Pagina 3 van 37 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 60 van 734

Discussie: Battlefield 3

Approved 9-lifer Runkle's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Jizz.....in....my....pants.....

Member valdemaniak's schermafbeelding
    iTrader
    111 (100%)
    ik ben echt eens benieuwd hoe de consoleversie er gaat uitzien. Als ze de framerate al maar niet laten lijden onder het grafisch geweld... actie ziet er wel waanzinnig intens uit... nice!

de verwachtingen zijn in elk geval HOOG gespannen!

Member Apocalypt0's schermafbeelding
    iTrader
    89 (100%)
    Momenteel enkel UK die een pre-order bonus bovenop de "Back to Karkand" map-pack krijgt.

"A couple of weeks ago, DICE revealed that a pre-order of their upcoming title, Battlefield 3, would get you the "Back to Karkand" map pack. For those of you unfamiliar with "Back to Karkand", it will include four maps from previous Battlefield titles: Strike at Karkand, Wake Island, Gulf of Oman, and Sharqi Peninsula.

Today, DICE unveiled that they are sweetening the pot even further by offering a Limited Edition version of Battlefield 3 at select UK retailers. The Limited Edition, titled the "Physical Warfare Pack", will include two weapons, exclusive ammo, and an exclusive weapon mod."

"This edition contains the Type 88 light machine gun with bipod for superior firepower, the SKS sniper rifle flash suppressor for increased stealth, and the wicked armor-piercing flechette ammo for the DAO-12 shotgun. Also included is day one access to the semi-automatic DAO-12 shotgun itself."

En dan verder nog dit:

"We will reveal Battlefield 3 preorder bonus items in other countries soon. Stay tuned."

Hopelijk zit er voor het Belgenlandje ook iets sweets bij bovenop de map-pack!

Member Lorre_123's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Als ge moet kiezen tussen Battlefield 3 of MW 3 dan is de keuze bij mij al gemaakt ' I say a word en an number ' Battlefield 3

-Voertuigen zoals Straaljagers F16 - f18 , 10 soorten tanks en Apc's , Humvee's enzo veel meer

-Geweldige realistiche adembenemende High definition Frostbite 2 Engine (Sound , Graphic,Effects, Building Damage)

-Alle houdingen Staan , Hurken ,Zitten , Liggen (recon )

-Vele Uitgebreide maps Zoals Gulf of oman , Karkand , Wake island , The sharki Pensuila

-Vetste, Zotste ,Leukste ,Verslavendste Multiplayer Ooit

battlefield 3 verslaagt mw3 zonder moeite

EA:

Approved 9-lifer ralleke's schermafbeelding
    iTrader
    386 (100%)
    Weblogs
    1

Member Darkgnome's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Ik wil hem.
    Misschien laat ik MW3 er voor liggen.

Approved 9-lifer R1TM1X's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Darkgnome Bekijk bericht
    Ik wil hem.
    Misschien laat ik MW3 er voor liggen.
    mssch?

vergelijk gwn de 2 trailer en er is geen twijfel mogelijk MW3 zie er perfect hetzelfde uit als cod 4 wrm 65euro betalen voor een uitgemolken serie als je BF3 kan kopen
    (geen fanboy gwn mening)

cod MP trailer:
    YouTube - ‪Modern Warfare 3 Gameplay - Black Tuesday E3 2011‬‏
    BF3 MP trailer
    YouTube - ‪E3 2011: Battlefield 3 - Metro Multiplayer Trailer (PC, PS3, Xbox 360)‬‏

Member
    iTrader
    0
    MW3 komt bij mij niet in huis want het ziet er weer zo'n typische hollywood blockbuster shooter uit die het meer moet hebben van spektakel dan van kwaliteit. Ik heb met Black Ops vorige keer ook een miskoop gedaan. Ik was na mss 4 weken de MP al beu maar BFBC2 speel ik al meer dan een jaar en het verveelt nooit.

Als je naar de trailer kijkt van de MP van BF3 ziet het er echt epic uit.

Member
    iTrader
    0
    Als je kijkt naar de trailer over de FROSTBITE 2 engine dan zie je om 0.48 de Eifeltoren op de achtergrond.

Member Darkgnome's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door R1TM1X Bekijk bericht
    mssch?

vergelijk gwn de 2 trailer en er is geen twijfel mogelijk MW3 zie er perfect hetzelfde uit als cod 4 wrm 65euro betalen voor een uitgemolken serie als je BF3 kan kopen
    (geen fanboy gwn mening)

cod MP trailer:
    YouTube - ‪Modern Warfare 3 Gameplay - Black Tuesday E3 2011‬‏
    BF3 MP trailer
    YouTube - ‪E3 2011: Battlefield 3 - Metro Multiplayer Trailer (PC, PS3, Xbox 360)‬‏
    Sluit ik me volledig bij aan :-)

Member SHIGSY's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Val in herhaling maar echt, ook al heb je geen liefde voor het FPS-genre, Battlefield 3 ziet er heel intens en gelijk superprachtig uit. Sta je met open mond naar te kijken. Kan toch niet anders dan dat de lat voor shooterstandaards weer wat hoger gezet is.

Member Wg_Flow's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Deze koop ik toch op PC hoor, xbox gaat dat nooit aan die kwaliteit kunnen trekken.

En wie overweegt nog maar MW3 te kopen als je moet betalen voor stattracking and whatnot?

Het zijn de debieltjes die DLC kochten die zichzelf in de aars geschoten hebben met als gevolg dat developers series zoals MW volledig droogemelken, en als de melk op is de koe tot fijn poeder vermalen om daar meer melk mee te maken...

iTrader
    53 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wg_Flow Bekijk bericht
    Deze koop ik toch op PC hoor, xbox gaat dat nooit aan die kwaliteit kunnen trekken.

En wie overweegt nog maar MW3 te kopen als je moet betalen voor stattracking and whatnot?

Het zijn de debieltjes die DLC kochten die zichzelf in de aars geschoten hebben met als gevolg dat developers series zoals MW volledig droogemelken, en als de melk op is de koe tot fijn poeder vermalen om daar meer melk mee te maken...
    Crysis 2 zag er toch ook prachtig uit op xbox? Misschien niet zo goed als op PC maar toch nog altijd goed genoeg.

En de echte pracht van BF ligt voor mij bij de frostbite engine (op vlak van graphics) en de xbox heeft geen problemen om de frostbite 2.0 te draaien.

iTrader
    0
    ^32 vs 64 players is wel een groot verschil.

En op PC ziet het er toch altijd iets scherper uit vind ik, versta me niet verkeerd, de xbox is een prachtconsole maar hiervoor ga ik echt wel twee keer nadenken

iTrader
    53 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wg_Flow Bekijk bericht
    ^32 vs 64 players is wel een groot verschil.

En op PC ziet het er toch altijd iets scherper uit vind ik, versta me niet verkeerd, de xbox is een prachtconsole maar hiervoor ga ik echt wel twee keer nadenken
    64 spelers maakt imo alleen een verschil uit als je het hebt gekend. Heb nooit echt shooters online gespeeld op pc dus 32 spelers is meer dan genoeg voor mij.

iTrader
    0
    ^To each his own, en de kans is groot dat ik 'm op beide platformen koop aangezien een groot deel van m'n vrienden op xbox speelt

Approved 9-lifer R1TM1X's schermafbeelding
    iTrader
    0
    tja moest mijn pc het aankunnen zou ik nog steeds op xbox spelen PC is altijd wel iets Xbox is schijf insteken gamen geen zever

screen van wkae island remake ZALIG! (jammergenoeg slechte kwaliteit)

Battlefield 3 - Limited Edition

Approved 9-lifer Razzia's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Weblogs
    1
    Ik betwijfel dat ik dat fatsoenlijk op mijn 9800GT ga kunnen bollen aangezien ik een shitty CPU hebt die voor wa bottleneck zorgt.. Hij zweette al serieus voor ocharm BFBC2 te kunnen draaien.

Xbox maar 24 spelers Heb ze in verschillende E3 videos 24 spelers horen zeggen, dus ik weet niet hoe jullie aan 32 komen.

Dilemma, dilemma.

edit: wat zitten zoeken en sommige websites zeggen 24 en andere 32, wat is het nu?
    Laatst gewijzigd door Razzia; 12 juni 2011 om 22:57

Approved 9-lifer CurrY's schermafbeelding
    iTrader
    223 (100%)
    Ik heb maar schrik dat er problemen zouden kunnen zijn met de pc versie aangezien ze het niet kunnen laten om dat kut Origin programma erbij te steken.
    Laatst gewijzigd door CurrY; 13 juni 2011 om 00:00

iTrader
    0
    bwa, dat zal zijn zoals die EA account van vroeger hé.

Net gepreordered sé.

Pagina 3 van 37 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten