Pagina 8 van 32 EersteEerste ... 45678910111218 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 141 t/m 160 van 632
    Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SHIGSY Bekijk bericht
    Bloody hell, dat is wel erg stoffig. Had er geen idee van dat dit in een 360 ook zo extreem kon zijn.

Zou voor een nieuw model gaan. Ben er sowieso al niet happig op om voor consoles op die garantie te blijven teren en ondertussen met een 4de 360 al wat miserie-ervaring achter de rug.
    Ja, m'n eerste gedacht was ook meteen een 360 S aanschaffen ipv te moeten betalen voor de reparatie, om dan nog altijd opgescheept te zitten met een oud model dat wellicht ook maar een anderhalf jaar zal marcheren.

Nu de keuze maken of ik nog ga wachten op een eventuele price-cut die MS misschien zal aankondigen op E3.

Approved 9-lifer
    iTrader
    10 (100%)
    Lap, de mijne heeft het begeven

Was nog een launchconsole, R.I.P.
    de dvd-drive wil niets meer loaden, geeft zelfs geen disc error ofzo…

Toch serieus aan het overwegen om een s te kopen nu...
    Xbox live Gamertag: Turg0n

Member Spimk's schermafbeelding
    iTrader
    45 (100%)
    zit met het volgende probleem

hoe moet ik met mijn bestaand profiel van de xbox online gaan?
    heb xbox live geactiveerd via inet maar kan het niet koppelen aan mijn account van de xbox waar al de achievements mee zijn bereikt. weet er iemand een oplossing?

Member SHIGSY's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spimk Bekijk bericht
    zit met het volgende probleem

hoe moet ik met mijn bestaand profiel van de xbox online gaan?
    heb xbox live geactiveerd via inet maar kan het niet koppelen aan mijn account van de xbox waar al de achievements mee zijn bereikt. weet er iemand een oplossing?
    Je moet toch sowieso al op je Xbox360-account ingelogd zijn als je het via Xbox.com gedaan hebt. Al jaren geleden dat ik daar op mijn eigen account nog iets aan heb moeten wijzigen maar ik doe het altijd rechtstreeks vanuit de console.
    Miyamoto: "A delayed game is eventually good, a bad game is bad forever."
    HALO (1 Bungie-title 2 rule them all!) - SPLINTER CELL (Sam Fisher needs you!)
    E3 2013 (Algemeen)
    Raptr - Twitter

Member Spimk's schermafbeelding
    iTrader
    45 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SHIGSY Bekijk bericht
    Je moet toch sowieso al op je Xbox360-account ingelogd zijn als je het via Xbox.com gedaan hebt. Al jaren geleden dat ik daar op mijn eigen account nog iets aan heb moeten wijzigen maar ik doe het altijd rechtstreeks vanuit de console.
    ik ben idd ingelogd op een profiel als ik speel op de xbox waar de achievement staan. Nu wil ik met dit profiel online gaan, maar ik kan alleen maar een bijkomend profiel aanmaken (alleja gamertag recoveren) en met deze dan online gaan

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spimk Bekijk bericht
    ik ben idd ingelogd op een profiel als ik speel op de xbox waar de achievement staan. Nu wil ik met dit profiel online gaan, maar ik kan alleen maar een bijkomend profiel aanmaken (alleja gamertag recoveren) en met deze dan online gaan
    Af en toe vraag ik voor één van de gastaccounts van mijn broers naar gelang het spel en de nood een maandje Gold aan met de CC. Credit Card staat al geregistreerd, account-mails mogen volgens mij wel niet hetzelfde zijn. Kan enkel maar zeggen wat ik exact doe, zit nu op zijn account op Xbox.com.

Mijn Xbox -> Accounts -> Account upgraden/beheren -> Gold 9.99

Al een tijdje geleden maar ik krijg daar nu wel:

Edit:
    Als ik het probeer vanop de console zelf, krijg ik nu:

Misschien een algemeen probleem met het upgraden van accounts?
    Laatst gewijzigd door SHIGSY; 13 juni 2011 om 00:47
    E3 2013 (Algemeen)
    Raptr - Twitter

iTrader
    0
    Mijn slim begint zich nukkig te gedragen. Geen enkele draadloze controller herkent hij nog (4exemplaren), steek ik iets in de tweede poort met draad, krijgt die constant "reconnect controller" om de oren, ook als het de rechargekit is. Mass Effect 2 opstart, neemt hij controller 2 als basis met melding dat alle dlc corrupted is. Al een vermoeden waar dit gaat eindigen...
    E3 2013 (Algemeen)
    Raptr - Twitter

Member DeadHead's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mijn xbox 360 van 2008 heeft eindelijk de geest gegeven (3 rode lichten). Ik vermoed dat het beter is om een nieuwe te kopen nu maar vraag me af wat ik met de data doe die nog op m'n oude xbox staat.

