Pagina 7 van 16 EersteEerste ... 34567891011 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 121 t/m 140 van 312
    Member djaxx79's schermafbeelding
    iTrader
    58 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avenger 2.0 Bekijk bericht
    Nja superstil, in andere forum lees ik vanalles over 'geratel' en 'stofzuiger', dus echt superstil zal die ook niet zijn

De slot-loading drive vind ik dan wel weer cool

Tov de xox 360 is die toch zeker superstil, ik erger me dagelijks rot aan dat zwaar geblaas. Voor de rest ben ik er tevreden van.

Member Den Jiver's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Zeer goed nieuws dat er ook een sticker op staat,dit wil zeggen dat bij de Jaspers ook de korting (voorlopig) er bij blijft (zeer verassend) laat ons zeggen voor iedereen die een wil kopen dat het zeker de moment is.

Member Hamiltoe's schermafbeelding
    iTrader
    17 (95%)
    bedankt voor de reactie marjak

sensei, erger je je dan aan de dvd-drive of de koelers

Approved 9-lifer Dennoman's schermafbeelding
    iTrader
    107 (98%)
    Weblogs
    33
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hamiltoe Bekijk bericht
    probleem is dat ik PS3 niet tof vind buiten dat ie superstil is
    Ma serieus nu seg.

Wa voor last hebt ge nu in godsnaam van een draaiende console? Ik weet dat er veel mensen beetje met uw voeten aan het rammelen waren in die andere thread, maar dat is wel terecht. Is het feit dat hij muisstil is echt het enige argument om een console te kopen?

Breder gameaanbod?
    Prijs-kwaliteitgewijs ongeveer het beste wat je tegenwoordig van elektronica kunt binnenhalen (vooral met cashback)?

Die dingen tellen niet meer? Zet gewoon een game op de HDD van je Falcon/Jasper en je zult hem bijna niet meer horen. Echt hoor, ga u gewoon een 360 halen na de examens (of wanneer ge dat van plan waart) en hou dan alstublieft op met erover te zagen of hij stil is, want ik ben niet de enige die het onderhand niet meer plezant vindt hoor. Hoeveel mensen moeten er nog replyen dat hij effectief muisstil is voor ge het effectief aanneemt?
    ~ "You don't see faith healers working in hospitals for the same reason you don't see psychics winning the lottery." ~

Member Pegas's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dennoman Bekijk bericht
    Ma serieus nu seg.

Wa voor last hebt ge nu in godsnaam van een draaiende console? Ik weet dat er veel mensen beetje met uw voeten aan het rammelen waren in die andere thread, maar dat is wel terecht. Is het feit dat hij muisstil is echt het enige argument om een console te kopen?

Breder gameaanbod?
    Prijs-kwaliteitgewijs ongeveer het beste wat je tegenwoordig van elektronica kunt binnenhalen (vooral met cashback)?

Die dingen tellen niet meer? Zet gewoon een game op de HDD van je Falcon/Jasper en je zult hem bijna niet meer horen. Echt hoor, ga u gewoon een 360 halen na de examens (of wanneer ge dat van plan waart) en hou dan alstublieft op met erover te zagen of hij stil is, want ik ben niet de enige die het onderhand niet meer plezant vindt hoor. Hoeveel mensen moeten er nog replyen dat hij effectief muisstil is voor ge het effectief aanneemt?

En ik heb dan een Xenon en die hoor ik amper als ik speel met een game vanop de HDD (wat niet meer dan logisch aangezien de dvd drive voor het grootste deel van het geluid zorgde).

Member valdemaniak's schermafbeelding
    iTrader
    115 (100%)
    Denno heeft zeker gelijk... hoe stil gamen jullie dat die xbox zoveel lawaai zou maken?
    En als het je echt stoort zet je de games die je het meeste speelt op je HDD

Member djaxx79's schermafbeelding
    iTrader
    58 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door valdemaniak Bekijk bericht
    Denno heeft zeker gelijk... hoe stil gamen jullie dat die xbox zoveel lawaai zou maken?
    En als het je echt stoort zet je de games die je het meeste speelt op je HDD
    Als je bv even pauze zet om iets op tv te bekijken stoort het al enorm. Als ik een film bekijk op de 360 en het is een stil moment stoort dat genlaas ook enorm. Ben absoluut xbox fan maar ik vind toch dat dit niet zomaar weggewaaid mag worden. Het is bij momenten storend VOOR MIJ

.

Member Pegas's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sensei_X Bekijk bericht
    Als je bv even pauze zet om iets op tv te bekijken stoort het al enorm. Als ik een film bekijk op de 360 en het is een stil moment stoort dat genlaas ook enorm. Ben absoluut xbox fan maar ik vind toch dat dit niet zomaar weggewaaid mag worden. Het is bij momenten storend VOOR MIJ

.
    Bij filmen kan het inderdaad wel eens hoorbaar worden (stoorbaar hangt van jezelf af), maar dat geldt ook voor de PS3 hoor (al is die natuurlijk wel iets stiller).

Approved 9-lifer Yones's schermafbeelding
    iTrader
    130 (98%)
    Ma serieus nu seg.

Breder gameaanbod?

my man ge neemt me de woorden uit de mond

iTrader
    107 (98%)
    Weblogs
    33
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door $t0n3d Bekijk bericht
    my man ge neemt me de woorden uit de mond
    Echt, ik begin dat gemelk zo onderhand wel enorm beu te worden. Ineens gaan er mensen zagen dat hij te luid is (vooral met HDD installs is dat imo geen argument meer), dat games niet op 60 fps draaien hoewel de technologie er daar in de 360 niet voor is bij de meeste games, al melken dat een game de vuilbak inmoet omwille van een beetje screen tearing... mannekes, als uw 360 u dan toch zo niet aanstaat, verkoop hem dan rap of better yet: ge had hem beter helemaal niet gekocht, punt.

"Zie naar die screen tearing!"
    -draait in-game camera als een geschifte in het rond-

No shit, Sherlock -_-

En als hij dan nog zo stoort bij het afspelen van films: koop u een goedkope dvd-speler, want consoles zijn daar imo niet voor gemaakt.

Member koji's schermafbeelding
    iTrader
    0
    En als hij dan nog zo stoort bij het afspelen van films: koop u een goedkope dvd-speler, want consoles zijn daar imo niet voor gemaakt.
    PS3 doe nochtans bij mij al nen helen tijd heel goed dienst als DVD/blu ray speler

interpreteer dit naar believen

iTrader
    107 (98%)
    Weblogs
    33
    Don't care, als ge er content van zijt is dat goed voor u , wat zou ik u daarvoor aanvallen een mening is een mening.

Maar ga dan niet zagen over het feit (ja feit) dat een console sowieso iets luider is dan een dvd speler.

Member
    iTrader
    21 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koji Bekijk bericht
    PS3 doe nochtans bij mij al nen helen tijd heel goed dienst als DVD/blu ray speler

interpreteer dit naar believen
    Zou ik toch niet te veel doen. Slijt de laser aardig van en binnekort kan je geen games meer spelen

Member Evil Force's schermafbeelding
    iTrader
    48 (98%)
    Dennoman weet mijn gedachten altijd maar weer zo goed te verwoorden

Member Hamiltoe's schermafbeelding
    iTrader
    17 (95%)
    wat is screen tearing

iTrader
    107 (98%)
    Weblogs
    33
    "Schermscheur", een soort van lijnen/"barsten" die je in je beeld te zien krijgt, vooral bij camerabewegingen. Is in veel games (zelfs toppers als GoW2) te zien, heeft met vsync te maken ofzo, ken er ook niet alles van.

Wacht, ik zal de lowscore roepen

Member
    iTrader
    12 (100%)
    In Makro in eke. xbox arcade (lips packet-
    FDOU week 43 !!

iTrader
    107 (98%)
    Weblogs
    33
    Ge zijt er wel pssies ondersteboven van

Member [DZM]Gorak's schermafbeelding
    iTrader
    45 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door virtualdude Bekijk bericht
    In Makro in eke. xbox arcade (lips packet-
    FDOU week 43 !!

idd ben er vandaag ook geweest de arcade lips packetten zijn week 43

de andere pakketen zijn 826 en 828

Member
    iTrader
    21 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door [DZM]Gorak Bekijk bericht
    idd ben er vandaag ook geweest de arcade lips packetten zijn week 43

de andere pakketen zijn 826 en 828
    Alleen spijtig dat er geen kijk-lipje aanzit. Dus ben je nog altijd niet zeker of het een jasper is

Pagina 7 van 16 EersteEerste ... 34567891011 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten