Pagina 50 van 159 EersteEerste ... 4046474849505152535460100150 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 736 t/m 750 van 2383
    Approved 9-lifer Marcquez's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)

xbox 360 -> tv -> projector ?

Heb een klein vraagje.
    We hebben juist een nieuwe hdtv gekocht van Panasonic ( TX-L32V10 )
    Daarnaast hebben wij ook een Sony projector van 2003 (weet de exacte productnaam niet meer), maar deze is niet hd, zelfs niet hd-ready.

Ik zou graag het beeld dat ik krijg op deze tv van de 'xbox 360' willen doorsturen naar de projector, zodat ik daar films op kan kijken en mss ook wat gamen (kwaliteit zal wel minder zijn)

De 'xbox 360' wordt dus gewoon via component aan de tv gekoppeld.
    Het beeld van de tv wordt doorgestuurd via de AV-out (scart), omgezet naar een gele tulp en zo nr de tulpingang van de projector.
    Dit werkt perfect voor tv beeld zelf en alle toestellen die op AV1, 2 of 3 hangen, maar niet de component.
    Ik kan dus het component signaal niet doorgestuurd krijgen via de AV-out

Is dit normaal (kan die AV-out gewoon die andere signalen niet aan...) of is er toch nog ergens een manier om dit te bereiken ?

Binnekort zullen wij ook belgacom tv hebben en dit zal wss verbonden zijn via hdmi, ik vrees dus dat we dit signaal ook niet doorgestuurd gaan krijgen naar de projector
    Xbox LIVE: Marcquez

Member I alick I's schermafbeelding
    iTrader
    26 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freedomfighter Bekijk bericht
    ik ben persoonlijk een fan van de call of duty reeks. ik speel nu world at war en vind het een goed spel. ik zou nu modern warfare niet eer kopen aangezien binnen 3 maand modern warfare 2 al uitkomt.
    Go, ik zou zeggen nu zeker kopen !! COD4 is de beste Multiplayer die er momenteel is (ik vind hem veel beter en leuker dan COD5).

Trouwens, das dan een goede voorbereiding op MW2 !!!
    Who Dares Wins - The Relic Droppers FTW !
    ---
    Gaming setup : Xbox360S | PS3 Slim | PS4 | Samsung LE40C530 | AstroGaming A40 Mixamp 5.8

Member Freedomfighter's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    ik heb een nieuw vraagje: ik zette zonet mijn 360 aan, en hij maakte een veel luider en scherper gelui dan anders. ik heb hem meteen afgezet en weer aangezet en het was weer normaal. wat was dit? kan ik dat verhelpen?
    sig

Member TiM007's schermafbeelding
    iTrader
    89 (100%)
    Sinds dat ik met Windows 7 zit, valt men streaming naar men xbox constant weg, vroeger kon ik een gewone divx film en dergelijke streamen zonder problemen, maar nu krijg ik steeds dat de film gewoon stopt (dit kan soms zijn na 5minuten, 10min, 30min) vree irritant...
    Nog iemand met dergelijke problemen?
    Wat me opvalt is dat als de film 'crasht'/stopt met streamen dat men pc ook begint 'vast te lopen'..
    psn: dn_tim

Member
    iTrader
    22 (100%)
    Een uitdaging!

Ik heb hier een Dell laptop die niet meer start, hij ligt hier nu een jaar.
    Wat ik graag zou doen, is het scherm eraf halen om aan mijn xbox/dvd-speler te hangen als klein draagbaar tv'tje. (Makkelijkst via scart ?)
    Is dit mogelijk binnen een beperkt budget ? En zonder er dagen te moeten aan foefelen ??

Approved 9-lifer Dr.White widow's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gogopowerranger Bekijk bericht
    Een uitdaging!

Ik heb hier een Dell laptop die niet meer start, hij ligt hier nu een jaar.
    Wat ik graag zou doen, is het scherm eraf halen om aan mijn xbox/dvd-speler te hangen als klein draagbaar tv'tje. (Makkelijkst via scart ?)
    Is dit mogelijk binnen een beperkt budget ? En zonder er dagen te moeten aan foefelen ??
    beperkt budget, ok
    maar zonder foefelen = no go
    PSN: Strappyy
    Xbox Live: BuriedStrap

Member
    iTrader
    22 (100%)
    en enig idee hoe ?

met foefelen bedoelde ik dagen/weken foefelen.

Approved 9-lifer _ns_'s schermafbeelding
    iTrader
    86 (100%)
    Hangt van uw technische kennis af zeker? Bij mij zou dat in nog geen 100 jaar lukken .

Approved 9-lifer Dr.White widow's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gogopowerranger Bekijk bericht
    en enig idee hoe ?

met foefelen bedoelde ik dagen/weken foefelen.
    Ik zou ne keer op google zoeken maar het lijkt mij ni te simpel als je een leek bent.
    al ooit eens een laptopscherm vervangen?
    PSN: Strappyy
    Xbox Live: BuriedStrap

iTrader
    1 (100%)
    ik ga mijn vraag nog eens stellen, want hij zit nu al in de vorige pagina's en niemand antwoord.

soms maakt mijn xbox 360 een abnormaal scherp geluid als ik hem opstart. ik leg hem dan meteen af en als ik hem dan aanleg doet hij normaal. er hangt ook een koelsysteem aan kan dit ermee te maken hebben?

alvast bedankt
    sig

Approved 9-lifer Jessed's schermafbeelding
    iTrader
    199 (100%)
    Hoe oud is die xbox?

iTrader
    1 (100%)
    half jaar, in januari gekocht.
    sig

Member
    iTrader
    22 (100%)
    hun mailservice is kapot ofzo
    eens opnieuw bellen en vragen of ze ze willen opzenden ? dan heb je ze morgen of misschien vandaag nog
    en neemt ups direct uw machine mee

heb het vorige week voorgehad

Approved 9-lifer renaat13's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik heb ondertussen mijn xbox terug gekregen. Maar heb gemerkt dat de content die er op stond vervangen is door trials. Wanneer ik de content opnieuw afhaal via de download history kan ik het spel enkel meer spelen op dat enige profiel. iemand enig idee wat te doen?

Met forza Motorsport 2 heb ik net hetzelfde met de car packs. De ene car pack kan ik op beide profielen spelen. De andere niet meer. Iemand een idee hoe op te lossen?

Edit 1: Normaal gezien zou het moeten werken. Heb een of andere license recovery gedaan van MS (kan je maar 1x per jaar doen) en normaal gezien zou alles nu terug moeten werken. Indien niet laat ik het horen.
    Laatst gewijzigd door renaat13; 26 augustus 2009 om 19:29
    Nichts und niemand kann mich aufhalten...
    http://renv3r.wordpress.com

Member Twizt's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Ik heb zo'n battery pack en een kabel die bij mijn xbox in die usb-poort moet om je controller aan te sluiten. Nu dacht ik toch dat je daarmee je battery pack oplaadde? Maar mijn battery pack is leeg en ik moet dus altijd die kabel gebruiken. Maar het laadt gewoon niet op! Als ik mijn xbox af zet met de kabel en battery pack aangesloten dan sluit hij wel af, maar stilletjes blijft hij draaien en het lichtje op die usb-kabel blijft branden. Als ik die kabel los maak voor ik hem afsluit (dus dan is er geen controller aangesloten) dan valt de xbox wel volledig uit. Doe ik iets mis of kan die kabel die battery pack gewoon niet opladen?
    Xbox360 Gamertag: Sammow

Pagina 50 van 159 EersteEerste ... 4046474849505152535460100150 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten