Hij is er eindelijk, in sommige winkels toch ^^
Ik maak hier nog een thread, omdat het gemakkelijker is om af te spreken voor xbox360 only.
Delen van de campaign in spoiler tags, thnx ^^
Hij is er eindelijk, in sommige winkels toch ^^
Ik maak hier nog een thread, omdat het gemakkelijker is om af te spreken voor xbox360 only.
Delen van de campaign in spoiler tags, thnx ^^
Ik snap niet dat voor zo'n game niet eens een thread bestond?
Anyway, hebben al de GM's hem al binnen? Kan niet wachten om hem te spelen.
Stephen Merchant als Weathly gaat hilarisch zijn.
Idd, ik volgde het op het shooter-deel forum, maar daar voor co-op is het enkel pc, drm hier is nen nieuwen gemaakt.
Het is niet voor niets de game van het jaar (tot op dit moment), mag wel threads op verschillende deelfora hebben imo ^^
Btw. vanmiddag komt hij binnen bij Bart smit zaken, moest de saturn een beetje ver zijn ^^
Game mania HAsselt verkoopt hem in elk geval. Net gekocht. Ze hebben groen licht van de hoofdzetel.
Hij is geniaal, beetje singleplayer en co-op liggen spelen.
De humor is echt te droog en te zalig.
2h onderweg geweest (niemand kon me voeren, dus met de fiets moeten gaan) maar kheb het wel, nu installeren en dan back with GLaDOS.
Single player was toch wat kort imo, uitgespeeld op 8 uur.
Nu is beginnen op co-op.
Die zou even lang zijn. 16u, dat is tegenwoordig al een lang spel![]()
Idd, wel lastig davet enkel met friends is of local, als ge niemand hebt dat dat spel heeft of niet wil herbeginnen voor u = no co-op
Voeg mij anders maar toe ze, i'm always up for some co-op.
ok, toegevoegd, ondertussen al is geprobeerd met mijn broer maar hij heeft 0 inzicht :/
Haha, ik zeg u wel: als ge met mij doet ik ga u het meest laten doen aangezien ik co-op al heb. Als het echt niet lukt help ik wel uiteraard.
Ik weet niet of nog iemand het probleem heeft maar als ik Portal 2 probeer te spelen online met een vriend dan heeft diegene dat het spel host geen enkel probleem en hij die joint ontzettende lag tot op het onspeelbare.
We hebben vaak geprobeerd te wisselen heel de avond door maar het is zo onspeelbaar dat we niet eens 1 kamer kunnen afmaken! Andere games zoals left 4 dead 2 etc spelen wel vlot zonder enige lag.
wtf??
Naradia, als ge beetje coöp wilt laat maar weten, blokken zit er toch niet in met dit weer.
net uitgespeelt, bangelijk spel wel :-)
Hehe, geen probleem.
Heb net de singleplayer uitgespeeld, nooit echt lang lang vastgezeten op 1 kamer (af en toe wel eens moeten denken). Maar wel een leuk einde![]()
De eerste DLC zal voor iedereen gratis zijn: 4Gamers - Eerste Portal 2 DLC is gratis voor iedereen
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)