Ik ben op zoek naar een nieuwe game, in feite speel ik maar 1 game en dat is FIFA maar sinds een tijdje speel ik ook Warhammer - Space Marine en dit bevalt mij wel. Heb nu een aantal demo's gedownload maar wat mij verder stoort in die games is het zoeken naar items of raadsels... 1 demo sprak mij wel aan en dat was Darksiders, echter ben ik niet geheel zeker of dit wel zal voldoen...
Wat ik zoek is een third person game, shooter mag maar ook met hack en slash, met de nadruk op actie, verschillende wapens (guns en melee) en massa's ennemies maar dus zonder al te veel zoekwerk en relatieve instapdrempel, ik game voor te ontspannen en hou mij niet graag bezig met puzzels en zo...
Hebben nu jullie titels die ik eens moet checken?
Wat ik zelf ondervonden heb:
- Warhammer - Space Marine: schitterend, gewoon gaan en killen. Online speel ik vaak exterminatus, is een modus waarbij je wave na wave aan orcs moet vernietigen ( dit vind ik persoonlijk super)
- Darksiders: lijkt mij cool , alleen vrees ik een beetje dat er teveel puzzels inzitten.
- Batman - Arkham City: hierin zitten al teveel zoekertjes in naar mijn goesting, wel leuke actie.
- CoD: fps zoek ik niet
- Dragon Age - Origins: leuk maar bedien liever slechts 1 personage
- Dante's Inferno: flauwe actie
Hopelijk kunnen jullie mij verder op weg helpen

LinkBack URL
About LinkBacks
Met citaat reageren