Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: HDTV vraagje??

Member Fuji1337's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (0%)

HDTV vraagje??

Vraagje, Kheb pas een nieuwe tv gekregen: Samsung PS-50Q7H 50" Plasma. Maar als ik nu de kabeltjes in mijn tv steek en vanacht op de xbox360 da van TV naar HDTV schuif lukt alles nog, en dan stel ik mijn beeld in bij de settings, maar als ik dan game heb ik beeld maar geen geluid? Als ik alles terug op tv zet wel. Weet iemand hoe dit komt? Alvast bedankt!

Banned I~MushrooM's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Amai, gulle papa..

Geen id

Member Lon$daLe's schermafbeelding
    iTrader
    9 (80%)
    als je de kabel bij de premium gebruikt dan zit uwe rood en wit verkeerd..
    pak de kabel die bij je 360 premium zit , dan ziede da 3 kabels aan ene kant zitten , groen , rood en blauw , en erlangs 3 ander , geel wit en rood...

geel heb je helemaal niet nodig dus laat die maar gwn hangen, zoek je component ingangen op je tv , normaal loopt dat van groen naar blauw naar rood , kan ook anders zijn , en eronder zijn er nog 2 , rood en wit , volg gwn je component ingang en steek alles op kleur in

nu bij de bravia reeks is het zo dat de component van boven naar onder loopt , verticaal dus , bovenste 3 zijn voor beeld , de onderste 2 voor geluid , maar als je de eerste ingang bovenaan ziet , groen of blauw dus , en je gaat dan horizontaal dan heb je ook wit en rood , wss steekt daarin je geluidskabels op je samsung en heb je geen sound..

dus kijk hoe je component kabel van je 360 nu steekt in de tv en als je in de buurt nog een witte en rode aansluiting ziet steek dan de rode en witte wat samen met de gele hangen aan je component kabel in die 2 gaten ( rood en wit ) wat nu vrij zijn , en dan moet het gefixt zijn

edit : tenzij je in je openingspost bedoelt met geen sound ingame maar wel op dashboard , dan zou ik het nie weten , maar je zegt " alsk em op tv zet wel" dus ik neem aan gwne tv om te kijken dan en niet het dashboard

iTrader
    -1 (0%)
    Tis gulle opa aangezien ik bij mn opa woon, en nu eens ff proberen of ik iets verkeerd gedaan heb

iTrader
    -1 (0%)
    Gelukt ty!

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten