zag hier nog geen topic over staan dus bij deze, deel uw mening !
zag hier nog geen topic over staan dus bij deze, deel uw mening !
Staat mij zeer sterk aan, ga hem zeker aanschaffen (wss wel niet op release). Is er eigenlijk ook een soort pro club gelijk in Fifa?
Freestyle is wel nog moeilijk met die kleine goaltjes.
Zonder twijfel bij release kopen hier, vind hem echt wel sterk. Al blijft de main focus bij FIFA 12 liggen hier![]()
Ook dag 1 aankoop hier.
Was twijfelachtig door de toch zwakke voorganger,maar de demo heeft mij direct overtuigd.
Toppertje dit.
Vorige versies spraken mij nooit aan, maar deze ga ik toch wel aanschaffen denk ik!
ja de realisme factor is er zeker en vast gigantisch op vooruit gegaan. Het is ook gewoon leuk,ik hoop alleen dat het leuk blijft. Want de vorige fifa streets werden op de duur echt saai.
Over smaak en kleur valt niet te discussiëren, en snap waarom mensen het meer arcade willen. Zou het ook niet erg gevonden hebben, maar dit is eens een frisse wind en ik kan het zeker wel smaken. Grootste voordeel is da ze zo slim geweest zijn de mannen van Fifa het te laten ontwikkelen, en da ze afgestapt zijn van die cartoony characters.
Net een email gekregen van Bart Smit dat Fifa Street 4 vanaf nu verkrijgbaar is!
???
Op hun site staat nochtans 15/03.
Net mail gekregen van Gamemania en ze verkopen fifa street ook al vanaf 12/03
Morgen is de grote release day zeker ?
ben gisteren naar gm geweest met die mail... Kreeg een pre release kaartje mee ^^ Game wordt pas morgen verkocht...
preordered bij amazon,demo spreekt me enorm aan topgame dit.
Het is best goed, maar zoveel fouten uit fifa 12 overgenomen (de eerste die in me opkomen zijn de bescheten ref en het nogal rare collision systeem).
Ze mochten ook wat duidelijker zijn ivm de Tricks, je kan skill points gebruiken voor een upgrade, maar wat blijkt dan? Het is geen upgrade die je koopt, maar je unlockt de skill.
Ook is het finishing nogal raar ivm Fifa, keeper pakt zo goed als alles of je shot alles tegen de palen (terwijl AI zo goed als alles scoort).
Ma bon, speel dan ook alles op Hard.
Wie wil wat spelen tegen elkaar
ReVaX Be
Is de game nu al overal beschikbaar?
Ik heb momenteel maar één woord over de game: PANNA!!
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)