Eindelijk wordt ons geduld beloond!
Release: 11 November 2011
Uitgever: Bethesda Softworks
Voorlopig nog weinig informatie. Een trailer is wel al vrijgegeven:
Eindelijk wordt ons geduld beloond!
Release: 11 November 2011
Uitgever: Bethesda Softworks
Voorlopig nog weinig informatie. Een trailer is wel al vrijgegeven:
Laatst gewijzigd door Jessed; 12 december 2010 om 11:37
Kan echt niet op.![]()
Dan komt het besef dat het nog een jaar wachten is.
Wil eigenlijk de muziek eens horen zonder die stem er bij. Oblivion-geluid dat wat sneller loopt plus dan nog een Bridge of Kazad Dhum-achtig geluid. Begin het te smaken.
Edit: Bridge of Kazad Dhum
Aan Oblivion heb ik honderden uren versleten, hopelijk kan TESV evenveel spelplezier leveren.
@SHIGSY: Ja, muziek is heel mooi. Lijkt wel minder op het Oblivion-theme dan dat het Oblivion-theme op dat van Morrowind lijkt imo. Is het weer Jeremy Soule die componeerde?
Ik vond oblivion toch iets minder verslavend als morrowind. Voor mij mag het qua stijl dus terug iets meer naar die laatste toe al moet ik toegeven dat ik oblivion ook zeer tof vond.
Fuck yes!
Maar wat heb ik toch een stronthekel aan trailers waarmee je niks meer weet over het spel zelfNuja, behalve dat het over draken zal gaan blijkbaar.
Ik ben echt enorm benieuwd naar ingame filmpjes. Vraag me af of het echt next-gen zal zijn en of ze zich baseren op Oblivion, want de Oblivion engine begint nu toch wat verouderd te worden.
+1
Morrowind is nog steeds (vooral qua sfeer) het beste wat Bethesda heeft voortgebracht. Skyrim zou ook donker en duister worden. Dus who knows! ^^
Trouwens draken in TES5 ... dagelijkse kost bij Bioware maar voor ne Elder Scrolls ...
Vanavond den trailer ne keer bekijken.
Gief![]()
Nieuwe engine voor The Elder Scrolls V
Geen draak als eindbaas. Begint wat beu te worden na Dragon Age & Two Worlds 2.
Als iemand de trailermuziek zonder stem te pakken krijgt, laat maar horen!
Laatst gewijzigd door SHIGSY; 13 december 2010 om 17:14
Ok, geweldig!! Ze waren precies van dezelfde mening als ik![]()
Kijk er in elk geval naar uit.
HOpen dat deze wat meer op Morrowind trekt dan Oblivion, Oblivion was een prachtspel maar Morrowind leek voor mij zoveel uitgebreider.
Het enige "probleem" dat Morrowind had was dat je meermaals doelloos rondliep zonder enig benul te hebben van wat je eigenlijk moest doen. in Oblivion werd dat toch wel een pak beter opgevangen.
Al was dat ook wel een beetje de charme van Morrowind, 't is alleszins beter dan die games waar ze zelfs zo ver gaan van letterlijk op de grond aan te tonen hoe je moet lopen.
Ik herinner me wel nog dat ik in eerste instantie echt niet onder de indruk was van Morrowind. Ik heb me gelukkig door de eerste uren geworsteld, want het komt toch wel enorm traag op gang. Maar het loont de moeite
Niks zo awesome als van die zenuwslopende loot raids op plaatsen waar ge eigenlijk nog veel te zwak voor zijt, om dan een uberwapen te bemachtigen![]()
Had geen idee wie MvS is maar even googlen bracht (h)erkenning.
Lijkt te kunnen, zie zijn naam staan in combinatie met Skyrim maar geen officiële dingen.
Goede stemsample op youtube ?
YouTube - MAX VON SYDOW interviewed by JOHN A. GALLAGHER
Zou het zeker nog eens willen zien gebeuren dat developers kiezen voor een puur en-wat-nu-gevoel. Eens ferm overdrijven:
Quest:
*The one called X holds an item of great value. You will find him in a cave near a couple leafless oaks. In the distance you will see a village where...*
Niets van quest tracker en dan buiten stappen met:
*Fruck, ergens een donker gat of 20 gezien in een rotswand, toorts is op, paard op de loop, dikke mist en al die rotbomen hebben geen bladeren meer want het is herfst.*
"Meer en meer kindvriendelijk te maken" mag er gerust ook bij.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)