Een troll? Wat is dat? Sprookjes?
Een troll? Wat is dat? Sprookjes?
OOOOEEERREEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUUUUH
Is dat soms een spel world of warcraft?
Ik heb zin in ene frit stoofvlees. Wie mij er een komt brengen zal ik eeuwig respect geven , net als de EU, VN, VS, VK, VA, en andere organisaties dat zullen doen. Win win dus![]()
Rich,richie me old skip skipper me old skip dip skinny dipping slippy dip faced dip shit, me old me old beer mat cat flat crap happy captain cunt flap
ik vraag niet veel.. juist dat ieder forum lid 1 euro stort op mijn rekening.. / wat krijg je daarvoor in de plaats terug? eeuwig respect van men kinderen !..
" puppiej face " .. voor meer info & rekening nr pm me..
wees een goeie burger !! steun mij !
De mensen die smeken om 48uur kaartjes schieten hier echt wel als paddenstoelen uit de grond de laatste tijd. Ik heb hier wel nog zo'n kaartje liggen maar dat ga ik echt niet geven aan iemand die hier ocharme 15 berichten heeft gepost. Als het iemand is die hier al wat vaker vertoef (dennoman,nsboy,vlad tepes,hatetn,... om er enkele te noemen), heb ik er geen problemen mee om die mensen dat kaartje te geven.
Help mij ik heb echt 20 euro nodig alsutblieft ! Je zou echt respect krijgen van mij en van de EU, VN, VS, VK, VA, etc
Help mij en je helpt de Wereld !lol
Zo komt het er op neer
Dank U voor al de PM's met codes beste mensen! Jullie zijn top!
Ik zei het toch; samen maken we er iets TOF van!
Trollception, a troll in a troll?
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)