Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 104
    Member killer bel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    tanks à volonté
    Xboxen .....The site...
    Status: Learning C
    I love it

Member Ulukai5's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Tanks zijn maar wa lame vind ik en de mannen van Bungie hebben da blijkbaar ook ingezien.

Eventuele SPOILER:
    ----------------------------------------------------------------------------------
    Als ge nu in een tank zit, kan iemand van de andere ploeg op X duwen waardoor hij op de tank springt (zoals je een ghost overneemt wat iedereen als wel gezien heeft) en dan komt hij bij de bestuurder waar hij knielt en dan kunt ge met B op zijn hoofd kloppen en met L een granaat binnenwerpen De bestuurder kan dan ni veel doen buiten uitstappen en hopen dat hij snel genoeg is ^^ De elites kunnen dat ook trouwens in SP
    ----------------------------------------------------------------------------------
    PC SPECS: P4 2.8 GHz 533 MHz FSB | 1526 Mb DDR RAM 333 MHz | MSI GF 5900 XT
    GUITAR EQUIPMENT: Michael Kelly Patriot Custom | Michael Kelly Hex X | Peavey Envoy 110 | Boss Cube 30X

Member xbox's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Is het goed dat ik een telenet-clan opricht? zo kunnen alle telenet-livegamers bij elkaar en samen strijden? Laat iets weten en dan creeër ik die!

Crew Member fixer187's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    een paar tamelijke dringende vragen

-kan je met de system link online gaan met Halo 2 ( en UC ), dus den 2de box is de guest?

- In de co-op of splitscreen hoe verander je in godsnaam die layout van uw scherm ( dus horizontaal ipv vertikaal ), ik heb met ne maat echt bijna een uur liggen zoeken.
    In alle filmpjes dat ik heb gezien inclusief wanneer je in Halo 2 ff wacht op het startscherm? Vertikaal is echt degou voor met 2 te spelen

Thanks

AAAARGHHHHH!!!! Hoe de fuck is da mogelijk?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ulukai5
    Bij mij is de coop wel degelijk horizontaal hoor. En van die kleuren laden zoals ge zegt is normaal.
    Ulu kunt gij het naar vertikaal veranderen?
    Laatst gewijzigd door fixer187; 10 november 2004 om 20:32
    If the doors of perception were cleansed, everything would appear to man as it is: Infinite

Member Thundrer's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Is het normaal dat je, als je een online match wil spelen en dus die 4 stappen moet doorlopen, bij die eerste stap erg lang moet wachten?
    --------Live and get a LIFE--------

Member Sjoepap's schermafbeelding
    iTrader
    137 (100%)
    alstublieft

"One encouraging detail regarding Halo 2’s offline co-op mode is widescreen support. Being that Halo 2 fully supports 16:9 aspect ratio, the game will automatically play in a vertical split-screen so both players will essentially have a full screen to look at. Those gamers using the standard 4:3 ratio will play the co-op mode in a horizontal split-screen just like the original Halo. According to Bungie there is little to no graphical sacrifices in the split-screen co-op mode."
    dandys rule ok ?

Member D@rK Sl@YeR's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xbox
    Is het goed dat ik een telenet-clan opricht? zo kunnen alle telenet-livegamers bij elkaar en samen strijden? Laat iets weten en dan creeër ik die!
    Ik zou het wel tof vinden om in en tn-clan te spelen.
    X-box live gamertag: crazy slayer
    WoW: lvl 60 Dwarf Paladin

Member Ulukai5's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjoepap
    alstublieft

"One encouraging detail regarding Halo 2’s offline co-op mode is widescreen support. Being that Halo 2 fully supports 16:9 aspect ratio, the game will automatically play in a vertical split-screen so both players will essentially have a full screen to look at. Those gamers using the standard 4:3 ratio will play the co-op mode in a horizontal split-screen just like the original Halo. According to Bungie there is little to no graphical sacrifices in the split-screen co-op mode."
    Ah voila... Da wist ik ook ni ma het verklaart veel. Als ge uw settings in xbox dash zou veranderen, reageert het spel daar wss op als het u echt ambeteert.
    PC SPECS: P4 2.8 GHz 533 MHz FSB | 1526 Mb DDR RAM 333 MHz | MSI GF 5900 XT
    GUITAR EQUIPMENT: Michael Kelly Patriot Custom | Michael Kelly Hex X | Peavey Envoy 110 | Boss Cube 30X

iTrader
    25 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjoepap
    alstublieft

all HAIL to Sjoepap ca marche thanks mate!!!
    If the doors of perception were cleansed, everything would appear to man as it is: Infinite

Member DJ TriB's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Lag zult ge vrijwel nooit zien op Halo 2, alleen die party games dan mss, het loopt allemaal bangelijk. Maar die optimatch das bullshit vinek, da duurt dan keilang, ge kunt ni kiezen hoeveel kills ge nodig hebt of hoelang het duurt, en na het spel dat dan hoogstens 8 minuten duurt kan je nog eens niet herspelen met dezelfde spelers, dan vlieg je er gewoon terug af....

Als je trouwens optimatch kiest doe je bv. Rumble Split (whatever het noemt)
    en dan wacht je 5 minuten eer je kan spelen en dan is het misschien een louzy King of the hill van 2 minuten terwijl je eigenlijk gewoon een slayer wilt.
    Als je dan toch de chance hebt dat je slayer hebt, dan duurt ie 6 minuten... pff terwijl ik er evengoe een uur op dezelfde server wil rondlopen.
    En die optimatch is volgens mij gewoon 8 spelers die hetzelfde zoeken (bv. Rumble 'Split') en die 8 worden dan op een server gezet(van bungie? ofzo), het is volgens mij helemaal niet jouw server ofzo hoor...

de opti en quickmatch verschillen snap ik sowieso niet... als je quickmatch doet moet je ook kiezen tussen welk type je wilt, dus kan je niet gewoon alle games zien ofzo.

Enigszins, ik kan er de ballen niet van uit, en die create party kunt ge alleen me vrienden spelen dus niet gewoon een eigen server hosten naar jouw regels waar iedereen kan komen ofzo...

Dat ze hier maar snel verandering in brengen!
    Laatst gewijzigd door DJ TriB; 11 november 2004 om 02:51

iTrader
    25 (100%)
    hoe kan je eigenlijk de scorenoards zien....?
    damn Halo is verslavend

Member MacNappy's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    je kan wel met party een eigen game createn, gewoon 1 iemand die ene game create, rest joint de party en huppa.

ivm optimatch, dat is zo'n klotesysteem omdat dat blijkbaar de ranked matches zijn, al de rest telt niet mee in uw ranking

Member bastos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Waarom je zo lang moet wachten komt (volgens mij) omdat er nog niet veel Europeanen online zijn maar daar zal de komende dagen/weken wel verandering in komen. Het online systeem doet me een beetje denken aan Warcraft3 en Battle.net

Voor de scoreboards moet je bij www.bungie.net zijn.
    Laatst gewijzigd door bastos; 11 november 2004 om 12:53

Member
    iTrader
    27 (100%)
    Als ik het goed begrijp kunt ge alleen maar een party vormen met mensen uit u friendslist?

Member
    iTrader
    -2 (25%)
    stom da ge niet kunt kiezen of ge slayer wilt spelen of CTF
    gewoon belachelijk

Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten