Pagina 2 van 3 Eerste 123 Laatste
    dajonaz's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bogy Bekijk bericht
    eermz, ni voor 't een of 't ander, maar x360 / ps3 is de 8e generatie gameconsole...

of dacht je dat er voor playstation 1 (psx) niks bestond?
    3e generatie 3D gaming

Huey's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door josuwa Bekijk bericht
    heb mijne al van de release en ik zeg u nu , NEEN 360's gaan niet
    snel kapot , mijne is al meermaals vervoert me cd , en niks aan de hand...
    tis geen algemeen feit ofzo, kzeg u, ofwel is er voor mijn aankoop nog iets mee gebeurd, ofwel was het een Dead On Arrival, ofwel moete chanse hebben

loony's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sick` Bekijk bericht
    Ik heb 1 klein probleemke gehad waarmee ik een jaar gewacht heb om hem dan op te sturen en terug te ontvangen zonder enige problemen. Ik had eentje van de release dat last had van oververhitting.

Mijn eerste was ook één van de release en die had het vrij snel begeven, maar da ze mij dan ne kapotte terugsturen.....
    Log off? You mean... this is... *gasps* just a GAME???

josuwa's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Huey Bekijk bericht
    tis geen algemeen feit ofzo, kzeg u, ofwel is er voor mijn aankoop nog iets mee gebeurd, ofwel was het een Dead On Arrival, ofwel moete chanse hebben
    degene die een hebbe die werkt moette geen chance hebbe , gij hebt gewoon geen chance da hij kapot is
    Ich schiese op konijnen met maine 9 milimeteh met leezeh jaah?
    ZD&V ftw!

hey69's schermafbeelding
    iTrader
    324 (100%)
    feit is en blijft dat er een hoog defectratio zit bij de xbox360 consoles.. voorzover ik hoorde, waren de eerste PS2 toestellen ook zo.. maar dat is fel verbeterd.
    kheb nog geen weet van PS3's die defect geraken(grote aantallen dan). ok , ze zijn dan ook nog maar paar maanden uit.
    van de 7-10 mensen die ik ken , hebben er al zekers 4 hun console moeten binnedoen, dat zegt toch al wat... zie maar de threads op verschillende fora ivm problemen .
    gewoon xbox support bellen en je word verzorgd

Sick`'s schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Ik dacht thans te horen dat de failure rate onder het gemiddelde zat... Maar je moet je natuurlijk op echte statistieken baseren, en niet uit de comments van fora (het zijn toch altijd diegeen die problemen hebben of denken te hebben da ge meestal enkel hoort klagen).

Over die 3D der is geen enkele console dat 3D beelden kan genereren imho ... de illusie daarentegen ...
    -- Ibanez RGA121H CDO (SD Distortion) // -- Fender American Stratocaster
    -- Fender Classic Player ‘60s Stratocaster // -- Fender American Telecaster

iTrader
    0
    ik ben nu toe aan mn 3de,k heb ook n ps2 gehad van bij de launchen nooit n probleem mee gehad

Darkflex's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Heb de mijne sinds 2 december 2005 en nog nooit probleem mee gehad. En ja,hij is al super veel van het plankje gevallen waar hij op staat met of zonder CD rechtstreeks op de HDD en werkt nog altijd. Maar als ik er mee schud hoor ik precies een veertje ofzo die los zit vanbinnen xD.

BTW: heb vandaag mijn faceplate naar de kloten getrokken.....Patex for life!

iTrader
    0
    als je hem schudt hoort iedereen wel iets dat los zit, heb ik vandaag bij fnac ondervonden (het lag aan de voeding btw

kiewitcity's schermafbeelding
    iTrader
    114 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JQHNNY Bekijk bericht
    als je hem schudt hoort iedereen wel iets dat los zit, heb ik vandaag bij fnac ondervonden (het lag aan de voeding btw
    da ding dient ook niet om mee te schudden ,kan altijd wel iets los komen daardoor.
    mijne staat nu van de launchdag recht op dezelfde plaats ,en werkt nog altijd perfect hopen dat dit zo blijft.

hamv's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    ik heb toch redelijk vaak dat em zegt dat mijn schijfke vuil is en dat terwijl er niks aan de hand is (zelfs geen oppervlakkige krasjes, vuil) maarja das uitduwen en opnieuw opstarten
    enige keer dat ik me hierin heb opgejaagd was bij oblivion: het eindfilmke ging zich opstarten en dan geeft die aan dat mijn schijf vuil is--> 2 uur spelen naar de knoppen

Tracker's schermafbeelding
    iTrader
    7 (82%)
    kheb nu ook al nen nieuwe, kpak em geregeld mee naar maten en al en kheb er geen problemen bij gehad, eniste da wel ewa stoort is dat em evenveel kabaal maakt met de cooling als m'n pc
    Xbox live gamertag: Fragbeatje
    PSN ID: Fragbeat

L0k1-'s schermafbeelding
    iTrader
    47 (100%)
    mja ne console is imo niet gemaakt om constant heen en weer te dragen, zitten allemaal losse en bewegende onderdelen in, dus als gij ineens over een baan met kasseien gaat rijden kan het wel eens zijn dat het omzeep is

Bjorn's schermafbeelding
    iTrader
    27 (100%)
    idd was star fox op SNES ook nie een beetje 3D
    Diablo3 tag: Himu#2195

BraveHeart's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)

Exclamation

Pech of niet, geluk of niet, ik vind het hardware gedeelte van de XBOX 360 maar kinderspeelgoed, zeker voor een console die zo hoog geprijsd is verwacht je toch wel ten minste dat je kwaliteit in je handen hebt.

Ook qua support moet je MS niet gaan aankloppen, het is ALTIJD UW schuld.
    Zij ontkennen enig defect of fabrikage fouten.

Consoles die draaien als een verwarming.
    Consoles die als CD/DVD-versnipperaar dienst doen of er de reputatie op na houden om een soort markering op je media na te laten.
    Consoles die gewoon freezen, en een geknetter laten horen door je pc speakers of head set, je scherm geeft rare textures en je krijgt mooie rode kleuren op je powerknop van de console.
    XBOX360 houdt er ook van om zonder enige reden te disconnecten van LIVE als je aan het gamen/chatten bent of gaat doodleuk rebootspelletjes spelen.

Ben ik de enige hier die van menig is dat de XBOX 360 pure bucht is ?
    Dat had je vroeger allemaal niet aan de hand met de eerste generatie XBOX, buiten een tomson drive die eens een spelleke liet hangen had je met de oldschool XBOX amper een probleem.

Vandaag nog maar eens een aflevering gezien van Kassa, het was werkelijk huilen met de pet op.
    Microsoft speelt gewoon dom en laat de gamer in de kou staan, je hebt totaal geen verhaal, het is altijd de schuld van de gamer.

Waarom zie ik zo iets nooit met de N64, NGC en de recente Wii.
    Ooit zo iets meegemaakt met de PS1, PS2 ?
    Ook met de PSP mag je rammelen, die speelt steeds zijn games van de UMD drive.

Maar ja wat verwacht je nu, op PC platform stelt Microsoft al niks voor, wat wil Microsoft iets betekenen op Console vlak.
    Ze krijgen nog niet eens hun Windows OS bug free, zeker niet met het hypegadget Vista, de XBOX360 is ook zo'n flop.

Waarom maakt Microsoft nu eens iets niet zonder kinderziekten en zever.
    Kunnen die bij redmond nu eens echt niks maken zonder dat je thuis ligt te kloten om iets aan het bollen te krijgen ?

XBox fans zullen deze post mischien wat hard vinden, jammer genoeg zijn het nu eenmaal de feiten.
    Zoek op google achter XBOX360 en je krijgt een waslijst met problemen op verschillende fora, zelfs is Microsoft zo gewild op Youtube (buiten het fanboy gezever achterwegen gelaten) zeggen deze video's gecaptured met een webcam meer dan zoveel woorden.

Ik heb mijn GC, PS2, PS1 meer verhuisd dan mijn laptop die 1 maand geleden (en dan was dat zelden van plaats is verhuisd de geest heeft gegeven), eender welke console doet het nog steeds.
    Waarom mag je een console niet aanraken, moet je het behandelen of je zijde aan je vinger hebt hangen.
    MicroSOFT doet dan ook zijn naam eer aan, als we zo gaan beginnnen zou je zelfs al niet naar dat ding mogen gebruiken zonder schrik te hebben dat het niks meer doet.
    Komaan zeg, dit is een SPELCOMPUTER, mijn oude Tandy T-1000 heeft meer stof en groffe toeren gezien dan het lief is, als ik m morgen boven van zolder haal steek ik mijn hand in het vuur dat m nog als vanouds werkt.

Kunnen ze dan tegenwoordig dan niks meer zonder een hoop goedkope massaproductie rotzooi maken in een cheap plastic case ?

Een console moet stevig zijn als een LADA, ik liet mijn Tandy T-1000 eens per ongeluk vallen, een uur later speelde ik verder lemmings.

Tegenwoordig krijgen ze niks meer gereed

Pagina 2 van 3 Eerste 123 Laatste

Regels voor berichten