Pagina 3 van 21 Eerste 123456713 ... Laatste
    Snert's schermafbeelding
    iTrader
    0
    eind december idd, kben daar niet zo zeker van ze, als ze daarna nog falcons over hebben gaan ze die ook nog blijven verkopen, en als ineens alle falcons op zijn, gaan ze ook vroeger al jaspers verkopen hoor

Boromir's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Hhhhmmmmmm, 3weken geleden zag ik afgeprijsde xboxen in fnac in leuven staan
    en vorige week stonden er terug normaal dozen (niet afgeprijsde) xboxen...

Snert's schermafbeelding
    iTrader
    0
    je kan via xbox.be zowiezo die stikker te pakken krijgen en afprinten, dus daar moet je echt geen rekening mee houden, elke xbox gekocht voor 31 december maakt deel uit van die actie

Den Jiver's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ze kunnen inderdaad niet juist inschatten hoelang die sticker actie nog gaat duren,ik denk dat we dan wel een bericht zullen krijgen dat de sticker actie op een bepaalde data zal stoppen.Ik denk dat de US wel eerst aan de beurd zal komen,en wij als laatste,het is toch altijd zo geweest.

Snert's schermafbeelding
    iTrader
    0
    die url die ik hiervoor al eens had gepost is opgedoekt wegens te veel idioten
    is verhuisd naar hier :
    AnandTech - **Official Xbox 360 Jasper Hunting Thread**

iTrader
    0
    Snert,ik wil u alvast bedanken voor uw bijdrage aan dit topic hier,ik stel voor dat we dit onderwerp (Jasper) verder openhouden tot het zeker is dat hij effectief in de winkels hier verkrijgbaar is,wat denk je??

hatetn's schermafbeelding
    iTrader
    45 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Den Jiver Bekijk bericht
    Het zou inderdaad wel kunnen dat de 'sticker afprijzing' tot doel heeft de Falcons verder (en zo vlug mogelijk) uit te verkopen,om nadien,de Jasper consoles te verkopen zonder die sticker(zonder de extra korting dus).

die actie is enkel in de benelux. ik denk niet dat ms al zijn falcons gaat kwijtraken op die manier

iTrader
    1 (100%)
    Ik vermoed ( pure speculatie dus) dat de Jaspers enkel zullen uitkomen met het NXE dashboard. Vandaar dat ze er tot vorige week nog niet waren.
    Ik hoop dat de Jaspers nog voor eind december in de winkelrekken liggen.
    Ondertussen volg ik ook de thread op Anandtech met de lotnummers. Weet iemand aan welke lotnummers ze in Belgi├ź zitten?

iTrader
    0
    Kan u die nrs zien aan de buitenkant v.d. verpakking?? anders,zeg mij eens juist waar ze staan,als ik nog eens in Makro/Mediamarkt ben,zal ik er eens een paar noteren.
    Ik heb nog geen Xbox 360,wel een PS3,ben aan het wachten op Jasper.

Snert's schermafbeelding
    iTrader
    0
    je kan kijken door het "piepgaatje" in de doos... in sommige winkels zijn deze nog toe, maar je kan zien dat er een stukje in de doos speciaal zit om open te doen, als je dit stukje verwijdert of open plooit, zie je de serienummer van je xbox... deze is van een bepaald formaat LNNNNNNYWWFF, je moet kijken naar de YWW nummers, deze staan voor het jaar en week... bv 832 = 32e week van 2008...

iTrader
    0
    Oke,ik zal eens kijken,alvast een oproep aan iedereen die deze maand een Xbox gekocht heeft om het YWW nr even te posten,zodat we een duidelijker zicht krijgen op de zaak.

iTrader
    21 (100%)
    Voor zover ik gelezen heb zijn er helemaal nog geen Jaspers te vinden?

Snert's schermafbeelding
    iTrader
    0
    dat is ook zo, er zijn nog geen jaspers, dus om hier nu alle verschillende nummers op te gaan noemen die al gezien zijn in Belgie zal volgens mij niet veel nut hebben... Aangezien niemand waarschijnlijk zo dom zal zijn om die van hem open te vijzen om te kijken of hij een jasper heeft laat dat maar aan die amerikanen en andere jasper-hunters over

maar als je het dan toch wil weten, de mijne is nen 32

iTrader
    0
    openvijzen zou ik ook niet doen,u krijgt problemen met de garantie,indien u dat nodig mocht hebben.Het blijven tenslotte nog altijd dure stukken.
    Er staat nu ook op het 'hunt for Jasper' forum dat het volgen van fabricage nrs e.d. nog geen enkel nut heeft, er moeten er eerst enkele opduiken voor men kan beginnen speculeren/uitkijken. En dit is zeker nog niet het geval. Niemand heeft er zelfs een idee over waneer ze uitkomen,dit zal een lange en moeilijke zoektocht worden vermoed ik
    Laatst gewijzigd door Den Jiver; 26 november 2008 om 17:26

Woetjez's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik heb nu iets langer als een jaar mijn xbox 360 Elite (die zwarte)
    Kheb echt geen overhittings problemen gehad, Ja het geluid.. agja je hoort je cd draaien maar zet je tv wat luider en voila
    Nu met de nieuwe update van het dashbord dat je het spel op de HD kan zetten. hoort je zogoed als niets meer.
    maar van de jasper over dergelijke heb ik nooits iets gehoort
    PS3 Name : Woetjez

Pagina 3 van 21 Eerste 123456713 ... Laatste

Regels voor berichten