|
|
#541 | ||||
|
@ mordesh u prijs moet hennig naar beneden wilde die gaan verkopen.
|
||||
|
|||||
|
|
#543 (permalink) | ||||
|
Volgens mij hangt het af van Microsoft. Die zijn gekend om super anal te zijn over hunne LIVE. Dus da kan wel enkele maanden duren voor een spel goedkeuring krijgt voor het op LIVE mag. En da's ni enkel met games, maar ook met patches of extra DLC. Dus ja, we zullen wel zien zeker. Omkomen van de honger zullen we ook niet, wat nu met SC5 en SFxT.
![]() |
||||
|
|||||
|
|
#546 (permalink) | ||||
|
ben de livestream van dat SC5 toernooi in cannes nu aan het volgen, team belgium vs team germany
![]() zot spannend XD edit: damn,team België ging nog af O_o Laatst gewijzigd door Bamboebahr; 19 februari 2012 om 16:34 |
||||
|
|||||
|
|
#547 (permalink) | ||||
|
Ter herrinering aan iedereen deze zaterdag is het de fighting game meeting in outpost. Dus voor degene die geinteresseerd zijn laat maar iets weten hierop of op tekkenzone.
of kom gewoon af . De inkom is 3 eur wegens electriciteitskosten en huur vn schermen. |
||||
|
|||||
|
|
#549 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#550 (permalink) | ||||
|
@veruca: dat is goed
. @Assassin: Er gaat eigenlijk zowat vanalles staan. Het was bedoeling om het voornamelijk een Tekken6/ SSFIVAE2012 meeting te laten spelen. Maar er gaat ook SCV, umvc3, BB, KOFXIII maar daar benek niet zkr van. Da zal het wel zijn denk ik. Kijk maar op de volgende link voor meer informatie. TekkenZone | Forum | Meetings | (25 feb 2012) Meeting @ Outpost, Antwerpen |
||||
|
|||||
|
|
#553 (permalink) | ||||
|
Voila, nog eens een OP update gedaan. SC4 is vervangen door SC5, en staat nu tussen de released games. Alle prentjes zijn normaal gezien weer terug. Hostfile.nl heeft blijkbaar z'n images verborgen, dus ben overgestapt naar tinypic.
If anyone cares, that is. ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#558 (permalink) | ||||
|
Ik ben content over de meeting dat gehouden is. Veel opkomst voor SF voornamelijk
. Ik vond het leuk vr de enkele casuals dat ik heb gespeeld. Wie is er nu gewonnen in de grand finals bij het toernooi trouwens? |
||||
|
|||||
|
|
#560 (permalink) | ||||
|
Yeah, de meeting was echt nice. Ik stel voor dat we anders de koppen samensteken met de mensen van Tekkenzone om in de toekomst nog zo'n meetings te houden. Zo zijn we zeker dat er toch een redelijke opkomst is he.
![]() Misschien een idee voor de koppen achter BlockingIsOptional om een forum te starten waar we allemaal samen kunnen komen, ipv een deel hier en een deel op Tekkenzone? Nu ja, het is maar een idee ofc. ![]() |
||||
|
|||||
![]() |
| Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (1 leden en 1 gasten) | |
| Bamboebahr |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|