Double XP for some reason, als ge da combineert met zo een double xp ding da ge met een prestige token kunt unlocken vliegt de xp er wel rap door, ge krijgt dan het vier dubbele![]()
Double XP for some reason, als ge da combineert met zo een double xp ding da ge met een prestige token kunt unlocken vliegt de xp er wel rap door, ge krijgt dan het vier dubbele![]()
Ik heb voor de Xbox 360 een Call of Duty: Modern Warfare 3 Collection 2 DLC code (EU) gewonnen, maar ik heb alleen een PS3. Iemand interesse? Eventueel ruilen.
uiteindelijk dan toch makkelijk siterep pro nog kunnen halen in hardcore FFA omdat de meesten gewoon campen met hun claymore's/betty's enz dus ben eens terug wa 1V1 beginnen spelen en ik moet zegge echt veel fun heb ik er niet aan van die 15 matchkes die ik heb gespeeld is er maar 1 die tot einde van de match is gebleven de rest = ragequit![]()
Hallo, even een vraagje
Bestaat er de mogelijkheid om op mw3 te kijken hoeveel je in de Belgische ranking zou staan?
Grtz
iFaTaL SubZz
Zijn er eigenlijk wel belgische servers?
nee en nee
Is p2p gaming dus geen eigen servers :'(
Enig idee wanneer de clan challenges online zouden komen? Heb nu al enkele lone wolf ops gedaan, maar wordt toch ook saai omdat non premium clan members daar niets aan hebben.
Tiens, nu zie ik dat sommige clans toch al challenges hebben gedaan, of het moet de beta zijn?
https://elite.callofduty.com/connect...lan-challenges
deze bijvoorbeeld.
zijn hier eigenlijk nog actieve clans?
ik ben ooit eentje gejoined maar die is ondertussen leeg en ik ben zelf de admin nu daar.
heb wel interesse om eentje te joinen... speel niet meer zo heel vaak, maar toch. bijdragen aan een 9L clan ofzo is altijd tof![]()
Wat als ge op prestige mode drukt als ge al 20e prestige zijt? Terug Prestige 0 of hoe?
Ik dacht dat 10e prest het max was?
als ge dan nog eens prestige'd worden ALLE stats gewoon gewist en begint ge alsof ge nog nooit gespeeld hebt meen ik gelezen te hebben.
Ik dacht dat dat van die reset stats enkel ging met een prestige token? Nee, 10e prestige was max in het begin, daarna 5 prestiges toegevoegd en dan nog eens 5, maar nu zie ik dus voor het eerst dat prestige mode nog eens beschikbaar is, en vroeg me dus af of er stiekem nog wat prestiges waren toegevoegd of of dat dit nu alles opnieuw zou resetten?
Is er een minimum requirement ofzo om met die clan challenges mee te kunnen doen? Ik ben premium member en shit en om de ene of andere reden komen er geen clan challenges beschikbaar voor men clan?
Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)