Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
    Member SCaRa's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)

Ruimte om koel te blijven

Ik ben aan het denken aan de samsung 940MW om mijn consoles aan te hangen, nu moet ik wachten tot de tv beneden eens vrij is en dit gebeurd bitter weinig en de tv-in sucked gewoon (composite sucked ). Ik zou deze relatief kleine hd ready tv in een kast willen zetten (voldoende ruimte erboven om te koelen), ik zou willen mijn consoles er onder zetten maar er is daar heel wat minder ruimte om te koelen. De consoles staan daar allemaal samen (xbox, wii, ps2 slim).

In de komende maanden zou ik mij een xbox 360 willen aankopen en ik vroeg mij af hoeveel ruimte deze nodig heeft om daadwerkelijk goed te kunnen koelen (ik ga hem horizontaal leggen).

zou 5 cm aan alle kanten voldoende plaats zijn? Heeft er hier iemand ervaring mee?

Member
    iTrader
    0
    persoonlijk denk ik dat niet moet inzitten met de ruimte rond de console, het probleem zal zijn om de lucht in de kast zelf koel te houden. zodat hij koude lucht kan aanzuigen, en voldoende zijn wamte kan kwijtgeraken. en ook uw voeding moet redelijk koel staan.
    Shoot me again, I ain't death yet

Member ngL-'s schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    het enige dat ik weet is dat mijn 40" samsung lcd echt wel een elektrische verwarming evenaart. Als je je hand op 5cm afstand houdt dan voel je de warmte er gewoon afkomen... weet niet hoe dit is met kleinere modellen
    gamertag : PROTPUT
    "Why don't you get STEPPED ON by a Big Daddy?" -Fontaine

Member kiewitcity's schermafbeelding
    iTrader
    114 (100%)
    die tvs worden allemaal rdelijk warm ,merk da in de zomer redelijk koel op kamer..na 2 uurkes spelen zweten door de hitte vd tv en 360...

koop u zo ne koeler voor op de 360, ma ik zou het duurdere merk nemen die van 30 euro maakt nogal een blazend geluid...www.consoleschop.be

Member
    iTrader
    17 (100%)
    Ik zou mijn 360 en andere elektronische apparaten nooit in een kast zetten die niet of maar langs 1 kant open is. Ik raad je een meubel aan dat vanvoor open is (geen deurtjes dus), maar belangrijker is dat het vanachter open is, handig voor de kabels maar zeker voor de hete lucht.

Member SCaRa's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Ik heb en grotere kamer nodig,

lol...

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten