Pagina 21 van 22 EersteEerste ... 11171819202122 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 401 t/m 420 van 428

Discussie: Mass Effect 3

Member
    iTrader
    117 (100%)
    Startte gisteren m’n ME3 op nog wat MP te spelen… zegt het spel opnieuw een origin account nodig hebben. Druk op A en ga gewoon door, savegame etc gewoon in check, heb m’n unlockte classes en wapens. Hey ho let’s go denk je dan -> merk ik toch wel niet dat al m’n stats gereset zijn voor de achievements zeker? Ook diegene die ik al had, da’s natuurlijk niet zo’n probleem, maar m’n +- 3000 kills voor de veteran waar ik aan aan t werken was ben ik ook kwijt bijvoorbeeld.
    Heel fraai EA, heel fraai. Mijne kop eraf als dat weer niks met dat Origin gedoen te maken heeft, waar ik allemaal niks van moet weten, die zever altijd…
    Battalion: Antwerp Death Metal - join our facebook page!
    STEAM: valdemaniak PSN: valdemaniak
    Xbox Live: valdemaniak
    Sever the head... of the undead!

Member SHIGSY's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Vond die Vega nu eens niets van waarde hebben in Mass Effect 3 maar allez kom, elke extra mediavorm van Mass Effect zullen we maar meepakken:

Paragon Lost Teaser | BioWare Blog

Edit:
    Druk me eigenlijk nogal braaf uit... Hebben ze een galaxy aan opties om er een character uit te kiezen om wat dieper op in te gaan. Pakken ze Vega? Come on...
    Laatst gewijzigd door SHIGSY; 16 april 2012 om 23:22
    Miyamoto: "A delayed game is eventually good, a bad game is bad forever."
    HALO (1 Bungie-title 2 rule them all!) - SPLINTER CELL (Sam Fisher needs you!)
    E3 2013 (Algemeen)
    Raptr - Twitter

Member
    iTrader
    4 (100%)
    Eindelijk ook uitgespeeld. Meh, meh, meh. Het is zeker geen slechte game, maar toch wel echt een clusterfuck van coole momenten, die dan jammer genoeg totaal teniet gedaan worden door cheesy brol en belachelijke plotholes...

Hadden er nog meer mensen het gevoel dat 1 en 2 heerlijke avonturen waren met een hoop dingen om te ontdekken, terwijl dit toch echt gewoon een rollercoaster beleving was? Een redelijk intense, maar dan nog. ME2 was coq-au-vin, dit was KFC...
    PSN: PalSwearengen
    Custom Avatars pls: ik haat anime, The Phantom Menace en random pop culture verwijzingen die al 100 jaar niet meer cool zijn. Grote dank!

Approved 9-lifer
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HelpYouFall Bekijk bericht
    Eindelijk ook uitgespeeld. Meh, meh, meh. Het is zeker geen slechte game, maar toch wel echt een clusterfuck van coole momenten, die dan jammer genoeg totaal teniet gedaan worden door cheesy brol en belachelijke plotholes...

Hadden er nog meer mensen het gevoel dat 1 en 2 heerlijke avonturen waren met een hoop dingen om te ontdekken, terwijl dit toch echt gewoon een rollercoaster beleving was? Een redelijk intense, maar dan nog. ME2 was coq-au-vin, dit was KFC...
    ME3 was een prima spel (niet van het niveau van nr2, maar toch een prima spel), tot ongeveer de laatste 20 minuten.
    All wars are civil wars, cause all men are brothers
    The captain's place is on the Battlefield

Approved 9-lifer Kennaah's schermafbeelding
    iTrader
    123 (100%)
    Het grootste probleem was vooral dat u keuzes geen effect leken te hebben
    Spoiler:
    U beslissingen zijn gewoon herleid naar een statistiekje in het war asset menu en dat is het dan.
    3DS Friendscode: 0834-2425-2785
    PSN: gogeta-san

Member Dark_ParaSite's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    ligt het aan mij of is de prijs ineens terug gestegen in de uk shops? gisteren gekeken voor op thehut of play.Com te bestellen zoals altijd. Staat die ineens terug aan 50€, op play 26, ma zodra die in men winkel mand zit herspringt da naar 50...

Member SHIGSY's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Leuk gedaan:
    What If Mass Effect’s Reapers Had Captured The Useless Species Too?

Reaper Hanar!

Mag tijd gaan worden voor wat story DLC... Hop hop e3!
    Miyamoto: "A delayed game is eventually good, a bad game is bad forever."
    HALO (1 Bungie-title 2 rule them all!) - SPLINTER CELL (Sam Fisher needs you!)
    E3 2013 (Algemeen)
    Raptr - Twitter

Approved 9-lifer
    iTrader
    123 (100%)
    Weblogs
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kennaah Bekijk bericht
    Het grootste probleem was vooral dat u keuzes geen effect leken te hebben
    Spoiler:
    U beslissingen zijn gewoon herleid naar een statistiekje in het war asset menu en dat is het dan.
    Als ge echt een visuele representatie wilt vraag je toch wel veel. Om al die verschillende outcomes te programmeren zijn ze nog wel ff bezig.

Dat haalt uiteraard niets weg van het feit dat de eindfilmpjes serieus ondermaats zijn. De laatste minuten van die filmpjes waren idd teleurstellend. Ma soit, k'heb al vele uren verloren met die discussie, gezien ik één van de weinige defenders was van Bioware's aanpak.
    "Ignis aurum probat"

iTrader
    123 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marginal0 Bekijk bericht
    Als ge echt een visuele representatie wilt vraag je toch wel veel. Om al die verschillende outcomes te programmeren zijn ze nog wel ff bezig.

Dat haalt uiteraard niets weg van het feit dat de eindfilmpjes serieus ondermaats zijn. De laatste minuten van die filmpjes waren idd teleurstellend. Ma soit, k'heb al vele uren verloren met die discussie, gezien ik één van de weinige defenders was van Bioware's aanpak.
    Waarom u keuzes zag je toch in de andere 2 games, waarom zou dat nu niet kunnen?

Dat ze dan nog ff bezig waren so be it. Niemand buiten EA heeft hun verplicht het spel op 2 jaar af te werken en hiervoor een rush job einde te nemen.
    Gamers konden gerust nog 1 of 2 jaar wachten als het spel zo episch als nu was en waar je meer van u keuzes kon genieten buiten +100 omdat ge keuze X gemaakt hebt. Het gaf mij in ieder geval minder voldoening dan de andere 2 games.

Bioware heeft ME3 vooral voor de massa gemaakt en minder voor de ME1 & ME2 gamers. Ze hebben veel diepe elementen eruit gehaald en vervangen door meer oppervlakkige (zoals gewoon iemand horen zeggen, hey ik heb zin in een banaan en je dan quest hebt zoekt een banaan). Daarnaast waren de keuzes ook de archilleshiel van het spel. Als men werkelijk de keuzes uit vorig games fatsoenlijk in ME3 hadden gestokken, dan konden mensen die de vorige niet gespeeld hadden met dit spel niets doen. Helaas kozen ze de optie laten we het "mainstream" maken, mensen die de vorige kochten zullen deze ook wel kopen.

Nu lijkt het wel alsof ik het spel super slecht vond dat was het zeker niet, maar wel slechter dan de voorgangers. Daarnaast miste ik ook de impact van mijn keuzes. Een getalleke met wat tekst bij is voor mij geen keuze impact. De actie en de skills vond ik wel beter dan de vorige.

Member
    iTrader
    0
    BioWare | Mass Effect | Extended Cut

How much is the Extended Cut?
    The Extended Cut is available to download at no additional charge.

When does the Extended Cut release?
    The Extended Cut will release on June 26th on Xbox 360, PC, and PlayStation 3 in North America and July 4th for PlayStation 3 in Europe.

What is included in the Extended Cut?
    The Extended Cut expands on the endings of Mass Effect 3 through additional scenes and epilogue sequences. It provides more of the answers and closure that players have been asking for. It gives a sense of what the future holds as a result of the decisions made throughout the series. And it shows greater detail in the successes or failures based on how players achieved their endings.

Does the Extended Cut change the endings?
    The Extended Cut is an expansion of the original endings to Mass Effect 3. It does not fundamentally change the endings, but rather it expands on the meaning of the original endings, and reveals greater detail on the impact of player decisions.

What save game should I load to play the Extended Cut?
    To experience the Extended Cut, load a save game from before the attack on the Cerberus Base and play through to the end of the game. The Extended Cut endings will differ depending on choices made throughout the Mass Effect series, so multiple playthroughs with a variety of different decisions will be required to experience the variety of possibilities offered by the new content.

Member
    iTrader
    56 (100%)
    Ik heb een vraagje. IK heb me3 gekocht op thehut(met de launch). Maar ik ben nu pas beginnen te spelen. Er is een code bij(voor een extra wapen). En in het begin kan je redeem code nemen. Maar hier heb ik de code ingegeven voor online play. Waar kan ik opnieuw redeem code nemen om het extra wapen te unlocken?
    Grtz
    PSN: Boss_1986
    Xone gamertag: Boss BE

iTrader
    123 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big Boss Bekijk bericht
    Ik heb een vraagje. IK heb me3 gekocht op thehut(met de launch). Maar ik ben nu pas beginnen te spelen. Er is een code bij(voor een extra wapen). En in het begin kan je redeem code nemen. Maar hier heb ik de code ingegeven voor online play. Waar kan ik opnieuw redeem code nemen om het extra wapen te unlocken?
    Grtz
    Guide toets duwen komt u menuke tevoorschijn. Dan naar links denk ik marketplace en daar staat redeem code.

Staat dit niet op het papiertje waar de code opstaat?

Member
    iTrader
    56 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kennaah Bekijk bericht
    Guide toets duwen komt u menuke tevoorschijn. Dan naar links denk ik marketplace en daar staat redeem code.

Staat dit niet op het papiertje waar de code opstaat?
    Nee, daar staat op vanuit het menu van mass effect 3. Maar idd, kan je beter gewoon redeem code via de guide doen... Thanx

Member
    iTrader
    56 (100%)
    Ik heb nog een vraagje. Ik ben nog niet zo ver in het spel. Maar in de eerste ME had ik een romance met ashley. In de tweede met Miranda. En ik heb zo het gevoel dat ik tussen die 2 ga moeten kiezen in 3. Kan je ze ook gewoon beiden 'gelukkig maken'. Zodat niet de één serieus pissed gaat zijn of weet ik veel wat?

Pagina 21 van 22 EersteEerste ... 11171819202122 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten