Pagina 9 van 215 EersteEerste ... 56789101112131959109 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 121 t/m 135 van 3225
    Member Evil Force's schermafbeelding
    iTrader
    48 (98%)
    echt wel
    Ik ben ook niet echt van plan het nog verder te spelen
    XBL: HerbDoctorKrul

Member Tits's schermafbeelding
    iTrader
    211 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door L0k1- Bekijk bericht
    ivm waar je vastzit, denk dat je aan het stuk zit waar je uw wapens moet krijgen van die persoon aan het kruis in het midden van dat slagveld
    idd, dat moet ik doen, ik heb al geguided enzo, maar mijn engels is beneden alle pijl... Na de examens eens verder spelen... Das zeker in het midden ergens? Kga het ook enkel maar spelen om uit te spelen, want ben het eigelijk beu, die darknesskrachten...
    Signatuur rijmt op frituur

Platinum Member super_veloce's schermafbeelding
    iTrader
    120 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tits Bekijk bericht
    idd, dat moet ik doen, ik heb al geguided enzo, maar mijn engels is beneden alle pijl... Na de examens eens verder spelen... Das zeker in het midden ergens? Kga het ook enkel maar spelen om uit te spelen, want ben het eigelijk beu, die darknesskrachten...
    je moet dat pad in de midden volgen en wanneer dat pad eindigt, nog iets verder gaan en dan naar rechts gaan
    lp 670-4 sv

Member L0k1-'s schermafbeelding
    iTrader
    47 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Razzia` Bekijk bericht
    The Darkness is een zeer deftig spel (goed verhaal etc) maar met 0 replay value. Heb het dan ook verkocht
    goh, kben het nog eens opnieuw aan het spelen voor de achievements en al de unlockables

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ddt15 Bekijk bericht
    Uh, kben niet echt ne krak in C&C3 online. Meestal blijft mijn strategie bij GDI->tankrush.

Volgende week zijn men examens gedaan dan ga'k nog eens xbl gold kopen.
    meh in team ga ik meestal met NOD mass venoms, tegen een GDI speler is dat echt gemakkelijk, hun AA guns zijn echt brol, beste AA turrets zijn die van NOD imo.

Member kiewitcity's schermafbeelding
    iTrader
    114 (100%)
    grid 860/1000 ..; wel al men autos ne test rit moeten doen om drive m all te krijgen ...vuile glitched schit.

Member PietO's schermafbeelding
    iTrader
    0
    cod4, eindelijk kunnen aanschaffen en man, het was het nog steeds waard, kvond da echte koele sp, zo actievol man! De kogels kwamen echt van alle kanten af Het is ook wel zeer prachtig gemaakt cod 4, zo vind ik de missie nabij tchernobyl fenomenaal, da geeft precies de echte sfeer van een verlaten stad... brrrr krijg er ng altijd de bibbers van op het lijf als ik er aan moet denken

8,5/10 voor sp en de mp moet ik ng proberen !

Member Vassilij's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    gisteren ook cod 4 gekocht en uitgespeeld (op hardened) Zwaar coole sp, alleen jammer da het gene splitscreen co-op heeft

vorige week gta4 ook gefinished, na 38 uur ... das wa anders dan de 8-10 uurkes van cod wel

Member kiewitcity's schermafbeelding
    iTrader
    114 (100%)
    grid 930/1000

Approved 9-lifer gStar's schermafbeelding
    iTrader
    70 (95%)
    Battlefield Bad company .

Vrij korte singleplayer..
    ~Desktop~ i5 3470 - ASrock H77 Pro4/MVP - MSI Radeon R9 270x Gaming 2GB - Antec Earthwatts Green 500W - 16GB Corsair Vengeance LP Black - HDD : Samsung 850 EVO 250GB SSD + 500 GB + 250 GB + 500 GB Extern
    ~Gear~ Razer Kraken 7.1 - Razer DeathAdder 2013 - Razer BlackWidow 2014 - Razer Goliathus - LG IPS LED 27EA33
    ~Phone~ LG G3 - 16GB

Member PietO's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vassilij Bekijk bericht
    gisteren ook cod 4 gekocht en uitgespeeld (op hardened) Zwaar coole sp, alleen jammer da het gene splitscreen co-op heeft

vorige week gta4 ook gefinished, na 38 uur ... das wa anders dan de 8-10 uurkes van cod wel
    mja cod is een game gemaakt voor de mp é maat , ik denk da veel mensen eerder COD4 kopen voor de vette mp hoor

Member _Odd_Alien's schermafbeelding
    iTrader
    0
    skate. Nuja, 'uitgespeeld'. Gewoon de covers gehaald en x games & mega jam gedaan. Nu nog alle spots unlocken, video's maken en pro's verslaan . Eenmaal ik terug gold heb, ook eens online proberen.

Leuke game, lekker vernieuwend. Misschien niet even vernieuwend als de eerste 2 uit de THPS reeks, maar zeker wel de moeite (als je er in slaagt over de mislukte product placement te kijken). Niet echt eenvoudig om het deftig onder de knie te krijgen en irritante kantjes zijn er evenzeer bij. Al bij al een aanrader imo.

De volgende wil ik zeker gespeeld hebben . Waar ik me vooral aan ergerde was de irritante interface: constant pop-ups en bevestigingen als je iets opnieuw wou proberen. Games met een beperkte interventie in te spel ervaring spelen zoveel aangenamer.

DeviantArt
    X360 - Eeljen

Member phixiuZ's schermafbeelding
    iTrader
    72 (100%)
    HALO 3 op Legendary uitgespeeld in co-op met twee. Was heel goed te doen, alleen de metascoring niet kunnen halen bij twee missies.

En ja ik vond skate ook een heel goed spel. Kijk zeker en vast uit naar skate 2. En ze beloven een constante 60 fps en de graphics zijn iets verbeterd, ben daar wel benieuwd naar.

Member _Odd_Alien's schermafbeelding
    iTrader
    0
    En handplants, geen laadtijden, 'echte' chilling-with-a-hippie tricks (ipv ze per toeval wel kunnen doen), en ... Eerst zien, dan geloven. Een regel die iedereen moet hanteren, met het gestoef van de developers tegenwoordig. Uitgekiende marketingtechnieken, dat zijn die beloftes.

DeviantArt
    X360 - Eeljen

Approved 9-lifer frero's schermafbeelding
    iTrader
    77 (100%)
    DMC4 uit op... human. Telenet was den helen dag down dus heb ik maar wat demons afgeslacht. Ook 10,000 proud souls en 100,000 blood orbs achievements gehaald. En een missie met rating S gecompleet. Nu beginnen op devil hunter mode.

Member phixiuZ's schermafbeelding
    iTrader
    72 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _Odd_Alien Bekijk bericht
    En handplants, geen laadtijden, 'echte' chilling-with-a-hippie tricks (ipv ze per toeval wel kunnen doen), en ... Eerst zien, dan geloven. Een regel die iedereen moet hanteren, met het gestoef van de developers tegenwoordig. Uitgekiende marketingtechnieken, dat zijn die beloftes.
    Hopelijk brengen ze binnenkort al een demo uit . En ja, die handplants was ik er ook vergeten bij te zetten. Van die laadtijden daarentegen was ik nog niet op de hoogte.

Pagina 9 van 215 EersteEerste ... 56789101112131959109 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten