trailer
info:
release: 14 oktober 2011
Zo te zien zijn er ook off-road races
en er is een samenwerking met TopGear
trailer
info:
release: 14 oktober 2011
Zo te zien zijn er ook off-road races
en er is een samenwerking met TopGear
Laatst gewijzigd door ralleke; 29 juli 2011 om 14:44 Reden: oud filmpke werkte niet meer
van game zelf nog niet veel te zien
hopelijk maken ze hem nog beter als de voorganger
had niets op te merken aan de voorganger infeite
ik wil min 1034 wagens of ik koop het niet
en niet enkel het geluid van backfire maar ook effectief een animatie
en dan hebben ze nu een klein jaar de tijd om GT5 te overtreffen
ik ben geen grote fan van dit type game maar ik wil het toch wel eens uittesten als het er is.
Kan nie w8ten op die off-road actie
heb da toch wel gemist sinds GT4![]()
GT5 is een beter qua rijgedrag dan Forza Motorsport 3. Ook letten ze meer op detail van de auto's, zoals die vleugel van de Buggati Veyron die in GT tenminste werkt. Maar nu komt het, het is dan ook het enigste waarin ze beter zijn. Vooral die AI is echt frustrerend slecht. Een post over de AI die ik eerder al heb gemaakt.
Jummy. Ben tegenwoordig nog constant aan het switchen tussen GT5 & Forza 3.
Het racen is gewoon beter in GT5 maar als je even terug naar Forza gaat merk je wel snel dat het spel in zijn geheel beter is afgewerkt. Ben dus ook wat teleurgesteld in GT5 en een nieuwe Forza om naar uit te kijken is weer leuk!![]()
een spel om naar uit te kijken. wat een duur jaar gaat 2011 worden :o
welk jaar niet. we worden in de watten gelegd deze gen. zowat al de toppers waarmee ik begonnen ben krijgen een remake en pakken nieuwe games. sinds ze nog enkele jaren door gaan gaan durf ik nu al bijna te stellen dat dit mijn favo gen gaat worden. mede ook omdat ik geld genoeg heb om me af en toe te laten gaan met games
hopelijk gaan ze de online modus terug herzien want dat was een dikke tegevaller in forza3.
en heeft er dus ook voor gezorgd dat ik die game amper 3 maand gespeeld heb
en meer dan 8 wagens op track zou ook een goeie verbetering zijn
@ spoon : volledig mee akkoord, zeker in die "endurance" race's zijn ong 24ai wel aangenamer als 8
& het enige wat'k echt wil da zijn veranderende weersomstandigheden, da mis ik eig wel want die race's kunne nogal eentonig zijn![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)