Pagina 4 van 22 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 80 van 428

Discussie: Mass Effect 3

Member
    iTrader
    0
    Ik krijg na het zien van de scans meteen zin in Mass Effect 3. Ik hoop op de E3 wel enige gameplay footage te krijgen!
    Laatst gewijzigd door Sefirosu; 11 april 2011 om 00:42

Member SHIGSY's schermafbeelding
    iTrader
    0

Member
    iTrader
    0
    Alle high quality scans van het Mass Effect 3 artikel uit de nieuwste Game Informer kun je nu terugvinden in de link hieronder. De oude, wazige scans zijn meteen even weggehaald. Enjoy!

Eerste Mass Effect 3 informatie en high quality screens uitgelekt (updated 2.0) « Gamegasm

Member virus_'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sefirosu Bekijk bericht
    Alle high quality scans van het Mass Effect 3 artikel uit de nieuwste Game Informer kun je nu terugvinden in de link hieronder. De oude, wazige scans zijn meteen even weggehaald. Enjoy!

Eerste Mass Effect 3 informatie en high quality screens uitgelekt (updated 2.0) « Gamegasm
    KWIJL!!!
    vorige maand den 1ste nog eens uitgespeeld, binnenkort nog eens den 2de uitspelen en dan wachten op ME3, I love these games

iTrader
    0
    Einde van een tijdperk, gaat toch wat pijn doen als het zo ver is. Bloody hell, we zijn toch eigenlijk wel verwend geweest met al die RPG's waar we good/bad side konden zijn.

Approved 9-lifer Bart Religion's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Weblogs
    3
    Er gaan nog wel Mass Effect games komen. Ze gaan de kip met gouden eieren niet slachten.

Member RazorBlade0075's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bart Religion Bekijk bericht
    Er gaan nog wel Mass Effect games komen. Ze gaan de kip met gouden eieren niet slachten.
    Oorspronkelijk was het bedoeld als een Triology.....
    Als ze het uitmelken kan het gewoon slechter worden dan beter.

Approved 9-lifer Bart Religion's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Weblogs
    3
    En afhankelijk van het succes van de oorspronkelijk geplande trilogie gingen er mogelijks nog spellen komen.

Succes is er, dus nieuwe spellen zullen ook komen. Ze gaan niet zo'n uitgebreid universum in elkaar steken om er dan na 3 spellen niets met te doen hé.

Dit is trouwens géén speculatie van mijn kant. Zowel Bioware als EA hebben dat gezegd.

Zal gewoon niet meer met Shepard enzo zijn. Ander verhaal, zelfde universum.

"We're actually going to continue to use it for stuff and we're going to continue to make games there," Zeschuk said while talking to Kotaku.
    "Believe me, we have our work cut out for us for the next little while getting Mass Effect 3 done after this. Don't worry if you love Mass Effect, there will be more Mass Effect in the future."
    Laatst gewijzigd door Bart Religion; 12 april 2011 om 11:37
    Je hebt een GAS boete. Wat nu? Klik hier

Approved 9-lifer Runkle's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Zolang ze van hetzelfde niveau blijven en gemaakt worden door Bioware.../care

Member Marginal0's schermafbeelding
    iTrader
    121 (100%)
    Weblogs
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SHIGSY Bekijk bericht
    Einde van een tijdperk, gaat toch wat pijn doen als het zo ver is. Bloody hell, we zijn toch eigenlijk wel verwend geweest met al die RPG's waar we good/bad side konden zijn.
    Pijn doen? hopelijk is de pijn eindelijk over en komen ze met meer deftige titels als dit. ME was een zalig spel, en deze wordt allicht ook vet. Maar vroeger was het toch meer en beter. Zeker als je de ME reeks al begint te zien als een era dat boven de rest uitsteekt. Verwend? Nee sorry. We moeten er meer hebben.

Ivm het universum. Ze mogen hun games in hetzelfde universum laten, maar om eerlijk te zijn lijkt het me genoeg. Ik heb liever terug games in de setting van dragon age. Vind ik persoonlijk toffer.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marginal0 Bekijk bericht
    Pijn doen? hopelijk is de pijn eindelijk over en komen ze met meer deftige titels als dit. ME was een zalig spel, en deze wordt allicht ook vet. Maar vroeger was het toch meer en beter. Zeker als je de ME reeks al begint te zien als een era dat boven de rest uitsteekt. Verwend? Nee sorry. We moeten er meer hebben.

Ivm het universum. Ze mogen hun games in hetzelfde universum laten, maar om eerlijk te zijn lijkt het me genoeg. Ik heb liever terug games in de setting van dragon age. Vind ik persoonlijk toffer.
    Er mogen er gerust nog bij komen onder de Mass Effect-banner. Zou maar idioot zijn moest je zo'n setting laten vallen. Seriegewijs voelt het in elk geval als een afsluiter aan en als complete reeks mag het zeker bij de betere. Met verwenning bedoel ik RPG's waar we keuze hebben gehad om verhaalgewijs een ik-help-iedereen-patertje of ik-haat-mijn-medemens-smurf uit te hangen.

In het jammerlijke geval dat we toch moeten kiezen, crisis in RPG-land, dan ga ik persoonlijk voor een setting "stars and planets -> space, the final frontier". Beide reeksen cancellen, laat het maar zo.
    Laatst gewijzigd door SHIGSY; 12 april 2011 om 17:45

Member
    iTrader
    0
    Als ik me niet vergis, had Bioware in de scans aangegeven dat er sowieso een toekomstige titel in het Mass Effect universum uitkomt waar een multiplayer-achtige modus in zit. Of dit co-op gaat worden of versus, dat durf ik niet te zeggen.

Co-op zou wel tof zijn, als er tenminste zoiets dergelijks in moet van ze.

iTrader
    0
    Twee nieuwe beeldjes van ME3, screenshot en artwork:

Member Furon's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mass Effect 3 Delayed to 2012 - Xbox 360 News at IGN

Electronic Arts is delaying the release of Mass Effect 3 into early 2012.

Casey Hudson, Executive Producer of the Mass Effect series, made the announcement through the game's official Facebook page.

"Mass Effect 3 will be released in the first three months of 2012. The development team is laser focused on making sure Mass Effect 3 is the biggest, boldest and best game in the series, ensuring that it exceeds everyone's expectations."
    Niet zozeer slecht nieuws imo, sinds Q4 2011 er toch al druk genoeg uit ziet.

Approved 9-lifer Kennaah's schermafbeelding
    iTrader
    92 (100%)
    De eerste release date die ik in gedachte had lag ook in de periode waar hij nu gaat komen

lijkt me een gunstige release periode en laatste 2 jaar fzo zijn er altijd van januari-maart bioware titels gekomen dus dacht ik dat ME3 ook in deze periode ging uitkomen

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Furon Bekijk bericht
    Mass Effect 3 Delayed to 2012 - Xbox 360 News at IGN

Niet zozeer slecht nieuws imo, sinds Q4 2011 er toch al druk genoeg uit ziet.
    Yeah, zeg dat wel. Als The Old Republic er dan ook nog bij komt (E3-fingers crossed), zal het pijn doen. Al mijn consoles zullen het me moeten vergeven, Star Wars heeft voorrang. Op tijd en stond een consolepauze, altijd goed.
    Laatst gewijzigd door SHIGSY; 4 mei 2011 om 23:53

iTrader
    0
    2 berichtjes:
    9lives - Games - Mass Effect 3 - BioWare introduceert gevechtstechnieken in Mass Effect 3
    Zie het misschien wat te negatief maar bezorg ons in de eerste plaats een waardig verhaal om de serie mee af te sluiten (fingers crossed its not the end). Radicale veranderingen moet ik persoonlijk niet onmiddellijk hebben.
    Voor wie als extra RP-regel "don't ask, don't tell"-policy aan de Alliance/Cerberus-regels had toegevoegd:
    Mass Effect 3 to Offer Same-Sex Relationships - Xbox 360 News at IGN

iTrader
    0
    E3-artikel van IGN. Ze hebben er een hands on op zitten...

E3 2011: Mass Effect 3 - From Cover to Combat - Xbox 360 Preview at IGN

Paar nieuwe shots:

iTrader
    0

Member Inspector Monkfish's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    kga hem deze keer ook vroeg genoeg bestellen.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten