Pagina 61 van 226 EersteEerste ... 115157585960616263646571111161 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 901 t/m 915 van 3376
    Crew Member fixer187's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    touché
    If the doors of perception were cleansed, everything would appear to man as it is: Infinite

Approved 9-lifer Dennoman's schermafbeelding
    iTrader
    107 (98%)
    Weblogs
    33
    'k Zeg het, ben op welgeteld 1 uitzondering na al ruim drie jaar in geen Belgische winkel meer binnengeweest met een specifieke game voor ogen, een paar kleine dealtjes daargelaten misschien, zo van die €10-15 games in de Bart Smit die ge zelfs op internet niet goedkoper kunt vinden. Die uitzondering was Gears of War 2, die uitkwam op een vrijdag en ik dus per se op releasedag wou hebben om hem dat weekend nog te spelen. Sinds ik het internet heb ontdekt als onbeperkte en vooral véél goedkopere winkel doe ik gewoon niets anders dan online bestellen.

Oké, ik kan wel snappen dat mensen graag betalen voor betere service en eventuele "niet tevreden, geld terug" garanties enzo, maar als puntje bij paaltje komt zou ik wel eens willen weten hoeveel winkels die belofte echt waarmaken.

"Ah zo u komt uw disc binnenbrengen... JAMAAR..." en ge zijt vertrokken voor een hoop gezeik
    ~ "You don't see faith healers working in hospitals for the same reason you don't see psychics winning the lottery." ~

Member Veruca's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ja, ik weet het nog goed toen ik eens een game had gekocht voor de PSX in der tijd, bij de Fnac. Aangezien ik het niet kon proberen, gekocht en thuisgekomen... was een compleet bagger spel. Ik bel naar de Fnac: 'Ik heb bij jullie een spel gekocht, heb het zojuist geprobeerd maar vind er niets aan... mag ik het komen ruilen?'

Hun vraag was: 'Zit het nog in de originele verpakking?'

Echt... wtf. Hoe kunt ge nu een spel proberen als het nog in de verpakking zit? Dumbasses.
    Roleplaying in a galaxy far far away...
    Star Wars - Edge of the Empire ~ Star Wars - Age of Rebellion

Xbox LIVE: V3ruc4

Member
    iTrader
    399 (99%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dennoman Bekijk bericht
    'k Zeg het, ben op welgeteld 1 uitzondering na al ruim drie jaar in geen Belgische winkel meer binnengeweest met een specifieke game voor ogen, een paar kleine dealtjes daargelaten misschien, zo van die €10-15 games in de Bart Smit die ge zelfs op internet niet goedkoper kunt vinden. Die uitzondering was Gears of War 2, die uitkwam op een vrijdag en ik dus per se op releasedag wou hebben om hem dat weekend nog te spelen. Sinds ik het internet heb ontdekt als onbeperkte en vooral véél goedkopere winkel doe ik gewoon niets anders dan online bestellen.

Oké, ik kan wel snappen dat mensen graag betalen voor betere service en eventuele "niet tevreden, geld terug" garanties enzo, maar als puntje bij paaltje komt zou ik wel eens willen weten hoeveel winkels die belofte echt waarmaken.

"Ah zo u komt uw disc binnenbrengen... JAMAAR..." en ge zijt vertrokken voor een hoop gezeik

Bij de gamemania in de buurt kank perfect binnenlopen, zeggen dat mijn spel niet werkt en met een gemaakt exemplaar terug buiten wandelen. Zonder die herstelling te betalen natuurlijk. Heb zelf is een spel kunnen omruilen na een dag omdat ik het niet fijn vond.

Member kiewitcity's schermafbeelding
    iTrader
    114 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thewitchking45 Bekijk bericht
    Bij de gamemania in de buurt kank perfect binnenlopen, zeggen dat mijn spel niet werkt en met een gemaakt exemplaar terug buiten wandelen. Zonder die herstelling te betalen natuurlijk. Heb zelf is een spel kunnen omruilen na een dag omdat ik het niet fijn vond.
    vroeger ook al dikwijls in game mania spellen de dag erop gaan omruilen voor een ander .. zoals house off the dead op xbox speelde dat 1,5 u en het was uitgespeeld .... terug en omruilen...

op game hubs street fighter lim ed voor 45 euro en gratis verz door ups ,heb de mijne daar toen 74 betaald is de pall versie ...( de mijne toch).

Approved 9-lifer apex^'s schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    iBOOD - Microsoft Xbox 360 Pro Best Of Halo Pack met 5 games

vandaag 360 pro met 5 games aan €222 :o
    Xbox Live: apexisheet
    Origin: Pvt_apex

Member
    iTrader
    0
    Via amazon.co.uk door de lage dollarkoers en een amazon promotie:

Xbox 360 Pro met 60gb HDD dus, 175 euro
    Gratis HDMI Kabel.
    Voor 10 pond een spel of entertainment pack naar keuze uit een lijst. Zelf gekozen voor het pack (Burnout Paradise, Trivial Pursuit, Connect 4 Arcade & extra Wireless controller twv 105 pond)

Grand total 209 euro incl verzendkosten, maandagavond besteld, vanochtend al hier.

(Dus 2 controllers )

Approved 9-lifer Arcas''s schermafbeelding
    iTrader
    37 (100%)
    Nice, da is inderdaad wel een heel mooi koop!
    It's me on about.me

Banned
    iTrader
    7 (100%)
    Weblogs
    1
    Die leveren toch geen hardware nr het buitenland?

Member
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnneke Bekijk bericht

Gratis HDMI Kabel.
    Voor 10 pond een spel of entertainment pack naar keuze uit een lijst. Zelf gekozen voor het pack (Burnout Paradise, Trivial Pursuit, Connect 4 Arcade & extra Wireless controller twv 105 pond)

Grand total 209 euro incl verzendkosten, maandagavond besteld, vanochtend al hier.

(Dus 2 controllers )

T'is allesinds meer dan 1750 € dat je ervoor heb betaald.
    Niet vergeten dat bij checkout een btw correctie plaatsvindt.

Initiële pondprijs is niet gelijk aan deze bij checkout

Approved 9-lifer frero's schermafbeelding
    iTrader
    77 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paarsbloed Bekijk bericht
    Die leveren toch geen hardware nr het buitenland?
    Dat is play niet amazon

Banned
    iTrader
    7 (100%)
    Weblogs
    1
    De ibood van vandaag !

Approved 9-lifer Jessed's schermafbeelding
    iTrader
    199 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnneke Bekijk bericht

Gratis HDMI Kabel.

(Dus 2 controllers )
    Als ik dat pack van burnout apart wil bestellen, kan ik dat niet omdat:
    "Burnout Paradise Ultimate, Trivial Pursuit, and Connect 4 Arcade with Xbox 360 White Wireless Controller - For Purchase with an Xbox 360 Console (Console Sold Separately) cannot be shipped to the selected address."

Hoe komt dit?!

Approved 9-lifer el slettos's schermafbeelding
    iTrader
    81 (100%)
    mediamarkt roeselare:

alone in the dark 9.99 €
    fifa 08 platinum 9 €
    eragon 9 €
    Dem gainz

Member [TFT]Poky's schermafbeelding
    iTrader
    15 (94%)
    iemand ervaring met een xbox te kopen van amazon?

159 pond voor vind ik opt eerste gezicht geen slechte deal, zijn er addertjes?

Pagina 61 van 226 EersteEerste ... 115157585960616263646571111161 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten