Pagina 62 van 113 EersteEerste ... 125258596061626364656672112 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.221 t/m 1.240 van 2251
    Member
    iTrader
    0
    Sinds deze week heb ik ook een Xbox 360. Ik heb me hier geregistreerd om wat informatie over de Xbox te bekomen, want voorlopig is het nog allemaal wat zoeken.
    Doordat ik mijn Xbox tweedehands heb gekocht staat het profiel van de vorige eigenaar er nog in, compleet met opgeslagen spelletjes ed. Ik heb al zitten zoeken om dat profiel te verwijderen, maar voorlopig zonder succes. Kunnen jullie mij hierbij helpen?

Approved 9-lifer el slettos's schermafbeelding
    iTrader
    81 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GewoonStijn Bekijk bericht
    Sinds deze week heb ik ook een Xbox 360. Ik heb me hier geregistreerd om wat informatie over de Xbox te bekomen, want voorlopig is het nog allemaal wat zoeken.
    Doordat ik mijn Xbox tweedehands heb gekocht staat het profiel van de vorige eigenaar er nog in, compleet met opgeslagen spelletjes ed. Ik heb al zitten zoeken om dat profiel te verwijderen, maar voorlopig zonder succes. Kunnen jullie mij hierbij helpen?
    bij system settings (het meest rechtse onderdeel bij 'My xbox'), memory, en dan iets in de aard van 'profiles' zoeken, daar vind je de opgeslagen profielen en kun je die verwijderen is simpel

Approved 9-lifer Dennoman's schermafbeelding
    iTrader
    107 (98%)
    Weblogs
    33
    Ik zou tbh gewoon een nieuw aanmaken en dat oude erop laten staan als er toch games opstaan Beetje zonde om dat verloren te laten gaan, nee?

Member Infect3d's schermafbeelding
    iTrader
    0
    bij de arcade versie van de xbox360.
    is daar ook de jasper chip bij?

Member xyus89's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Yow 9 Livers,

1. Ja ik heb eerst gegoogled

Ik heb nu een ander live email adres maar als ik op xbox live gaan moet ik telkens afmelden en op mijn oud aanmelden, en die zooi ben ik stilaan beu.

Mijn vraag: is het mogelijk dit via hun site te veranderen? of enkel op de xbox?

Xyus89

Approved 9-lifer MaximumOfBass's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    ik heb een vraagje ,, een vriend van mij en ik spele graag tege elkaar op xbox maar nu is mijn vraag kan je je xbox ook op 2 tv's laten werken (zodat je bij cod niet op elkaars mappe kunt kijke ;d) ipv split screen??

alvast bedankt

Approved 9-lifer skatemania's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    neen,

Gaat alleen als je 2 xbox'en zou hebben heb ik ooit gehoord

Banned
    iTrader
    0
    Geen idee of het zal werken als er een HDMi splitter zou bestaan of zo iets.

Approved 9-lifer ShiryuX's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pravesh12 Bekijk bericht
    Geen idee of het zal werken als er een HDMi splitter zou bestaan of zo iets.
    Dan zou hij gewoon 2x de splitscreen hebben, toch?

Anyways 'k heb een vraagje:

Ik heb m'n harde schijf thuis vergeten maar heb wel nog m'n usb stick waar mijn profiel op staat. Op de harde schijf liggen weliswaar al mijn savegames.
    Ik vroeg me af of het dus mogelijk is om de savegames op een USB te zetten, die USB in de PC steken en dan een zip door te zenden naar mij.
    Hier zou ik dan gewoon vice versa de zip unzippen, op USB zetten, enz... lukt het dan gewoon?
    Wat ik veronderstel is dat op de xbox thuis mijn profiel gerecovered moet worden zodat de savegame gebonden blijft aan m'n account? (Kzal dan m'n account op de andere xbox ook moeten recoveren, die van de USB gaat niet meer werken?)

Tl;dr: Xbox saves -> USB -> mailen -> andere USB -> Xbox = werkt dit of niet?

Wil gewoon weten of dit mogelijk is, want ik zou dit moeten uitleggen aan iemand die niet -zo- goed is met xbox/pc

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Infect3d Bekijk bericht

Approved 9-lifer Kennaah's schermafbeelding
    iTrader
    123 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ShiryuX Bekijk bericht
    Dan zou hij gewoon 2x de splitscreen hebben, toch?

Anyways 'k heb een vraagje:

Ik heb m'n harde schijf thuis vergeten maar heb wel nog m'n usb stick waar mijn profiel op staat. Op de harde schijf liggen weliswaar al mijn savegames.
    Ik vroeg me af of het dus mogelijk is om de savegames op een USB te zetten, die USB in de PC steken en dan een zip door te zenden naar mij.
    Hier zou ik dan gewoon vice versa de zip unzippen, op USB zetten, enz... lukt het dan gewoon?
    Wat ik veronderstel is dat op de xbox thuis mijn profiel gerecovered moet worden zodat de savegame gebonden blijft aan m'n account? (Kzal dan m'n account op de andere xbox ook moeten recoveren, die van de USB gaat niet meer werken?)

Tl;dr: Xbox saves -> USB -> mailen -> andere USB -> Xbox = werkt dit of niet?

Wil gewoon weten of dit mogelijk is, want ik zou dit moeten uitleggen aan iemand die niet -zo- goed is met xbox/pc
    ik dacht gelezen te hebben op IGN
    Dat u pc de xbox bestanden niet herkend en vind op u usb stick

iTrader
    29 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kennaah Bekijk bericht
    ik dacht gelezen te hebben op IGN
    Dat u pc de xbox bestanden niet herkend en vind op u usb stick
    Ja, maar wat ik vreemd was is dat "the other USB stick won't be formatted for the xbox" -> daarom lukt het niet...
    Maar wat als je gewoon 2 Xbox-formatted USBs hebt? Dan lukt dat toch? (Hidden files + gewone kopiëren)

Allez, hoop ik toch. Iemand die wat meer info erover/dit al getest heeft?

iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xyus89 Bekijk bericht
    Yow 9 Livers,

1. Ja ik heb eerst gegoogled

Ik heb nu een ander live email adres maar als ik op xbox live gaan moet ik telkens afmelden en op mijn oud aanmelden, en die zooi ben ik stilaan beu.

Mijn vraag: is het mogelijk dit via hun site te veranderen? of enkel op de xbox?

Xyus89

iTrader
    0

iTrader
    29 (100%)
    @Infect3d: Ik denk dat bij elke nieuwe xbox nu een jasper chip zit, de oudere modellen zijn falcon. (Correct me if I'm wrong)

@xyus89: Snap de vraag niet echt, je zou moeten bellen naar de xbox support line (gratis) om misschien meer info te hebben want je zou je Gamertag dan op een ander e-mail adres moeten aansluiten... Maar misschien zit ik compleet fout.

How do I change my e-mail address?

The address will default to the e-mail you provided during account creation, but if you want to change it, do so from the preferences page. Use any valid e-mail account.

iTrader
    6 (100%)
    Hey ShiryX , dit heb ik gedaan maar nog steeds moet ik met mijn oud email adres aanloggen. zal idd eens bellen als ik terug in belgie ben

merci

iTrader
    0
    nu heb ik nog een vraag als je een xbox 360 arcade met een 256 mb memory unit koopt zou ik dan online cod6 kunnen spelen?en updates ontvangen

iTrader
    29 (100%)
    nu heb ik nog een vraag als je een xbox 360 arcade met een 256 mb memory unit koopt zou ik dan online cod6 kunnen spelen?en updates ontvangen
    Normaal wel, maar je kan nu ook gewoon door de nieuwste update een USB stick formatteren en die dan als "memory unit" gebruiken (tot 16gb). Kost veel minder dan een Mem unit/HDD. Maar die mem unit van 256mb zou normaalgezien genoeg moeten zijn om online te geraken & mw2 te spelen zeker en vast .

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ShiryuX Bekijk bericht
    Normaal wel, maar je kan nu ook gewoon door de nieuwste update een USB stick formatteren en die dan als "memory unit" gebruiken (tot 16gb). Kost veel minder dan een Mem unit/HDD. Maar die mem unit van 256mb zou normaalgezien genoeg moeten zijn om online te geraken & mw2 te spelen zeker en vast .
    ok bedankt voor de snelle reactie!

Member
    iTrader
    3 (100%)
    Heb een klein probleempje met het streamen van men mac naar men xbox 360 elite, ik maak namelijk gebruik van software Rivet.
    Als ik stream van muziek werkt het perfect, maar als ik een film of serie wil streamen krijg ik no video found. Na een geruime tijd te proberen lukt het toch om de film of serie te bekijken. Het zijn wmv-hd bestanden.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten