Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 158
    Member
    iTrader
    0
    netjes, net van plan 1 aan te schaffen =)
    tek9|Davy www.tek-9.org etc!

Member Newboy's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kiewitcity Bekijk bericht
    inderdaad lekker prijskes .. eerst en horen hoe het zit bij die terugbetaling en dan ene aanschaffen voor op reserve..... e elitje of zo of ineens v alles ene..;
    Holy sh*t, het is niet de eerste keer dat meer mensen 2 of meer 360 consoles in voor 1 huishouden kopen.

Vraag af hoeveel procent van die 360 verkoopcharts "backup" aankopen zijn
    "What we do in life, echoes in eternity!!"

Now Playing: Final Fantasy XIII PS3
    Recently finished Borderlands 2 PS3

Approved 9-lifer Jayvie's schermafbeelding
    iTrader
    594 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door naokske Bekijk bericht
    Haha zalig ! je hebt idd vo 20€ meer bij de PS2 en xbox 360

Omg, als Sony de PS2 niet verlaagd van prijs , gaat die echt niet meer gekocht worden Wie wilt er nu btw nog een PS2? ... Haha een vriend van mijdie de mijne heeft overgekocht XD
    PS2 wordt nog veel gekocht door kinderen...
    -

Member phixiuZ's schermafbeelding
    iTrader
    72 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wiffy Bekijk bericht
    Ja I know... maar een mens kan toch proberen hé
    niet dat de elite me hiervoor te duur was, hij is gewoon te goedkoop nu
    Kom jong, al die moeite doen voor dat zwart kleurke en een iets grotere HDD .

Member
    iTrader
    0
    ja echt eh

ge kunt ten eerste vo paar euros een spuitbus met zwarte verf kope, om u xbox zwart te maken

EN die HDD kunde appart kope...

Banned hatetn's schermafbeelding
    iTrader
    45 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jayvie Bekijk bericht
    PS2 wordt nog veel gekocht door kinderen...

de vraag is gaan mensen niet eens beginnen nadenken als ze in de winkel staan. de nieuwe gen kost maar evenveel meer als de vorige. het zou wel eens een goede zet kunnen zijn

Member Creamium's schermafbeelding
    iTrader
    33 (100%)
    Weblogs
    1
    de arcade is spotgoedkoop, maar ik blijf die sku één grote fout van MS vinden. Als je serieus wil gamen op dat ding moet daar toch ooit een hdd bijkomen, no way dat je met die mem card genoeg hebt. Akkoord dat er nog altijd veel mensen offline spelen en zelfs niet naar xbla kijken, maar zonder hdd mag je dlc vergeten, demo's etc.

Dat Sony en MS ervoor gekozen hebben om meerdere sku's te introduceren is imo één van de grootste fouten dat de twee gemaakt hebben. Confuse your audience much? Als je meerdere pakketten introduceert, krijg je meteen de vraag in de winkel van soccer moms: maar wat is nu de beste keus voor mijne kleinen? Of ze stellen die vraag niet eens en gaan gewoon voor de Wii: 1 sku, geen verwarring.
    Twitter
    PSN, Steam en Nintendo id: Creamium

Member Davyke's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Darunia Bekijk bericht
    de arcade is spotgoedkoop, maar ik blijf die sku één grote fout van MS vinden. Als je serieus wil gamen op dat ding moet daar toch ooit een hdd bijkomen, no way dat je met die mem card genoeg hebt. Akkoord dat er nog altijd veel mensen offline spelen en zelfs niet naar xbla kijken, maar zonder hdd mag je dlc vergeten, demo's etc.

Dat Sony en MS ervoor gekozen hebben om meerdere sku's te introduceren is imo één van de grootste fouten dat de twee gemaakt hebben. Confuse your audience much? Als je meerdere pakketten introduceert, krijg je meteen de vraag in de winkel van soccer moms: maar wat is nu de beste keus voor mijne kleinen? Of ze stellen die vraag niet eens en gaan gewoon voor de Wii: 1 sku, geen verwarring.
    Fout... ze gaan voor de goedkoopste Xbox 360 aangezien sommige moeders zelfs nog niet weten waarvoor die HDD dient. De prijs is vandaag de dag meer en meer een doorslaggevende factor bij veel keuzes.

Ik vond net de modulaire opbouw van de Xbox 360 een meesterzet. Bouw een machine dat kan (online) gamen. En geef ze een boel (dure) opties (bvb: wifi adapter, grote HDD, HD-DVD (dood, maar soit), ...) als je consument dat nodig heeft. Mijn Xbox 360 staat naast mijn router, dus ik zal nooit draadloos gamen. Ben dan ook blij dat dit mijn console geen 80 euro duurder maakt. Wat door de standaard wifi van de PS3 misschien wel zo is.
    Technologie Blogger @ www.lookit.be
    YouTube Gaming Channel @ http://www.youtube.com/tvpowerplay
    YouTube Tech Channel @ http://www.youtube.com/powerplaytech
    Twitter: @davyvh

Banned I~MushrooM's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Alleen was hd caching standaard een meesterzet geweest qua performance, nu dit slechts een meesterzet ten aanzien van hun wallet.

Member Creamium's schermafbeelding
    iTrader
    33 (100%)
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Davyke Bekijk bericht
    Fout... ze gaan voor de goedkoopste Xbox 360 aangezien sommige moeders zelfs nog niet weten waarvoor die HDD dient. De prijs is vandaag de dag meer en meer een doorslaggevende factor bij veel keuzes.

Ik vond net de modulaire opbouw van de Xbox 360 een meesterzet. Bouw een machine dat kan (online) gamen. En geef ze een boel (dure) opties (bvb: wifi adapter, grote HDD, HD-DVD (dood, maar soit), ...) als je consument dat nodig heeft. Mijn Xbox 360 staat naast mijn router, dus ik zal nooit draadloos gamen. Ben dan ook blij dat dit mijn console geen 80 euro duurder maakt. Wat door de standaard wifi van de PS3 misschien wel zo is.
    Waarom verkoopt de 360 dan slecht in heel wat Europese landen? Waarom sloeg de Wii wel aan? Nintendo heeft het van meet af aan met hun Wii fantastisch aangepakt: een deftig prijspunt creëren met één model, een nieuwigheidje erin steken (motion controls) en een spel erbij bundelen. Als prijs een issue was dan had MS nu al tonnen van die Arcades verkocht hier, want ze staan al langer op mass market prijs. Het is gewoon zo dat de buzz rond de Wii hangt, die daarin geslaagd is door de simpele strategie.

Jij vindt die modulaire opbouw een meesterzet, ik ben er bijna zeker van dat het bij de meeste mensen niet zo is. Zij willen gewoon een duidelijke keuze.

Let op, ik vind die keuze ook niet slecht, maar als gamer ben je geinformeerd en weet je exact wat je koopt. Maar heel wat mensen zijn dat niet en gaan de winkel binnen om een game machine te kopen.
    Twitter
    PSN, Steam en Nintendo id: Creamium

Member Newboy's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)

Nu moeten de moeders weten wat een 360 arcade versie is want zoveel verschilende versies

Wii en Playstation kennen ze wel maar Xbox?
    "What we do in life, echoes in eternity!!"

Now Playing: Final Fantasy XIII PS3
    Recently finished Borderlands 2 PS3

Member SPARTAN's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    gatver klootzakken, juist 3 weken geleden een 60 gig gekocht voor 260 euro en nu verlagen ze hem met 70 euro :O
    damn...

Member FEW's schermafbeelding
    iTrader
    70 (97%)
    ik ken iemand die een week geleden een elite gekocht heeft. die heeft dus 119€ te veel betaald

Member elmo1's schermafbeelding
    iTrader
    127 (100%)
    vorige maand elite gekocht .
    zelfde als interijd mijn ps2 550 betaald en 4 weken later zakt em van prijs .
    whoever wins...... we lose
    xbox live : dolle kenny .

Member Ge0force's schermafbeelding
    iTrader
    78 (100%)
    Weblogs
    10
    Mijn Xbox 360 staat naast mijn router, dus ik zal nooit draadloos gamen. Ben dan ook blij dat dit mijn console geen 80 euro duurder maakt. Wat door de standaard wifi van de PS3 misschien wel zo is.
    Ik heb mijn wifi-kaartje voor mijn pc 14 euro betaald...
    PSN : Ge0force2008
    Steam:
    Ge0force

Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten