Pagina 9 van 157 EersteEerste ... 56789101112131959109 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 121 t/m 135 van 2348
    Crew Member gunnie's schermafbeelding
    iTrader
    71 (100%)
    dubbel posten is goed, blijft de thread langer bovenaan staan
    .:. Eigen Casemods .:. Nimbleminds Gaming .:. Dj gunnie .:. Game collectie .:.
    .:. PSN: gunnie .:. Xbox: gunniepsx .:.

Crew Member fixer187's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door naokske Bekijk bericht
    misschien nen sticky van maken ofzo , ma pasop want da zien ze zelfs ni staan soms

edit: oeps, sry vo de dubbel post

Er zijn genoeg interessante topics om een sticky te maken maar er zijn er al 4 en dat is eigenlijk al 1 te veel.
    If the doors of perception were cleansed, everything would appear to man as it is: Infinite

Member kiewitcity's schermafbeelding
    iTrader
    114 (100%)
    mischien geen noob vraag.....

heb mijn harde schijf overgezet op een v 120 g .....
    nu dacht ik gisteren ga effe een paar achievements proberen te halen in double dragon..begin te spelen ..stopt de game ineens en vraagt of ik de volledige versie wil kopen terwijl ik al 30 g op da spel gehaald had , een tijdje geleden.

ik al men arcade games gecheckt ... overal opnieuw ne update moeten doen ..

nu blijkt da sonic the hedgedog en double dragon niet meer werken.. terwijl ik deze gekocht heb in het verleden .. ik die 2 games volledig gewist op men harde schijf .. toen ze terug gedownload ,wat gratis was omdat ik ze al gekocht had ..wat blijkt nu ..nu blijft de xbox zeggen dat dit de trail versie is terwijl ik telkens de full versie download...

dit is ergens toch niet normaal....
    nog iemand die dit heeft voorgehad nadat hij zijn schijf op een andere had overgezet.

bomberman live verplichte me om de game te wissen en opnieuw te downloaden ..maar werkt wel opnieuw .nu kan ik het daar ook al vergeten v het achievement v 130zombie matchen want deze staat terug op 0 ..of ik moet heel de prul opnieuw doen .. en ge moet winnen om het te krijgen...

dikke klote boel... denk da ik is na de hulpdesk ga bellen is kijken wa ze daar weeral op te zeggen hebben ..(staat wel in handleiding da ge schijven overzet op eigen risico en dat er zaken kunnen verloren gaan) ma met die zever moeten ze niet afkomen .. die games hebben me 15 euro gekost en ze zullen iets er aan moeten doen.

Member lucas's schermafbeelding
    iTrader
    0

automatisch verlengen

hoi
    na een maand gratis op xbox-live te hebben vertoefd, me laatst via visakaart een maand bijgekocht
    ondenk nu pas dat dit automatisch word verlengd (beetje te rap geweest)
    omda liever zelf beslis wat ik koop/bijkoop is mijn vraag,hoe stop je da? moet je bellen naar de helpdesk? of zijn er nog andere manieren
    even rond gezien op google, klopt het als je een kaartje in de winkel koopt,en die code invoert een week voordat mijn abo afloopt, het automatisch aftrekken van visa stopt?? iemand dit al gedaan
    automatische verlenging stoppen - Gaming Only Forum

alvast bedankt

iTrader
    114 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lucas Bekijk bericht
    hoi
    na een maand gratis op xbox-live te hebben vertoefd, me laatst via visakaart een maand bijgekocht
    ondenk nu pas dat dit automatisch word verlengd (beetje te rap geweest)
    omda liever zelf beslis wat ik koop/bijkoop is mijn vraag,hoe stop je da? moet je bellen naar de helpdesk? of zijn er nog andere manieren
    even rond gezien op google, klopt het als je een kaartje in de winkel koopt,en die code invoert een week voordat mijn abo afloopt, het automatisch aftrekken van visa stopt?? iemand dit al gedaan
    automatische verlenging stoppen - Gaming Only Forum

alvast bedankt
    zou ge dan niet beter naar de helpdesk bellen dan zijt ge zeker dat het af gezegt word.... kunt ge erna met een prepaid kaart online gaan ...anders hebt ge misch ineens voor 2 jaar op u acccount staan ...weet t nie echt.

Member
    iTrader
    0
    Ik heb de mediabestanden op mijn pc gedeeld met mijn Xbox. Maar als ik dan op mijn Xbox een film afspeel die op mijn pc staat, wordt er dan aan mijn downloadlimiet gezeten?
    Gebeurt die transactie dus via het internet zeg maar?

En hoe zet je die bestanden eigenlijk op de harde schijf van je xbox?

Thanks!

Banned RaGeR's schermafbeelding
    iTrader
    78 (100%)
    [QUOTE=Gilles D;11114481]Ik heb de mediabestanden op mijn pc gedeeld met mijn Xbox. Maar als ik dan op mijn Xbox een film afspeel die op mijn pc staat, wordt er dan aan mijn downloadlimiet gezeten?
    Gebeurt die transactie dus via het internet zeg maar?
    [QUOTE]
    neen.

Approved 9-lifer Arcas''s schermafbeelding
    iTrader
    37 (100%)
    Heb nu een nieuwe TV gekocht en deze heeft HDMI en Component, ik heb de xbox nu aangesloten via component omdat ik nog niet over een HDMI kabel beschik. Is er enig verschil tussen HDMI en comonent?
    It's me on about.me

Member GEE's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nijs_bram Bekijk bericht
    Heb nu een nieuwe TV gekocht en deze heeft HDMI en Component, ik heb de xbox nu aangesloten via component omdat ik nog niet over een HDMI kabel beschik. Is er enig verschil tussen HDMI en comonent?
    een vraag die al frequent is gesteld (dus even search functie gebruiken voor meer antwoorden).
    Zoveel mensen zoveel meningen, HDMI is minder storingsgevoelig, een zuiverder signaal, het contrast zou ook hoger liggen.
    Maar laat ons zeggen dat de meesten het verschil niet zullen zien indien de instellingen correct zijn ... het verschil is evengroot als een vga signaal of een dvi signaal op een pc monitor, met je neus op de feiten gedrukt zie je het inderdaad (zeker op een zeer korte afstand).
    Op grotere afstand vind ik vooral dat het contrast het meest merkbare blijft, warmere kleuren, dieper zwart.

Member vidiot's schermafbeelding
    iTrader
    300 (100%)
    Ik heb een Elite gekocht en wil m'n 20Gb HD overzetten naar de 120Gb.
    't Is nogal een uitgebreide thread, kan iemand mij naar een goede post/thread/weblink linken?
    Moet ik zo'n transfer kit hebben?

Approved 9-lifer Jessed's schermafbeelding
    iTrader
    199 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vidiot Bekijk bericht
    Ik heb een Elite gekocht en wil m'n 20Gb HD overzetten naar de 120Gb.
    't Is nogal een uitgebreide thread, kan iemand mij naar een goede post/thread/weblink linken?
    Moet ik zo'n transfer kit hebben?
    Jup, je moet zo'n transfer kit kabel hebben. Ik heb die onlangs gratis van Micosoft opgestuurt gekregen! Dat ging via een formulier dat je moest invullen en opsturen.

iTrader
    300 (100%)
    Ja dat formulier heb ik ook ondertussen. Heb je geen mail adres, of moet dat echt via de post naar Engeland? Hoelang moet je wachten op die transfer unit?

iTrader
    114 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vidiot Bekijk bericht
    Ja dat formulier heb ik ook ondertussen. Heb je geen mail adres, of moet dat echt via de post naar Engeland? Hoelang moet je wachten op die transfer unit?
    als ge belt naar de hulpdesk ... dan regelen ze dat dadelijk voor je ..enige nadeel is dat je u nieuwe elite dadelijk moet registreren , ma dat zal via dat papier ook wel zo zijn, heb juist op de kop 2 weken moeten wachten al die feestdagen niet mee geteld...

maar pas op met het overzetten .. zoals hierboven vermeld werken sommige arcade games niet meer ... heb mijn 2 games nog altijd niet aan de praat gekregen ..double dragon en sonic ....

het overzetten zelf v 20 naar 120 heeft bij mij juist 1u en 25 min geduurd...

iTrader
    300 (100%)
    Ok, bedankt voor de info, ik zal dat papier opsturen dan en wachten op de kit. Ben benieuwd. Sonic en DD heb ik al niet als arcade games, ik hoop dat de rest vlot migreert. Gamesaves kopieert die transfer pack dan ook vermoed ik? Momenteel heb ik de 'oude' 20Gb eraan gehangen en alles bolt perfekt. Ik merk toch een prestatieverschil in mn first gen 2005 X360 en deze Elite, HD vs component dat merk je toch vind ik, alles bolt vlotter, en bepaalde games crashen niet meer (zoals Legendary).

Approved 9-lifer Dennoman's schermafbeelding
    iTrader
    107 (98%)
    Weblogs
    33
    Bwoh, moeten moeten. Ge kunt alles ook overzetten met een memory unit, zoals ik gedaan heb.

Ge moogt trouwens mijn transfer kit komen halen als ge wilt, ik heb hem toch niet meer nodig.
    ~ "You don't see faith healers working in hospitals for the same reason you don't see psychics winning the lottery." ~

Pagina 9 van 157 EersteEerste ... 56789101112131959109 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten