Ik heb gezien dat Minecraft reeds bij de arcade games staat.
Iemand een idee hoeveel microsoft points deze zal kosten en wanneer hij gereleased wordt?
Ik heb gezien dat Minecraft reeds bij de arcade games staat.
Iemand een idee hoeveel microsoft points deze zal kosten en wanneer hij gereleased wordt?
Iemand bezig met Minecraft? Curieus naar de XBLA-versie.
Ik heb hem op xbox ook gekocht voor 1600 punten.
Is perfect uitgewerkt. Enkel vraag ik me af waar de XP en hunger bar staan...
Al een goed teken zie:
Minecraft Breaks Xbox Live Sales Records
Ga het toch bij de pc versie houden denk k.
deels is het wel logisch, mods zijn meestal gratis en daar kan men geen geld aan verdienen. Men heeft liever dat je hun content koopt, dan gratis mods binnenhaalt. Consoles zijn daar nu eenmaal ideaal voor door hun gesloten systeem![]()
ER zijn toch meer games op pc die geld zuigen uit dlc dan op de console. Zoekt dungeon defenders maar eens op, of hearts of iron 3 of trainz 2012 (dat spel heeft al voor 1500 euro aan dlc).
True vele games kennen mods op pc, maar ook veel kennen dlc en dan meestal van die nutteloze andere skin dlc voor 80 cent
Serieus offtopic maar kom.
Nu, daar moeten we niet moeilijk over doen. Ik verwacht absoluut niet dat mods voor consoles gratis afgeleverd zullen worden. Als Bethesda zich daar zelf wil achter zetten om de Skyrim-omzetting te doen en we krijgen een kwaliteitsvol stukje DLC MOD, laat maar komen... Hoeft absoluut niet dezelfde hoeveelheid te zijn als de PC-mods, gewoon een kleine selectie. Ze moeten dat toch zelf kunnen zien/bepalen wat echt wel een meerwaarde zou zijn om om te zetten naar DLC-vorm?
Enfin, do it!![]()
deze kost 1600 MS
mijn vriend heeft het vandaag gekocht op Xbox Live
Enige vervelende is dat ik daar echt slaperig van word. Kan dat niet lang spelen.
Hoe zit de multiplayer eigelijk in elkaar? Kun je alleen met je vrienden spelen of komt ge bij willekeurige mensen terecht a la quick match?
Vrienden
En als ge u afvraagt of het goed is... ben met twee vrienden gestart om 20u00, pas om 04u00 gaan slapen xd
Resultaat: paar flinke torens, huis met drie verdiepen en een terras, een parkje met bomen en wat planten, een privé-zwembad en een héél diepe kelder waar we zoeken naar materiaal om een poort naar de 'Netherworld' te bouwenJammer dat de lava ons zo vaak weet te doden ondergronds --'
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)