Ik heb gezien dat je gewone savegames kan overzetten met een transferkabel maar vroeg me af wat er gebeurt met je gamerprofile. Kan ik mijn achievements mee overzetten of is dit onmogelijk?
    ~swift and certain death~

Approved 9-lifer Kennaah's schermafbeelding
    iTrader
    123 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeadHead Bekijk bericht
    Mijn xbox 360 van 2008 heeft eindelijk de geest gegeven (3 rode lichten). Ik vermoed dat het beter is om een nieuwe te kopen nu maar vraag me af wat ik met de data doe die nog op m'n oude xbox staat.

Ik heb gezien dat je gewone savegames kan overzetten met een transferkabel maar vroeg me af wat er gebeurt met je gamerprofile. Kan ik mijn achievements mee overzetten of is dit onmogelijk?
    op u nieuwe gewoon recover gametag doen
    dan heb je u gamerprofile gewoon op die nieuwe, tenzij je nooit online bent geweest met dit profiel.
    maar met transferkabel moet je een profiel ook kunnen overzetten
    3DS Friendscode: 0834-2425-2785
    PSN: gogeta-san

Member
    iTrader
    0

Logitch z5500 werkt niet op mij xbox elite ! HELP :P

Sup iedereen,

ik heb een probleem, hopelijk kan iemand me daar vanaf helpen !

heb vandaag een nieuwe tv aan geschaft: De samsung le40c530

en ik had al een Logitech Z5500 dus nu wil ik ze graag aan aansluiten aan elkaar,
    ik heb een HDMI kabel van mijn xbox naar de tv, daarna heb ik me optische kabel in de xbox gestopt met de hulp van :
    http://www.goodbyte.nl/images/XB360AUDCO.jpg

maar als ik nu me xbox aanzet, met logitech en me tv, heb ik gewoon beeld het doet het gewoon alleen de muziek komt alleen uit me tv en niet uit me logitech systeem, dus de vraag is : ben ik iets vergeten of staat een instelling verkeerd ik heb geen flauw idee, hopelijk hebben jullie het antwoord, alvast bedankt,

Grtzz Sem

Member
    iTrader
    1 (100%)
    waarom verbind je de tv niet met je logitech via die optische kabel?
    heb je dat al geprobeerd?
    The look on your face when a toddler rips out your heart and shows it to you? Priceless
    For everything else , there's FWOOSH.

Approved 9-lifer
    iTrader
    58 (100%)
    Idd, gewoon je optische kabel van je z5500 naar je tv laten lopen.
    Problem solved!
    XBL:Cyanide BE / Steam ID: Runkle - Last.fm - Chelsea FC - Mumford and sons

Member SomA's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ik geraak maar niet ingelogd op xbox live...

situatie: klassieke televisie, geen hd en dus ook geen digitale televisie.

ik heb een kabel lopen van boven naar beneden en deze gaat dan de xbox in. Boven wordt de kabel via een koppelstuk verbonden met de kabel die van de telenetmodem (gewoon internet) komt. Ik heb bij Telenet een standaard snelle verbinding en gewone kabeltelevisie.

nu, ik heb de xbox nog maar 2 weken en wou dus vandaag online gaan maar dat lukt dus niet. Ook de gamertag retrieven die ik bij een vriend gemaakt heb, lukt niet. Ik heb op de xbox een netwerk test laten runnen maar 'cant't connect'

Ik heb de xbox tweedehands gekocht, bestaat er geen mogelijkheid om deze te resetten en de vorige gebruiker zijn brol eraf te smijten??

als er iemand mij kan helpen met dit probleem zodat ik online kan, graag!!!

edit: ik heb de plug uit de xbox gehaald en eens in een laptop gestoken en die maak wél verbinding met het internet dus de kabel is zeker goed...

als er mij iemand kan zeggen wat ik moet doen... ik wil nu wel dringend fifa online kunnen spelen
    Laatst gewijzigd door SomA; 2 juli 2011 om 15:38 Reden: aanpassing
    B R E A K C O R E

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SomA Bekijk bericht
    ik geraak maar niet ingelogd op xbox live...

situatie: klassieke televisie, geen hd en dus ook geen digitale televisie.

ik heb een kabel lopen van boven naar beneden en deze gaat dan de xbox in. Boven wordt de kabel via een koppelstuk verbonden met de kabel die van de telenetmodem (gewoon internet) komt. Ik heb bij Telenet een standaard snelle verbinding en gewone kabeltelevisie.

nu, ik heb de xbox nog maar 2 weken en wou dus vandaag online gaan maar dat lukt dus niet. Ook de gamertag retrieven die ik bij een vriend gemaakt heb, lukt niet. Ik heb op de xbox een netwerk test laten runnen maar 'cant't connect'

Ik heb de xbox tweedehands gekocht, bestaat er geen mogelijkheid om deze te resetten en de vorige gebruiker zijn brol eraf te smijten??

als er iemand mij kan helpen met dit probleem zodat ik online kan, graag!!!

edit: ik heb de plug uit de xbox gehaald en eens in een laptop gestoken en die maak wél verbinding met het internet dus de kabel is zeker goed...

als er mij iemand kan zeggen wat ik moet doen... ik wil nu wel dringend fifa online kunnen spelen
    FIFA-craving he. Nou ja, ieder zijn "must play" spelding.

Goed weten dat je, indien je geen transfer doet naar usb, wel alles kwijt zal zijn als je hier aan begint, gamertag is terug downloadbaar. Onder My Xbox bij system settings kan je initital setup selecteren. Voor de hard drive te formatten moet je daar ook zijn, onder memory op de hard drive gaan staan en dan via device options format selecteren.

360 opstarten en nog tijdens het opstartlogo rechtertrigger en Y inhouden doet ook iets maar vraag me niet wat. Toch opletten, beter wat verder testen. Ook een 360 gehad die absoluut geen verbinding meer kon maken met Live. Bleek uiteindelijk aan de poortingang zelf te liggen. Die mannen hebben er zelf bliksem bij gehaald om de schade te verklaren... No joke.
    E3 2013 (Algemeen)
    Raptr - Twitter

Member SomA's schermafbeelding
    iTrader
    0
    het online gaan is gelukt, dus dat is al iets, maar het formatteren ga ik laten voor wat het is...
    B R E A K C O R E

Member
    iTrader
    10 (100%)

Xbox 360 controller (v/d Slim) werkt alleen op Duracel?

Zoals in de titel vermeld!
    Mijn batterijen van m'n controller waren bijna opgebruikt, had ik snel
    Kodac-batterijen ingestoken. Mijn controller was terug voor 75% opgeladen.
    Maar de controller viel om de 20sec. uit! toen stak ik terug die duracel-batterijen in, controller 10% geladen en dit gebeurde niet!

Heb al wat op Google rond gezocht maar geen antwoord gevonden op dit!

Hebben jullie dit ook? in feite niet zo erg, ik ging een controller oplader kopen.
    maar dit vond ik toch een topic waard

Approved 9-lifer
    iTrader
    30 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TheProject Bekijk bericht
    Zoals in de titel vermeld!
    Mijn batterijen van m'n controller waren bijna opgebruikt, had ik snel
    Kodac-batterijen ingestoken. Mijn controller was terug voor 75% opgeladen.
    Maar de controller viel om de 20sec. uit! toen stak ik terug die duracel-batterijen in, controller 10% geladen en dit gebeurde niet!

Heb al wat op Google rond gezocht maar geen antwoord gevonden op dit!

Hebben jullie dit ook? in feite niet zo erg, ik ging een controller oplader kopen.
    maar dit vond ik toch een topic waard
    Heb ik niet, raar
    Maar onlangs een razer onza TE gekocht met draad.
    Moet je niet altijd batterijen kopen

Member
    iTrader
    398 (99%)
    Koop een play&charge kit of een controller met draad
    Dan heb je die problemen niet.

Maar misschien scheelt er gewoon iets met die Kodak baterijen ofzo.

Approved 9-lifer Dennoman's schermafbeelding
    iTrader
    107 (98%)
    Weblogs
    33
    Gewoon kutbatterijen zou ik zeggen idd.

Tbh kun je bij niet-oplaadbare batterijen best zo goedkoop mogelijk gaan. Vaak zijn die nog beter dan Duracells.
    ~ "You don't see faith healers working in hospitals for the same reason you don't see psychics winning the lottery." ~

Approved 9-lifer
    iTrader
    58 (100%)
    En is het nu echt zo moeilijk om dit in het juiste topic te posten? Ipv altijd een nieuwe thread aan te maken, lees eens de regels.
    XBL:Cyanide BE / Steam ID: Runkle - Last.fm - Chelsea FC - Mumford and sons

Pagina 8 van 32 EersteEerste ... 45678910111218 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten