Pagina 3 van 3 Eerste 123
    Creep's schermafbeelding
    iTrader
    52 (95%)
    ik denk dat het fair is te zeggen dat het de 3de generatie van commercieel gaming is Voor de psx was je een nerd als je videogames speelde, now everybody does it

Ik heb m'n xbox zelf al tijdens de verhuis hard op de grond laten vallen, maar echt heel hard. Zo hard dat je vlak na de klap luidop denkt, oooh fuck, t'is omzeep. But nope, runs like a charm
    Telenet Games news Editor (Consoles)
    DVD Forum Moderator
    Website: http://games.telenet.be

Evil Force's schermafbeelding
    iTrader
    48 (98%)
    Het heeft wel degelijk met geluk en ongeluk te maken hoor
    Ik heb men 360 2de hands gekocht 2 maand geleden, ondertussen heb ik men console zeker al 10tallen keren naar maten meegebracht en dit telkens in men rugzak achterop de fiets.
    Enkele weken geleden geraakte ik lichtjes betrokken bij een auto-ongeluk toen ik onderweg naar huis was.
    Een auto reed recht de zijkant van een andere auto in waardoor ik moest uitwijken en dus op de grond terecht kwam, aan een redelijk hoge snelheid.
    Zelf heb ik geen schade opgelopen maar door de val kwam men rugzak met men 360, enkele controllers en een tiental games nogal hard (logisch) op de grond terecht. Na een hele ondervraging enzo van de politie was ik blij dat ik rustig thuis kon kijken of er eventuele schade aan men console was.
    Tot men grootste verbazig is het enige wat ik aan deze ervaring heb iovergehouden ean grote deuk in men GoW Limited Edition box en een klein krasje achteraan de 360. Men Xbox werkt nog als tevoren en ik ben zeer blij van men stevige 360.
    XBL: HerbDoctorKrul

Newboy's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    360 fanboy verliest zijn loyaliteit na 7 (!!) kapotte 360's: http://www.engadget.com/2007/02/22/x...cked-consoles/

Of hoeveel ongeluk een mens eigenlijk kan hebben alvorens je je vertrouwen verliest in een bepaald merk

Toch speciale gevallen. Koppel heeft 4 360's gekocht bij launch een nummerplaat voor hun auto met "Xbox360" erop. Talking about diehard fans!
    "What we do in life, echoes in eternity!!"

Now Playing: Final Fantasy XIII PS3
    Recently finished Borderlands 2 PS3

iTrader
    21 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JQHNNY Bekijk bericht
    als je hem schudt hoort iedereen wel iets dat los zit, heb ik vandaag bij fnac ondervonden
    Dat wat je hoort bij het schudden is de tiltsensor. Das een klein metalen balletje in een behuizing, waardoor de console kan zien of bij plat ligt of rechtop staat.

Een groot deel van de launch consoles is kapot gegaan (ik gok op 1/3).
    Hoogstwaarschijnlijk was het een probleem met slechte solderingen in één van de fabrieken. Daardoor kreeg je soms de 3 rode ringen en was het meestal met wat geklop op de console opgelost.

Bij men nieuwe console (goede service van microsoft trouwens) heb ik al bijna een jaar geen problemen mee gehad. Ik ken ook niet veel mensen die nog een defecte nadien hadden.

Indien je zoals iemand 7 defecte consoles hebt gehad heb je afwel mega pech of doe je simpel iets verkeerd (te warme plaats console, te weinig verluchting, etc...)

dr.lee's schermafbeelding
    iTrader
    40 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BraveHeart Bekijk bericht

Ook qua support moet je MS niet gaan aankloppen, het is ALTIJD UW schuld.
    Zij ontkennen enig defect of fabrikage fouten.
    MS vervangt zonder problemen ALTIJD ELK mogelijk defect aan uw xbox (toch gedurende de garantieperiode van 2 jaar). Je hoort niets anders dan complimenten over hun service.

CP-RB2H's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Ik 4 ps2's versleten... console faillure's vergelijken is redelijk stupid, want ze hebben het allemaal.
    Xbox live Gamertag: Turg0n

kiewitcity's schermafbeelding
    iTrader
    114 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BraveHeart Bekijk bericht
    Pech of niet, geluk of niet, ik vind het hardware gedeelte van de XBOX 360 maar kinderspeelgoed, zeker voor een console die zo hoog geprijsd is verwacht je toch wel ten minste dat je kwaliteit in je handen hebt.

Ook qua support moet je MS niet gaan aankloppen, het is ALTIJD UW schuld.
    Zij ontkennen enig defect of fabrikage fouten.

Consoles die draaien als een verwarming.
    Consoles die als CD/DVD-versnipperaar dienst doen of er de reputatie op na houden om een soort markering op je media na te laten.
    Consoles die gewoon freezen, en een geknetter laten horen door je pc speakers of head set, je scherm geeft rare textures en je krijgt mooie rode kleuren op je powerknop van de console.
    XBOX360 houdt er ook van om zonder enige reden te disconnecten van LIVE als je aan het gamen/chatten bent of gaat doodleuk rebootspelletjes spelen.

Ben ik de enige hier die van menig is dat de XBOX 360 pure bucht is ?
    Dat had je vroeger allemaal niet aan de hand met de eerste generatie XBOX, buiten een tomson drive die eens een spelleke liet hangen had je met de oldschool XBOX amper een probleem.

Vandaag nog maar eens een aflevering gezien van Kassa, het was werkelijk huilen met de pet op.
    Microsoft speelt gewoon dom en laat de gamer in de kou staan, je hebt totaal geen verhaal, het is altijd de schuld van de gamer.

Waarom zie ik zo iets nooit met de N64, NGC en de recente Wii.
    Ooit zo iets meegemaakt met de PS1, PS2 ?
    Ook met de PSP mag je rammelen, die speelt steeds zijn games van de UMD drive.

Maar ja wat verwacht je nu, op PC platform stelt Microsoft al niks voor, wat wil Microsoft iets betekenen op Console vlak.
    Ze krijgen nog niet eens hun Windows OS bug free, zeker niet met het hypegadget Vista, de XBOX360 is ook zo'n flop.

Waarom maakt Microsoft nu eens iets niet zonder kinderziekten en zever.
    Kunnen die bij redmond nu eens echt niks maken zonder dat je thuis ligt te kloten om iets aan het bollen te krijgen ?

XBox fans zullen deze post mischien wat hard vinden, jammer genoeg zijn het nu eenmaal de feiten.
    Zoek op google achter XBOX360 en je krijgt een waslijst met problemen op verschillende fora, zelfs is Microsoft zo gewild op Youtube (buiten het fanboy gezever achterwegen gelaten) zeggen deze video's gecaptured met een webcam meer dan zoveel woorden.

Ik heb mijn GC, PS2, PS1 meer verhuisd dan mijn laptop die 1 maand geleden (en dan was dat zelden van plaats is verhuisd de geest heeft gegeven), eender welke console doet het nog steeds.
    Waarom mag je een console niet aanraken, moet je het behandelen of je zijde aan je vinger hebt hangen.
    MicroSOFT doet dan ook zijn naam eer aan, als we zo gaan beginnnen zou je zelfs al niet naar dat ding mogen gebruiken zonder schrik te hebben dat het niks meer doet.
    Komaan zeg, dit is een SPELCOMPUTER, mijn oude Tandy T-1000 heeft meer stof en groffe toeren gezien dan het lief is, als ik m morgen boven van zolder haal steek ik mijn hand in het vuur dat m nog als vanouds werkt.

Kunnen ze dan tegenwoordig dan niks meer zonder een hoop goedkope massaproductie rotzooi maken in een cheap plastic case ?

Een console moet stevig zijn als een LADA, ik liet mijn Tandy T-1000 eens per ongeluk vallen, een uur later speelde ik verder lemmings.

Tegenwoordig krijgen ze niks meer gereed
    ja........ as ik u was zou ik overlopen na de concurentie en u ne f.....gps 3 aanschaffen.

en trouwens heb een paar kameraden die geregeld naar lan parties gaan met hunne pc en die is ook minstens ene keer per jaar dat er iets aan scheelt...het is algemeen bekend dat niet verplaatsen v 360 ,pc de langste levens duur mee brengt........dan dat ge ergens op de boerenbuiten over hobbel wegjes na een of andere lan gaat.....

bij mene eerste xbox originele ..die gaf er de brui aan na twee weken...altijd vastlopend beeld na 10 min spelen ...zijn ze komen halen en naar engeland gestuurd en na 4 dagen had ik m al terug..met extra demos, stickers en een xbox muts;;en een brief met uitleg wat er aan scheelde en verontschuldigingen..alles op kosten v microsoft.geen goede service komaan..ken nergens een betere service as die v microsoft.
    Laatst gewijzigd door kiewitcity; 26 februari 2007 om 11:36

CP-RB2H's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Ja, ik moet wel zeggen dat de klantenservice van Microsoft één van de beste is die ik sinds jaren heb gezien.
    Xbox live Gamertag: Turg0n

Evil Force's schermafbeelding
    iTrader
    48 (98%)
    Inderdaad, de klantenservice is echt zeer goed bij MS , zeker als je vergelijkt met vele andere bedrijven.
    Wat Braveheart vertelde omtrent dit is pure nonsense.
    Het valt niet tegen te spreken , hun service is goed.
    Mijn maat had zen 360 ook al na 4 dagen terug thuisgeleverd, helemaal in orde, en hetgeen er bij hem scheelde was zen CDdrive die niet meer open en toe ging doordat(en het was wel degelijk zen eigen schuld) hij bij het insteken van een spel wat lomp was geweest en zen CDdrive als het ware naar beneden had geplooid. Dit was dus wel degelijk een fout van mijne maat zelf en toch had hij hem al na 4 dagen terug (waarschijnlijk een nieuwe).
    XBL: HerbDoctorKrul

Darks's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Och het valt wel mee. Ge moet ook weten dat mensen die geen problemen hebben het niet gaan beginnen uitschreeuwen zoals die met problemen het doen. Als er ook 500.000 mensen zeggen dat hun 360 kapot is zijn er nog mss 7.000.000 die er blij mee zijn.

Anyway het is een nieuwe console en dan zijn er wel vaker problemen. Al die hardware wat erin zit in massaproductie brengen.. amai.

Maar MS hun garantie is zeer goed. Als er iets is komen ze je 360 halen en brengen hem terug aan de deur. Lijkt me toch goede service.

PS Mijn 360 is van Januari 2006 and works like a charm.

Zeeba's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Jupz mijne is nu ook kapot, khad em nog maar een maand of 6.
    Tis et probleem van die 3 rode lichtjes en een groen aan de startknop.
    Strx kje gaan binnendragen in den game mania, and hopin' for a new one
    grtz,
    IL FUNGO MAFFIA

Akiratjen's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    zou game mania zelf consoles terugnemen? Dat denk ik toch niet...

Mike Ty$on's schermafbeelding
    iTrader
    39 (100%)
    nee die gaan zeggen dat ge moet bellen naar MS
    0800 79 790
    dus verloren moeite als ge eerst bij de GM langsgaat
    °Xbox 360 player°
    Mijn Gamercard

fixer187's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    het gaat hier meer naar de problemen thread, gelieve dan daar ook in verder te posten....
    If the doors of perception were cleansed, everything would appear to man as it is: Infinite

Pagina 3 van 3 Eerste 123

Regels voor berichten