Heey jongens !![]()
Deze maand weer de Gunk binnen gekregen en er stond iets in waar ik wel van verschoot.
Een gunk een vorige edities stond er ergens
" Een nieuwe Xbox voor 2015"
Een designer van Microsoft heeft vorige maand zijn mond wellicht voorbij gepraat door in zijn cv te plaatsen dat hij onderzoek doet naar nieuwe hardware in 2015. Dit kan een mogelijke aanwijzing zijn dat Microsoft de opvolger van de Xbox 360 in dat jaar wil uitbrengen.
Dat stond in Gunk.
Ik dacht ooh nee tzal toch niet waar zijn. maar kwou het ni geloven. en dan nu in deze gunk bij de sectie :
de nieuwe consoleclash
Xbox 720 : ook !
Ik citeer uit Gunk magazine : En dan is het tijd voor onze wildste, maar daarom niet minder goed geïnformeerde gok: de kans is groot dat ook Microsoft een nieuwe console zal voorstellen op de E3. Alleen al het feit dat de Xbox 360, met zijn zes jaren dienst, ondertussen de oudste console van de huidige generatie is doet vermoeden dat ze minstens aan een opvolger bezig zijn, maar er is meer aan de hand dan dat. De verkoop van de console is, als je het wereldwijd bekijkt, nog wel oké, mar de jaren van grote groei zijn ondertussen toch al achter de rug. Bovendien zit de console nog op een ander punt al eventjes op zijn tandvlees: de prestaties van zijn hardware. Hij volgde tot dusver redelijk goed, maar met nieuwe titels als Battlefield 3 en Bioschock Infinite in het verschiet, die de grafische prestaties van de huidige consolegeneratie sowieso wellicht helemaal maxen, is de kans reëel dat de Xbox 360 stillaan achterop zal beginnen te hinken bij pakweg de Playstation 3. En dan is er het 'harde' bewijs. De jobadvertentie op sociaalnetwerksite LinedIn, bijvoorbeeld, waarin Microsoft aangaf op zoek te zijn naar een Graphics Architect. Zijn takenpakket, zo stipuleerde Microsoft: "Verantwoordelijk voor het definiëren en afleveren van 'next generation' console-architecturen, van de conceptie tot de implementatie." Mark our words: er is iets op til
Dat zijn de woorden van Ronald MEEUS van de Gunk crew.
Ik zelf vind dit niet zo fijn omdat ik weet dat als er een nieuwe xbox uitkomt deze 360 zal sterven en ik denk dat jullie dat nu wel zien bij de PS2. ik weet niet of ik dit moet geloven want ik heb geen nieuws gezien van een Xbox 720, ook denk ik dat dit maar 1 of andere roddel is.
maar wat is jullie mening hierover ?
of als jullie extra info hebben mogen jullie die altijd hier vermelden !
Alvast bedankt !
Greetz

LinkBack URL
About LinkBacks

Met citaat reageren

artikkel en bladvullerij. Dat Microsoft zogezegd hun mond heeft voorbijgepraat met een vacature vind ik maar logisch, een console verschijnt niet uit een magische hoed, je moet daar toch niet van verschieten?