Ik was al niet echt van plan om het te kopen maar nu helemaal niet. Zeker als ze in de trailer tomahawks, bouncing betty achtige landmijnen en noobtubes laten zien. Mijn goesting om het te kopen is nog meer gezakt nu.
Heeft er iemand een goed adresje om de hardened editie te bestellen?
Bedankt.
zal wel op de site van game mania komen zeker?
en ook , er is zo een winkeltje in sluis " nederland " en daar heeft hij altijd zo van die special editions staan die hier moeilijk te vinden zijn.
komt er eigenlijk een Modern Warfare 3 Hardened Edition voor pc ?
Haha, die multiplayer footage. Leuke mappack voor MW2![]()
Damn, bij preorder voor ps3 krijg je bij BS een dualshock controller, voor xbox "slechts" 800 punten.
=(
Volledige lijst van "te betalen" extras CoD Elite:
http://i.imgur.com/edKF5.jpg
20 pieces of MW3 DLC...
Dus als ik het goed begrijp koop je dus die game en daarna nog eens voor 50 euro DLC als je de full package wil? Welke idioot geeft Activision nu 100 euro voor dat??? En het gaat waarschijnlijk nog werken ook... Mensen zijn zo dom...
Ik zal gewoon m'n schouders ophalen en braaf Gears 2 en BF3 spelen.
ik wou hem in gamemania preorderen, " had ik ook gedaan de gwne versie, mits die special nog niet op de site stond, nu stond hij er op.. en is ie uitverkocht.. dan maar bij bartsmit gedaan.. iemand ervaring met die winkel ? zoude ze ook nacht release doen ?
edit: nog even een vraagje indien mogelijk, ik heb altijd al ps3 games van shopto & thehut gekocht, maar kan ik bv ook de MW3 special editie voor xbox360 op shopto.net kopen?
KLIK
zal die dan afspelen op mijn xbox?
Laatst gewijzigd door wolfen; 9 september 2011 om 10:50
Waarom niet? Is toch de PAL versie.
Ik ga het gewoon kopen. Black Ops was wijs om af en toe tussendoor eens te spelen, dus waarom niet.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)