have already decrypted the cover of Game Informer, revealing some juicy details on Elder Scrolls Skyrim.

Fans have already decoded Game Informer’s cryptic Skyrim cover, surprisingly revealing hints of a plot revolving around heroes, evil and war.

From the decrypted code below it sounds like gamers are going to have their hands full keeping evil at bay.

Exciting stuff.

DOVAHKIIN DOVAHKIIN / NAAL OK ZIN LOS VAHRIIN / WAH DEIN VOKUL MAHFAERAAK AHST VAAL / AHRK FIN NOROK PAAL GRAAN / FOD NUST HON ZINDRO ZIN / DOVAHKIIN FAH HIN KOGAAN MU DRAAL /

AHRK FIN KEL LOST PRODAH / DO VED VIING KO FIN KRAH / TOL FOD ZEYMAH WIN KEIN MEYZ FUNDEIN / ALDUIN FEYN DO JUN / KRUZIIK VOKUN STAADNAU / VOTH AAN BAHLOK WAH DIIVON FIN LEIN

DRAGONBORN DRAGONBORN / BY HIS HONOR IS SWORN / TO KEEP EVIL FOREVER AT BAY / AND THE FIERCEST ROUT / WHEN THEY HEAR TRIUMPH’S HONOR / DRAGONBORN FOR YOUR BLESSING WE PRAY

AND THE SCROLLS HAVE FORTOLD / OF BLACK WINGS IN THE COLD / THAT WHEN BROTHERS WAGE WAR COME UNFURLED / ALDUIN BANE OF KINGS / ANCIENT SHADOW UNBOUND / WITH A HUNGERY TO SWALLOW THE WORLD

Approved 9-lifer Vraeck's schermafbeelding
    iTrader
    38 (100%)
    hier enkele scans

Gaming Everything

Approved 9-lifer Ashroh's schermafbeelding
    iTrader
    73 (100%)
    Het zal weer een leuke eindejaar zijn, al die games die op dat moment uitkomen. Ik denk dat er nog enkele gaan verschuiven naar 2012, net zoals vorig jaar.

iTrader
    0
    Tekstinfo deleted, betere versie zoeken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ashroh Bekijk bericht
    Het zal weer een leuke eindejaar zijn, al die games die op dat moment uitkomen. Ik denk dat er nog enkele gaan verschuiven naar 2012, net zoals vorig jaar.
    Denk niet dat Skyrim daar slachtoffer van zal worden. Datum is iets te speciaal.

Member Tsubasa's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SHIGSY Bekijk bericht
    Tekstinfo deleted, betere versie zoeken.

Denk niet dat Skyrim daar slachtoffer van zal worden. Datum is iets te speciaal.
    ?

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door evil-duckie Bekijk bericht
    ?
    Ik was iets te haastig geweest. Rommelig stukje tekst gequote.

iTrader
    13 (100%)
    nee nee, ik vraag mij af wat je bedoelt met "datum is iets te speciaal"

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door evil-duckie Bekijk bericht
    nee nee, ik vraag mij af wat je bedoelt met "datum is iets te speciaal"
    111111

OfficiŽle feestdag in BelgiŽ. Hopelijk iets eerder beschikbaar.

iTrader
    13 (100%)
    ah, zo bedoel je ja dat wist ik, lol, ik dacht dat je bedoelde dat 11 november iets speciaal was voor Bethesda of Elder Scrolls.

Member Coppez's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    mss een beetje offtopic maar ik vraag het hier maar snel, ik heb recent terug een xbox aangeschaft nadat mijn oude het had begeven na al 3 maal rrod te herstellen. ^^ En ik heb precies nog eens zin om een goede RPG te spelen. Ik heb oblivion wel eens gespeeld en sprak me wel aan toen. Welke (liefst recente) rpg kunnen jullie mij aanraden?
    Thx in advance.

Member Vlad Tepes's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Lost Odyssey is een dikke aanrader
    Divinity II: The Dragon Knight Saga

iTrader
    0
    Die behind the scenes bij Bethesda, dat is toch echt wel om diep van te zuchten.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Tepes Bekijk bericht
    Absoluut een aanrader. Net mijn tweede playthrough er op zitten en de DLC Seeker of the Deep afgewerkt. Bijna toch, de laboratory boss krijg ik maar niet tegen de grond... Geen save point in gans die DLC. Bij KO terug de 25 verdiepingen afwerken voor een nieuwe poging.

Ik wil een vervolg op LO!
    Laatst gewijzigd door SHIGSY; 12 januari 2011 om 04:20

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Tepes Bekijk bericht
    Divinity II: The Dragon Knight Saga
    Toen ik een trailer van die LO bekeek dacht ik aan Final Fantasy. Men kennis over games is nie echt uitgebrijd maar ik ken het nog van vroeger van op de ps. Is die Final Fantasy tegenwoordig nog iets?

Divinity ken ik de 1 niet van en is dan mss beetje lastig om met de 2 te beginnen of is dat niet nodig dat je de 1 kent?

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Coppez Bekijk bericht
    Toen ik een trailer van die LO bekeek dacht ik aan Final Fantasy. Men kennis over games is nie echt uitgebrijd maar ik ken het nog van vroeger van op de ps. Is die Final Fantasy tegenwoordig nog iets?
    Zeker een connectie met Final Fantasy. Mistwalker Studios is opgericht door de geestelijke vader van de Final Fantasy-games en degene die de muziek voor Lost Odyssey gedaan heeft, was ook verantwoordelijk voor de muziek in alle FF-games behalve 13. Is FF tegenwoordig nog iets? Ik vind in elk geval van niet, FF13 was echt niet goed.

iTrader
    1 (100%)
    Zeker een connectie met Final Fantasy. Mistwalker Studios is opgericht door de geestelijke vader van de Final Fantasy-games en degene die de muziek voor Lost Odyssey gedaan heeft, was ook verantwoordelijk voor de muziek in alle FF-games behalve 13. Is FF tegenwoordig nog iets? Ik vind in elk geval van niet, FF13 was echt niet goed.
    Okť bedankt. Ik zie hem voor 16 euro op the hut staan dus ik ga hem eens bestellen denk. Kan ik niet veel mee mis doen dan he. En nu zal ik hier zwijgen over dit game.

Kijk precies ook wel ergens uit naar deze nieuwe "oblivion" heb precies terug zin gekregen om af en toe te gamen, nu maar hopen dat het tegen november weer niet helemaal over is

Member Dark_ParaSite's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Moet u hier toch in tegenspreken hoor, vond FF13 echt een enorm goed spel. Ok heel linear tot ge aan de grote vlaktes komt... ma het verhaal en sfeer zat volgens mij toch wel goed

Approved 9-lifer Fristii's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Die behind the scenes bij Bethesda, dat is toch echt wel om diep van te zuchten.

Absoluut een aanrader. Net mijn tweede playthrough er op zitten en de DLC Seeker of the Deep afgewerkt. Bijna toch, de laboratory boss krijg ik maar niet tegen de grond... Geen save point in gans die DLC. Bij KO terug de 25 verdiepingen afwerken voor een nieuwe poging.

Ik wil een vervolg op LO!
    Beetje offtopic, maar nog online shops waar ge LO kunt bestellen, overaal waar ik kijk is die out of stock?

Approved 9-lifer Kennaah's schermafbeelding
    iTrader
    121 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fristii Bekijk bericht
    Beetje offtopic, maar nog online shops waar ge LO kunt bestellen, overaal waar ik kijk is die out of stock?
    in game mania hebben ze hem 2de hands

Productfiche

en op amazon is hij ook nog te vinden
    Lost Odyssey: Amazon.co.uk: PC & Video Games

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten