Weergegeven resultaten: 1 t/m 18 van 18
    Banned Bouchka's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)

Halo: Combat Evolved

jooo peepz,

hier wordt zo weinig gepraat over HALO aan welke levels zitte jullie? hebben jullie nog coole tricks gedaan enzooo, SHARE IT. btw wie speelt het spel op xbconnect? online dus h

Banned -=Lag0a=-'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    deze thread ga rap geclosed worden denk.

Kheb het spel ni en kga het ook ni kopen
    In de herfst toch Halo 2 me Xbox Live! optie

Member CrasH's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    De reden waarom er zo weinig over 'gepraat' word is omdat het spel simpel weg door velen al een eindje geleden werd uigespeelt en tegenwoordig zijn er toch al meer goe games op xbox dan enkel Halo eh

Halo is gewoon ht onderwerp geweest voor een lange tijd, en nu valt er eigenlijk niet veel meer over te zeggen, buiten dat we enkel in de herhaling zouden vallen... voor de zoveelste keer

En wa bedoelde met tricks? Kickflips en nosegrabs ofzo?

iTrader
    1 (100%)
    o.a. kickflips met de warthog enzo er bestaan heel veel filmpjes, kijk maar op http://halo.ibonk.com/ <--- veel warthog launches en other stuff, misschien heeft iemand ooit iets cool meegemaakt of heel iemand nog paar secrets dat hij wilt delen? *trying to keep this topic alive*

Member CrasH's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Originally posted by Bouchka
    o.a. kickflips met de warthog enzo er bestaan heel veel filmpjes, kijk maar op http://halo.ibonk.com/ <--- veel warthog launches en other stuff, misschien heeft iemand ooit iets cool meegemaakt of heel iemand nog paar secrets dat hij wilt delen? *trying to keep this topic alive*
    Hehe, ja hebbek al gezien en geprobeert, lukt nog aardig.

Ja dees topic ga toch nie lang meegaan ze, kdenk nie dat iemand nog een mededeling zal willen doen dat we nog niet weten

iTrader
    1 (100%)
    bwaaaa;.. doe u best :d Ik vind halo echt superspel zeker co-op spijtig dat deze uit de pc versie is gehaald..

Member xbox's schermafbeelding
    iTrader
    0

to freaky for me....

Member a happy noob's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Kheb reeds een jaar geleden Halo uitgespeeld.
    Ondertussen al ontelbare keren herspeeld.
    Veel hebbik daar nu nie meer over te zeggen

Member Ulukai5's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Moet het nog altijd verder uitspelen op LKegendary maar heb nog zoveel ander games te doen da het er ni van komt, such a bunch of games, but so little time...

Heb wel paar keer Warthog in de lucht laten vliegen maar krijg em echt ni zo hoog als in al die filmkes, doe wss wel iets verkeerd en tis een heel werk om al die granaten te verzamelen, da houdt mij meestal tegen

iTrader
    1 (100%)
    Hmzzz...oke maar dan heb ik wel een vraag: bij die level 343 guilty spark die jungle level h, wie of WAT is dat robotje eigenlijk(343 dus ) wat die die zijn doel of zijn missie en van waar komt hij? en wat heeft hij te maken met die zombies? the flood dus, want ksnap et verhaal niet echt, alvast bedankt cya

iTrader
    1 (100%)
    Originally posted by Ulukai5
    Moet het nog altijd verder uitspelen op LKegendary maar heb nog zoveel ander games te doen da het er ni van komt, such a bunch of games, but so little time...

Heb wel paar keer Warthog in de lucht laten vliegen maar krijg em echt ni zo hoog als in al die filmkes, doe wss wel iets verkeerd en tis een heel werk om al die granaten te verzamelen, da houdt mij meestal tegen
    Tjah tschijnt dat je op legandary een ander eindfilmpje krijgt als je het uitspeelt. Voor die warthog te late vliege moet je eerst veel granaten verzamelen en dan marines knockout slage, een stuk of 6 granaten en hij vliegt al behoorlijk hoog, btw als je de granaten vanachter aan de auto legt kun je ook hem laten flippen en de hoek kiezen enzo echt cool

iTrader
    4 (100%)
    Tjah tschijnt dat je op legandary een ander eindfilmpje krijgt als je het uitspeelt. Voor die warthog te late vliege moet je eerst veel granaten verzamelen en dan marines knockout slage, een stuk of 6 granaten en hij vliegt al behoorlijk hoog, btw als je de granaten vanachter aan de auto legt kun je ook hem laten flippen en de hoek kiezen enzo echt cool
    Heb da eindfilmpje al gezien ze

En van die 343 das lang geleden, kweet het ni helemaal just goe wie of wat da is. Ma da wilt u misleiden en da laat ook de Flood los met uw hulp denk ik. Wil eigenlijk gewoon de mensheid uitroeien zeker...

iTrader
    1 (100%)
    ah ok heeft iemand mss beide versies? tschijnt dat er in de PC versie nieuwe maps zitten? weet iemand wat voor maps het zijn?

iTrader
    4 (100%)
    ah ok heeft iemand mss beide versies? tschijnt dat er in de PC versie nieuwe maps zitten? weet iemand wat voor maps het zijn?
    Ik heb ze alle2 ja, maar speel alleen nog maar op de Xbox, vooral omdat het hier ni goe draait hoewel ik het toch zou moeten aankunnen, een probleem dat wel meerdere spelers hebben met de PC versie. De nieuwe maps zijn voor multiplayer alleen. Veel voertuigen, vrij groot, wss wel wa kleinere ook ma die heb ik ni getest en zijn paar veranderingen aan bestaande maps aangebracht zoals den banshee in Blood Gulch etc.

iTrader
    1 (100%)
    cool kan je nog specifieker zijn over die maps? en what about die 2 wapens?

iTrader
    4 (100%)
    cool kan je nog specifieker zijn over die maps? en what about die 2 wapens?
    Nee sorry, te lang geleden en nooit MP gespeeld wegens geen geldige key, alleen ff maps getest door te hosten in LAN game hier thuis.

Een nieuw wapen is dat waarmee de Hunters schieten in Halo, zo met grote groene bollen en doet veel kwijt. En dan de vlammenwerper die ze hebben afgewerkt voor de PC versie...

iTrader
    1 (100%)
    wooow ik heb juist ne coole trick gedaan... Bij de level Assault on the control room'die met de sneeuw ) is het mij gelukt om een banshee te bemachtigen en die helemaal naart begin van de level te doen. Waar die ronddraaiende ringen zijn. en daar beetje rond te vliege en te jumpe op die ringe Wel een coole secret nog iemand secrets?

Member josuwa's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    ik ben al so hoog geweest dat ik op mijn vriend geland ben hihi da was cool!

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten