release: november
genre: sandbox
dev: Volition
trailer:
release: november
genre: sandbox
dev: Volition
trailer:
Laatst gewijzigd door ralleke; 1 juni 2011 om 21:21
vette trailer, kan niet wachten tot die uit is.![]()
Kan je die trailer ergens in 1080p downloaden?
Een bespreking over SR3 met echte gameplay.
klikkie
Ziet er idd wel 'over the top' uit. Als ze die co-op goed kunnen uitwerken ga ik me alvast kunnen amuzeren.![]()
FFFUUUUUU
In afwachting nog eens met de tweede herbegonnen!
amai, dat ziet er graaf uit. Ik heb de tweede, en heb dat nooit gespeeld buiten die zombie mini-game![]()
de autos in de 2de ware super uber lelijk tov gta, maar dit ziet er verdomme goed uit plus besturing en acceleratie ziet er dit keer realistischer uit, mocht ook zwaar aan gewerkt worden. hebbe ze precies gedaan.. graphics zijn precies ook eeen pak verbeterd hehe... kwil deze wel zeker! ma er kome zoveel goeie spellekes uit die persiodeduur duur...
Yeah main schurk is een belg![]()
Bommeuh spel, heb 1&2 gespeeld, waren goed maar idd kwestie van realisme in die tijd onvergelijkbaar met de games die toen in die genre uitkamen.. GTA4 ...
Kga mij wrs wel Saint Rows 3 kopen, maar gta is still the king
Check this outNiko Discovers Saints Row: The Third - YouTube
PC moddin ftw !
Die bad guy is dus een Belg (Epic!)
En die twins noemen dus de DeWynter sisters
Dear Volition, I see what you did there
Kan al niet meer wachten. Deze wordt weer epic over the top! Pre-order al geplaatst.
weet iemand of dat professor geiko pakket ook bij de pre-order van de collishop zit ? Tis daar namelijk rode prijs enal![]()
net de initiation station demo afgehaald via GameSpot Demo :: Saints Row: The Third
Ge kunt echt wel veel aanpasse deze keer,en uw characters online uploaden enzo
Ga een lache spel worde![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)